Paweł M. napisał(a):Są dwie opcje. Pierwsza to taka, że być może te pompy wytrzymują średnio 200 tys. km i po tym okresie całość kwalifikuje się do naprawy-regeneracji. Druga to taka, że z niewielkiej usterki (której koszty mogą nie przekroczyć 1 tys. zł.) robi się regenerację, której koszt wynosi około 7 tys. zł. W rzeczywistości bywa różnie, ciężko uogólniać, choć mimo wszystko na początek zdecydowałbym się na rozwiązanie tańsze, ale tylko u sprawdzonego specjalisty
PAWEL piszesz calo prawde.tak wlasnie jest.w mazdach siadaja pierdoly.ale serwis i tak gowno wie jaki problem lezy w pompie to odrazu licza ile na niej zarobia.dokladnie za 1000 pln albo nawet mniej idzie cos zrobic ale po co jak mozna min 2,500 skasowac.niestety zadkosc szczery i prawdziwy fachura ktory ma calo budowe pompy przed oczami i wie co ja gryzie.[zaznaczam jezeli faktycznie problem lezy w niej]pozdrawiam.widze ze temat znowu na topie.