[img]
Pompa vacum po wyjęciu, dzień wcześniej twardy pedał hamulca i grzechotanie (ustało po 2min)
4 miesiące wcześniej zerwany pasek rozrządu (3tyś km temu) – przy przebiegu 55tyś i 5 lat
błąd EGR od 6 miesięcy (P0401)
Rano po odpaleniu zgrzyt i olej pod silnikiem.
Dziwne grzechotanie w środkowym zakresie obrotów silnika
Tak, kuna siedziała pod maską i jak rano odpalałem samochód to się przestraszyła i głową rozbiła pompe
A tak na serio to zamówiłem używkę i nie przyjrzałem się zdjęciom tylko kupiłem po opisie
przysłali rf2f a nie rf4f, brakuje jednego odejścia. Myślicie że trójnik załatwi ten brak?
A tak na serio to zamówiłem używkę i nie przyjrzałem się zdjęciom tylko kupiłem po opisie
- Od: 16 lip 2018, 21:39
- Posty: 4
- Auto: Mazda Premacy 2.0 ditd 101
Przymierzam się do regeneracji pompy w mojej Mazdzie. Zamówiłem już łącznik i śrubę. Będę chciał przy okazji wymienić również łożysko. Ktoś orientuje się, czy ma znaczenie luz wewnętrzny łożyska, bo może być normalny lub powiększony oraz uszczelnienie: gumki lub blaszki?
- Od: 16 lip 2019, 18:48
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa(Wola)
- Auto: Mazda 5
2.0 MZR-CD 143KM
2007r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość