POMPA DENSO [temat zamkniety]
mateo11 a czytałeś może tego posta?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=40
Ja sie zastanawiam czy czasem tam nie podjechac... mimo ze to daleko to jednak jest szansa jakaś ze koszty bedą mniejsze... jeśli to ten sam przypadek oczywiście...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=40
Ja sie zastanawiam czy czasem tam nie podjechac... mimo ze to daleko to jednak jest szansa jakaś ze koszty bedą mniejsze... jeśli to ten sam przypadek oczywiście...
Chwilka,zobaczę,bo czytałem dosyć dużo...
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Myślałem na początku,zaraz po kupnie tak jak kolega Francuz. Patrzyłem wszystko po kolei (co potrafiłem) i liczyłem,że będzie to jakaś mała awaria. Zauważyłem ten lejący SPV,a na forum przeczytałem,że jeżeli to SPV to jak odłączę czujnik temp to zapali,a u mnie nic... Być może było coś więcej,dowiem się jak odbiorę.
Wybór należy do Ciebie,jeżeli mechanicy w Nadarzynie sobie poradzą to świetnie,jeżeli nie,nie będzie wielkiej straty,chodzi jeszcze tylko o drogę,musisz sobie coś zorganizować,albo telefon do nich i ewentualnie poczekać na naprawę. Mabi nie jest tania,ale jak powiedział Riki daje gwarancje. Nie wiadomo też ile pojeździ Francuz,(życzę mu,aby jak najdłużej). Więc sam wiesz,wybór należy do Ciebie. Wg mnie warto spróbować.
Wybór należy do Ciebie,jeżeli mechanicy w Nadarzynie sobie poradzą to świetnie,jeżeli nie,nie będzie wielkiej straty,chodzi jeszcze tylko o drogę,musisz sobie coś zorganizować,albo telefon do nich i ewentualnie poczekać na naprawę. Mabi nie jest tania,ale jak powiedział Riki daje gwarancje. Nie wiadomo też ile pojeździ Francuz,(życzę mu,aby jak najdłużej). Więc sam wiesz,wybór należy do Ciebie. Wg mnie warto spróbować.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Dodam jeszcze,że mój kolega kupił 626 DiTD z '98 i miał tą samą awarię ale inne objawy: kiedy autko było zimne palił bez problemu,jeżeli tylko silnik się nagrzał autko już nie zapaliło,trzeba było czekać aż ostygnie.
Zauważyłem też (chociaż nie wiem czy to problem związany z pompą),że kiedy na postoju działa dużo rzeczy elektrycznych Madzia gaśnie: są włączone wszystkie światła,radio,zahamuję nożnym i przekręcę kierownicę,albo podniosę szyby.
Zauważyłem też (chociaż nie wiem czy to problem związany z pompą),że kiedy na postoju działa dużo rzeczy elektrycznych Madzia gaśnie: są włączone wszystkie światła,radio,zahamuję nożnym i przekręcę kierownicę,albo podniosę szyby.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Na razie sprawdzam wszystko po kolei poczawszy od wymiany wszystkich filtrow i czyszczenia IC i kolektora, w sumie z zapaleniem nie mam niewiadomo jakich problemow, fakt ze mialem kilka takich sytuacji ze musiale m dluzej pokrecic , ale zawsze odpalalo, tyle ze podejzewam ze to dopiero poczatek problemow z tym i lepiej sie juz na to przygotowac i sprawdzac wszystkie opcje... jedyne czego nie widzialem w poprzednich postach to to ze spaliny smierdza... jakby cale paliwo nie bylo spalane, bo biorac pod uwage spalanie to w porownaniu do reszty to mam podwyzszone...
U mnie spalanie było oki. Jak wracałem z Przemyśla na trasie spaliła mi około 5,2l. Jak byłem u gościa to właśnie tak było,trzeba było pokręcić,raz dłużej,raz krócej i nie bylo tej mocy... Sprawdzaj,może akurat to nie pompa,przecież to nie jest oczywiste,chociaż bardzo prawdopodobne.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Kilkanaście minut temu dzwonili do mnie z serwisu,Madzia jest już do odebrania. Ekspresowo,no ale za te pieniądze to nie ma się co dziwić. Pytałem jeszcze ile kosztuje wymiana rozrządu-w granicach 1200-1300zł.
Jak wrócę napisze konkrety.
Jak wrócę napisze konkrety.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 do tego silnika TYLKO ori części!! więc za same części dasz gdzieś tyle – plus wymiana...
ja zmieniałem sam, ale części włożyłem wszystkie oryginalne, więc wydałem i tak z 1200...
dziękuję za info,a co ile gdzieś robisz wymianę?
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 napisał(a):dziękuję za info,a co ile gdzieś robisz wymianę?
rozrządu? ja zmieniałem u siebie raz i u kuzyna raz w DiTD, i zrobiłem od tamtej pory dopiero z 20kkm, więc jeszcze nie wiem co ile zrobię wymianę...
jeśli jeszcze będę jeździł tym autem to ok 90kkm jak minie na tym rozrządzie, to zmienię.
Rozwiązanie problemu z pompą
Przed chwilką wróciłem do domu,droga jest okropna. Jestem zadowolony z naprawy choć koszty mogłyby być mniejsze. Madzialneka nabrała mocy,nie gaśnie,pali na dotyk. W pompie zostało wymienione:
Rolki 536 1szt.
Zawór dozujący ND-0120
Uszczelka ND-0040
Zawór ND-0221
Uszczelki ND-0740
+kalibracja pompy.
Gwarancja na rok. Bardzo miła i sympatyczna obsługa,dbają o klienta.
Koszty:
Naprawa pompy 2956.50zł (po 10% rabacie)
transport (wysłanie pompy do Mabi) 85zł
robocizna 700zł.
Łącznie. 3742.50zł. Stosunkowo dużo,ale byłem z stanie zapłacić wiele ,żeby wreszcie móc jeździć bez problemów i spokojnie zostawiać samochód bez żadnej górki.
Bardzo szybko usunięta usterka.
Pozdrawiam wszystkich obserwujących problem.
Mateusz
Przed chwilką wróciłem do domu,droga jest okropna. Jestem zadowolony z naprawy choć koszty mogłyby być mniejsze. Madzialneka nabrała mocy,nie gaśnie,pali na dotyk. W pompie zostało wymienione:
Rolki 536 1szt.
Zawór dozujący ND-0120
Uszczelka ND-0040
Zawór ND-0221
Uszczelki ND-0740
+kalibracja pompy.
Gwarancja na rok. Bardzo miła i sympatyczna obsługa,dbają o klienta.
Koszty:
Naprawa pompy 2956.50zł (po 10% rabacie)
transport (wysłanie pompy do Mabi) 85zł
robocizna 700zł.
Łącznie. 3742.50zł. Stosunkowo dużo,ale byłem z stanie zapłacić wiele ,żeby wreszcie móc jeździć bez problemów i spokojnie zostawiać samochód bez żadnej górki.
Bardzo szybko usunięta usterka.
Pozdrawiam wszystkich obserwujących problem.
Mateusz
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
super ze madzia smiga.moja czeka to samo,niestety
/ale na razie jeszcze smiga./mazdy to auta nie do zajechania!ja na siadnietej pompie zrobilem 40 tys km w ciagu niecalego roku.i dalej po malej [naprawie]
pali.[tylko na zimnym][na goracym po odcieciu czujnika temp.]wiec smigam dalej. 

- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
witam
ponawiam temat.
wystąpił nowy problem...
przypuszczam,że to znowu pompa,albo filtr paliwa,
z rana autko nie pali od razu,potrzebuje 2-3 sekund,za drugim razem pali już normalnie. Przy jeździe pojawiły się nowe problemy... na 3 biegu przy ok 3 tys obrotów auto już się nie rozpędza i wydobywa dużo siwego dymu... na 4 to samo tylko wcześniej,a na 5 auto prawie nie jedzie... max na prostej drodze to 140... ;/ co o tym myślicie?
ponawiam temat.
wystąpił nowy problem...
przypuszczam,że to znowu pompa,albo filtr paliwa,
z rana autko nie pali od razu,potrzebuje 2-3 sekund,za drugim razem pali już normalnie. Przy jeździe pojawiły się nowe problemy... na 3 biegu przy ok 3 tys obrotów auto już się nie rozpędza i wydobywa dużo siwego dymu... na 4 to samo tylko wcześniej,a na 5 auto prawie nie jedzie... max na prostej drodze to 140... ;/ co o tym myślicie?
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Dokładnie tak jak mówi kierownik...
Jakby ktoś był zainteresowany....
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 92#1319392
Pozdrawiam.
Jakby ktoś był zainteresowany....
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 92#1319392
Pozdrawiam.
myślicie,ze to pompa?
bo właściwie to przecież nie może być raczej nic innego...
gwarancję mam na rok i jeszcze troszkę poczekam,bo autko jest mi teraz bardzo potrzebne i nawet nie mam za bardzo jak jechać go zareklamować.
bo właściwie to przecież nie może być raczej nic innego...
gwarancję mam na rok i jeszcze troszkę poczekam,bo autko jest mi teraz bardzo potrzebne i nawet nie mam za bardzo jak jechać go zareklamować.
Ostatnio edytowano 23 mar 2009, 15:16 przez mateo11, łącznie edytowano 1 raz
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
kontynuacja tematu...
z dnia na dzień robi się coraz gorzej,
teraz potrzebuje jeszcze więcej czasu na ranny start silnika....
z dnia na dzień robi się coraz gorzej,
teraz potrzebuje jeszcze więcej czasu na ranny start silnika....
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość