POMPA DENSO [temat zamkniety]

Postprzez slawek15151 » 30 mar 2009, 22:39

Czesc MATEO11 jesli możesz dac mi to zdjęcie będe pewien że chodzi o ten czujnik jeśli coś sie dowiesz na temat czujnika napisz ja będe szukał u siebie
byc może pojadę do Grodziska Mazowieckiego do mechanika bo dzisiaj rozmawiałem z nim
a objawach na temat Madzi i kazał przyjechac to sprawdzi pod swoim komputerem
Kosz sprawdzenia i strwierdzenia w co może byc 40 zł.Koszt nie wielki ale można sie upewnic czy chodzi o ten czujnik.



POZDRAWIAM
Sławek <cisza>
Początkujący
 
Od: 27 mar 2009, 20:58
Posty: 13
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 DITD 99.r

Postprzez thomass » 31 mar 2009, 16:56

nie chce nikogo martwic ale teza jest prosta POMPA.po 200 tys poprostu pomalu siada.u mnie juz rok tak jest 40 tys km na nie zrobilem i jeszcze odpala[po wylonczeniu czujnika temp. silnika.]ja zalozylem ten temat pol roku temu tez mialem nadzieje na to ze pompa jest ok.wymienilam czujnik,cieknacy tcv,filtr.i dalej bylo to samo.raz lepiej raz gorzej ale nigdy idealnie.zalozylem odciecie czujnika temp.i spokoj.pali na dotyk.szkoda mi pchac sie w koszty jak autko praktycznie wacha paliwo,ponad 180 z ladunkiem poleci i pokonuje dystans 2200 km bez przerwy jadac [zero problemow][przejechane 204 tys km nieoficjalnie.z czego ja zrobilem 40 tys w roku.na razie nie ruszam pompy jak przestanie palic to wtedy.niech narazie pracuje na naprawe :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Wincam » 31 mar 2009, 19:14

No ja pomimo ze nie pali na cieplo to jeszcze kopci. Tez zalozylem odciecie na czujniku to zaczął poziom oleju w silniku wzrastac a zeby bylo malo to turbina zaczela rzygac olejem! :/
Masakra... :( rece opadaja... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez malkolm » 31 mar 2009, 19:41

Wincam pozbądź się truposza, to moja rada
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Wincam » 31 mar 2009, 19:46

Powiem szczerze ze naprawde sie zaczynam nad tym zastanawiac...
Choc teraz ja ją zrobie i wywale tyle kasy na nia to bedzi mi szkoda...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez malkolm » 31 mar 2009, 20:12

Wincam napisał(a):Choc teraz ja ją zrobie i wywale tyle kasy na nia to bedzi mi szkoda...

jeśli ją zrobisz to przydało by się nią trochę pojeździć, ale rozważ czy nie lepiej sprzedać przed tymi wydatkami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Riki » 31 mar 2009, 23:39

malkolm napisał(a):pozbądź się truposza


za cenę adekwatna do stanu..... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez slawek15151 » 1 kwi 2009, 00:01

Cześc MATEO 11 jeśli będziesz mógł to odpisz na moje pytanie <klotnia>
Początkujący
 
Od: 27 mar 2009, 20:58
Posty: 13
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 DITD 99.r

Postprzez Wincam » 1 kwi 2009, 00:36

No oczywiscie ze adekwatna do stanu, tylko jeszcze musze zdiagnozowac dokladnie co jej dolega i ocenic koszty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez mateo11 » 1 kwi 2009, 15:23

slawek15151 odpisałem na pw.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez Wincam » 3 kwi 2009, 22:13

No i jednak turbina jak najbardziej w porzadku :) ufff... na szczescie nie jest tak zle jak myslalem :)
Czekam tylko na sprawdzenie i wydruk z ASO Mazdy i jade do serwisu pomp wtryskowych... mam nadizeje ze wyjdzie ze albo pompa albo zawor SPV... a nie to i to :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez slawek15151 » 3 kwi 2009, 23:48

Czesc
Początkujący
 
Od: 27 mar 2009, 20:58
Posty: 13
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 DITD 99.r

Postprzez thomass » 4 kwi 2009, 23:36

pompa odpowiada 80 % za spalanie,odpalnie,moc,kopcenie.jest to najwazniejsza czesc ukladu zasilajacego silnik[serce]zawor SPV zadkosc.NIESTEY to pompa siada.przdewszystkim sie rozczelnia.nic nie trwa wiecznie.a nie mamy nowychy aut tylko cos juz maja za soba.trzeba zrobic inwestycje i smigac dalej.a te silniki naprawde moga wiele.1000000km! i kreca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez thomass » 7 kwi 2009, 22:32

jak pojdzie dobrze to w czwartek napisze co tak naprawde dolega naszym autom odnosnie odpalania.bedzie u mnie czlowiek co pompy denso i madzie naprawia od 15 lat.teraz pracuje w serwisie mazdy w irlandii.akurat wrocilem do irlandii i mam zamiar rozwiazac ta zagadke.z tego co mi powiedzial to 70% ze to nie pompy siadaja.bedzie z kompem u mnie i wtedy dowiem sie prawdy.co napewno opisze.[w kazdym razie powiedzial mi ze w polsce malo kto sie naprawde zna na tych autach.kroja nas wszystkich jak leci.w najgorszym wypadku bedzie pompa prosto ze stolu[100%]sprawna za 350 euro z wymiana.napisze wszystko w czwartek.pod koniec maja wracam do poski moge zalatwic taki pompy duzo taniej niz w polsce[jezeli okaze sie ze to one naprawde siadaja.]a jezeli nie to polowa zakladow w polsce straci klientow. :D a mnie moze przyjmie ktos do klubu :) albo odwrotnie :) w kazdym razie prawda wyjdzie na jaw.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Jaksa » 7 kwi 2009, 22:48

thomass napisał(a):jezeli nie to polowa zakladow w polsce straci klientow
Z całym szacunkiem dla Ciebie ale pompy Denso tylko 2 firmy naprawiają w polsce ( Mabi & Hofman ) cała reszta nie ma pojecia ani sprzetu , serwisy mazdy odsyłają do Mabi....
thomass napisał(a):sprawna za 350 euro z wymiana
Bardzo dobra cena jak za naprawiona z papierem pompę , napewno bedziesz mial sporo chętnych.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez thomass » 7 kwi 2009, 23:15

Jaksa napisał(a):jezeli nie to polowa zakladow w polsce straci klientow
Z całym szacunkiem dla Ciebie ale pompy Denso tylko 2 firmy naprawiają w polsce ( Mabi & Hofman ) cała reszta nie ma pojecia ani sprzetu , serwisy mazdy odsyłają do Mabi....
thomass napisał:
sprawna za 350 euro z wymiana
Bardzo dobra cena jak za naprawiona z papierem pompę , napewno bedziesz mial sporo chętnych.

to ze w polsce wysylaja do mabi to nie znaczy ze tutaj jest tak samo.
nie pisalem ze bede mial papier,i ze pompa bedzie po regeneracji.tylko po sprawdzeniu.nikogo nie namawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Riki » 7 kwi 2009, 23:20

thomass czekam z niecierpliwością........... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez thomass » 7 kwi 2009, 23:57

mysle ze wniose cos calkiem nowego i sensownego.to jest podejrzane ze silniki nissana w dieslu maja na jednej pompie zrobione po 350 400 tys i dalej normalnie pala.moj kolega ma taka primere co ma z 16 lat i pali mu bezproblemu,a tu mazda tez japonczyk i po 200tys pompa ma siadac?jezeli tak to powiem krotko te pompy to badziewie.nie oszukujmy sie panowie.ale to jest dziwne ze auto ma moc,nie dymi,pracuje rowno,pali bardzo malo ,ponad. 180 z ladunkiem poleci i pompa ma byc siadnieta ciekawa sprawa.mysle ze ten rebus wreszcie rozwize.i napewno wszystko napisze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez YgooR » 8 kwi 2009, 00:44

Witam,
moja Mazda ma na liczniku 183tys, jak narazie (odpukać) pali na dotyk, nic nie cieknie poza filtrem paliwa ale jutro wymiana. Tak naprawde to nie wiadomo ile Mazdy maja przejechane bo większość ma kręcone liczniki, więc za bardzo nie chce mi się wierzyć że popmy padają przy 200tys choć usterki zdarzają się zawsze, ale nie w takich ilościach.
Jednak z drugiej strony może faktycznie siada jakaś pierdoła w pompie, na zachodzie zrobią to za pare groszy i autko śmiga dalej, a w naszym kraju odrazu pompa do regeneracji za grube pieniądze. Ja nie mam pewności czy poprzedni właściciel nie naprawiał czegoś w pompie.
Ostatnio edytowano 15 cze 2010, 01:19 przez YgooR, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Paweł Mo » 8 kwi 2009, 10:13

Są dwie opcje. Pierwsza to taka, że być może te pompy wytrzymują średnio 200 tys. km i po tym okresie całość kwalifikuje się do naprawy-regeneracji. Druga to taka, że z niewielkiej usterki (której koszty mogą nie przekroczyć 1 tys. zł.) robi się regenerację, której koszt wynosi około 7 tys. zł. W rzeczywistości bywa różnie, ciężko uogólniać, choć mimo wszystko na początek zdecydowałbym się na rozwiązanie tańsze, ale tylko u sprawdzonego specjalisty.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy