POMPA DENSO [temat zamkniety]

Postprzez thomass » 8 kwi 2009, 11:34

Paweł M. napisał(a):Są dwie opcje. Pierwsza to taka, że być może te pompy wytrzymują średnio 200 tys. km i po tym okresie całość kwalifikuje się do naprawy-regeneracji. Druga to taka, że z niewielkiej usterki (której koszty mogą nie przekroczyć 1 tys. zł.) robi się regenerację, której koszt wynosi około 7 tys. zł. W rzeczywistości bywa różnie, ciężko uogólniać, choć mimo wszystko na początek zdecydowałbym się na rozwiązanie tańsze, ale tylko u sprawdzonego specjalisty

PAWEL piszesz calo prawde.tak wlasnie jest.w mazdach siadaja pierdoly.ale serwis i tak gowno wie jaki problem lezy w pompie to odrazu licza ile na niej zarobia.dokladnie za 1000 pln albo nawet mniej idzie cos zrobic ale po co jak mozna min 2,500 skasowac.niestety zadkosc szczery i prawdziwy fachura ktory ma calo budowe pompy przed oczami i wie co ja gryzie.[zaznaczam jezeli faktycznie problem lezy w niej]pozdrawiam.widze ze temat znowu na topie. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez slawek15151 » 8 kwi 2009, 19:40

Czesc wszystkim ja terz mam podobny kłopot terz moja madzja nie pali jak jest ciepła wyczytałem forum że po odłaczeniu czujnika teperatury madzja odpala to jak morze byc padnieta pompa skoro nie kopci nie gasnie jezdzi sie dobrze wiec zrobiłem tak jak koledzy poisywali no forum rosciolem przewód plusowy od czujnika tempartury i przewodami podciagłem do srodka i załorzyłem przełacznik jak jest ciepła odlanczam i madzja pali od kopa mojm zdaniem tp jakas [tiiit] ale jaka bylem na kompie powiedzieli mi czujnik przyspieszenja pompy pytalem w serwisie no i kosmos ponad 1000 a jesli to nie ten wtej pompie naliczylem 5 czujników to co wtedy czytalem że może terz byc jakis moduł poprostu czarna magja szukam takiej osoby która podpowie nam jak to zrobic najtanszym kosztem nie tak jak serwisy kosmiczne ceny :(
:(


POZDRAWJAM <klotnia>
Początkujący
 
Od: 27 mar 2009, 20:58
Posty: 13
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 DITD 99.r

Postprzez thomass » 8 kwi 2009, 20:13

poczekaj do jutra.ja mam dokladnie tak samo jak ty.tez wylacznik zalozylem.jutro bede mial fachmana u siebie i ci napisze co jest grane dokladnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Wincam » 8 kwi 2009, 21:01

No to jest nas trzech z tym samym problemem :) Mi spawdzili wlasnie na kompie w ASO i blad wyszedl jak pisalem wczesniej, uszkodzony obwod sterownika wyprzedzenia wtrysku. Czekam na wiesci, oby optymistyczne ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez mateo11 » 8 kwi 2009, 23:12

witam
dalsze informacje na temat odcinania paliwa przy 3tys obrotów.
odebralem samochod z Piekar i okazal sie zapchany filtr paliwa,przeczyszczenie ukladu zasilania,sprawdzanie ukladu zasilania,wymiana filtru paliwa,

razem 322zł... ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez P_iter » 9 kwi 2009, 11:57

Ja w końcu zdecydowałem się na naprawę pompy. Też ciepły silnik nie odpalał. Jaksa zdemontował pompę i miała pojechać do Hoffmana. Zupełnie przypadkowo dostałem namiary na warszawski warsztat (oczywiście nie Mabi), który naprawia także Denso. Pompę dostarczyłem wieczorem, w południe miałem informację co i za ilę trzeba zrobić i wiczorem odebrałem na gotowo.
Wymieniony został SPV na nowy, regeneracja głowicy, ustawienia nominalne w/g specyfikacji Denso, uszczelki orginalne Denso. Pompa wypicowana zewnętrznie z plombami na śrubach. U Jaksy zamontowali, odpalili i autko odżyło. Przejechałem już 1500 km od remontu. Samochód dynamicznie przyśpiesza, milutko pracuje i ogólnie jest gites. Jaksa dodatkowo ustawił zawory. Pali w korkach tyle ile palił czyli w granicach 6,2 – 6,4 litra/100 km. Właściwie pali mniej, bo teraz gaz się chce dociskać bo autko naprawde ma kopa.
Za samą naprawę pompy zapłaciłem 2200 zł.
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Postprzez Wincam » 9 kwi 2009, 14:21

czyli do kwoty 2200 jeszcze dochodzi cena spv?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez P_iter » 9 kwi 2009, 14:40

Nie. Graty plus robocizna wyszły 2200 zł. Nie liczę zdj/zał pompy które robił mi Jaksa. Zresztą nie było takiej potrzeby, bo mogli mi to zrobić tam gdzie robiłem pompę. Pompa miała być wysłana do Hoffmana, ale zupełnie przypadkiem zgadałem się z wulkanizatorem który podał mi namiary na właściciela warsztatu w Warszawie który regenerował mu pompę Bosha.
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Postprzez Wincam » 9 kwi 2009, 14:58

A moglbys dac mi namiary na ten zaklad? Chyba tez sie tam wybiore! Bo to chyba najkorzystniejsza oferta regenracji jaka zauwazylem tu na forum!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez P_iter » 9 kwi 2009, 15:18

Wincam. Jedno czego możesz być pewien, to to, że bez zdjęcia i weryfikacji pompy na stole nikt rozsądny nie powie, ile będzie kosztować naprawa. Tylko w Mabi bez oglądania powiedziel, że muszę się liczyć z kosztami...dużymi. Skończyłem liczyć gdy cena przekroczyła 6 tyś. Jednak w Mabi samo SPV kosztowało 1700 a uszczelki 500 lub 550 zł. Weryfikacja także kilka stówek.

Namiar na właściciela serwisu:
Serwis mieści się w Warszawię na Białołęce. Ul. Modlińska 181. Właściciel Pan Radosław Reszka jest uchwytny pod numerem 0 510 198 306
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Postprzez Wincam » 9 kwi 2009, 15:22

Dzieki wielkie! Jestem w stane zaryzykowac, wiem ze wycenia mi na miejscu, ale przynajmniej bede pewny ze zrobia mi to dobrze i nie skroją!!! Bynajmniej tak mi sie wydaje po tym co napisales :) wielkie dzieki za info :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez thomass » 9 kwi 2009, 20:36

wszystko sie przeciagnelo.niestety bede wiedzial cos po swietach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Riki » 9 kwi 2009, 22:41

P_iter napisał(a):Serwis mieści się w Warszawię na Białołęce. Ul. Modlińska 181. Właściciel Pan Radosław Reszka jest uchwytny pod numerem 0 510 198 306


Dziękujemy za cenną informację... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jaksa » 9 kwi 2009, 22:52

Riki napisał(a):Dziękujemy za cenną informację...
Michał , smignij do goscia i pogadaj :D
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 9 kwi 2009, 23:02

Jarku i tak w wolnej chwili zrobię.... <lol> chociaż na wiele nie liczę :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jayjay » 12 kwi 2009, 11:04

Witam wszystkich klubowiczów! Mój problem z Mazdą 323F DiTD 99r wygląda identycznie, tj. odpala na zimnym silniku, na ciepłym dużo gorzej. Problem rozpoczął się po wakacjach 2008. Przed wakacjami Madzia odpalała na dotyk. Potem trzeba było kręcić. W między czasie wymieniłem pasek rozrządu oraz wszystkie filtry. Po wymianie paska rozrządu samochód zaczął bardzo głośno chodzić. Czterech mechaników oceniło, że pasek został dobrze założony. W grudniu 2008 – pierwsze holowanie. Zdecydowałem się na wymianę akumulatora na nieco mocniejszy i rzeczywiście na ciepłym nie od razu ale po kilku próbach auto odpala. Mimo wszystko nie jest to komfortowa sytuacja. Jeden z mechaników odczytał błąd na komputerze mówiący o wadliwym kącie wtrysku paliwa. Inny już tego nie zobaczył. Za to stwierdził zapowietrzenie. Podejrzewam tak jak wszyscy pompę. Spróbuję odciąć czujnik temperatury, żeby się upewnić. Samochód po odpaleniu poza hałasem po założeniu paska rozrządu prowadzi się normalnie choć jest trochę mułowate na prawie 100KM.
jayjay
 

Postprzez Riki » 12 kwi 2009, 11:05

jayjay skąd jesteś? uzupełnij proszę profil..... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jayjay » 12 kwi 2009, 11:55

jayjay napisał(a):Witam wszystkich klubowiczów! Mój problem z Mazdą 323F DiTD 99r wygląda identycznie, tj. odpala na zimnym silniku, na ciepłym dużo gorzej. Problem rozpoczął się po wakacjach 2008. Przed wakacjami Madzia odpalała na dotyk. Potem trzeba było kręcić. W między czasie wymieniłem pasek rozrządu oraz wszystkie filtry. Po wymianie paska rozrządu samochód zaczął bardzo głośno chodzić. Czterech mechaników oceniło, że pasek został dobrze założony. W grudniu 2008 – pierwsze holowanie. Zdecydowałem się na wymianę akumulatora na nieco mocniejszy i rzeczywiście na ciepłym nie od razu ale po kilku próbach auto odpala. Mimo wszystko nie jest to komfortowa sytuacja. Jeden z mechaników odczytał błąd na komputerze mówiący o wadliwym kącie wtrysku paliwa. Inny już tego nie zobaczył. Za to stwierdził zapowietrzenie. Podejrzewam tak jak wszyscy pompę. Spróbuję odciąć czujnik temperatury, żeby się upewnić. Samochód po odpaleniu poza hałasem po założeniu paska rozrządu prowadzi się normalnie choć jest trochę mułowate na prawie 100KM.


Zapomniałem dodać – zauważyłem, że jeden z mechaników przy okazji wymiany świec żarowych zastąpił jedną na wolno-nagrzewającą się, podczas gdy pozostałe nagrzewają się szybko. Czy to może mieć jakiś wpływ na odpalanie lub inne sprawy?
jayjay
 

Postprzez Paweł Mo » 13 kwi 2009, 14:38

P_iter napisał(a):Właściwie pali mniej, bo teraz gaz się chce dociskać bo autko naprawde ma kopa.
Za samą naprawę pompy zapłaciłem 2200 zł.

Hmmm... Cena jest jak najbardziej... słuszna, konkurencyjna i chyba taka jak powinna być. Myślę, że do 3 tys. zł. możemy mówić o realnej cenie za usługę regeneracji pompy. W okolicach Mińska jest kilku pompiarzy, którzy regenerują głównie pompy Bosch a ceny wahają się w granicach 2,2-2,5 tys. zł.
Myślę, że sporo było użytkowników Mazd, którzy po sporym wydatku związanym z regeneracją pompy odczuli coś takiego jak zniechęcenie do marki, czemu zresztą ciężko się dziwić.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez P_iter » 13 kwi 2009, 21:43

Paweł M. napisał(a):Hmmm... Cena jest jak najbardziej... słuszna, konkurencyjna i chyba taka jak powinna być.


Przede wszystkim uczciwa. Praca i części muszą kosztować. Z tym trzeba się liczyć. Chodzi o to, aby oddając samochód do naprawy można było liczyć na rzetelną wycenę i fachową naprawę.
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy