Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez lechutek » 3 lis 2011, 14:43

Przepraszam że wywołałem dyskusję ale przez kilka miesięcy szukałem informacji o zakładach, które mogą mi naprawić samochodzik i forum bardzo mi pomogło. Natomiast o firmie w której naprawiałem nie było nic a wydaje mi się przynajmniej godna wspomnienia. Ponadto we wcześniejszych postach są ceny i firmy więc nie widziałem problemu, ponadto we wcześniejszych postach są wymienione warsztaty w Warszawie, Rzeszowie, Wrocławiu, chyba Płocku a w wielkopolsce była pustka.
pozdrawiam czujnego Administratora :D
Początkujący
 
Od: 31 paź 2011, 11:32
Posty: 6

Postprzez lechutek » 3 lis 2011, 14:56

acha i nie mam udziałów w ww firmie ani nie naprawiam samochodów :) (chociaż po postach Arniego kupiłem sobie klucze i chciałem rozmontować to cudo zwane pompą w mazdzie 626)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2011, 11:32
Posty: 6

Postprzez xxxROMxxx » 3 lis 2011, 18:50

lechutek napisał(a):Ponadto we wcześniejszych postach są ceny i firmy więc nie widziałem problemu

Dokładnie,sam opisywyałęm swoją regeneracje pompy w Rzeszowie we wcześniejszych postach,i dużo osób pytało mnie gdzie robiłem i za ile.Podawałem wtedy nazwę firmy i cenę usługi,ponadto z tej firmy był nawet gość zarejestrowany u nas na forum,i namawiał na regeneracje pomp u niego w firmie,ale te posty nie zostały usunięte <co?> .Myślę ze każda firma która zajmuje się pompami DENSO jest godna polecenia,szczególnie że nie dużo zakładów podejmuje się jej naprawy :D
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Enzoo » 4 lis 2011, 00:16

malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,


A ile wziął Dieselservice z Pyrlandii? Pytam w razie czego – będę miał bliżej niż do Tucholi.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez malkolm » 4 lis 2011, 09:25

Enzoo napisał(a):
malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,


A ile wziął Dieselservice z Pyrlandii? Pytam w razie czego – będę miał bliżej niż do Tucholi.

skoro masz bliżej to podjedz i zapytaj, nie wiem gdzie to jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez mariop4 » 4 lis 2011, 09:41

jeslli chodzi o serwis w Pozku to telefonicznie wiem ze:
sprawdzenie pompy 150zl
regeneracja do 1700zl

ceny netto.

Po sprawdzeniu dostaje sie wydruk co jest uszkodzone i koszty.

Znam ceny bo mam wlasnie pompe do sprawdzenie / regeneracji, a ze mam do Pozka najblizej no to chyba sie tam wybiore.. lub do Tucholi
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2009, 09:23
Posty: 36
Skąd: Gostyń
Auto: 323 F 95/96r

Postprzez Sebaloz » 4 lis 2011, 15:47

bruno napisał(a):Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?


Zeszłej zimy ten sam objaw ustąpił po mechanicznym czyszczeniu wtrysków ( przy okazji wymiany wytartego wałka rozrządu :)).
Parę dni temu silnik znowu zaczął przerywać podczas porannych chłodów. Pomny zeszłorocznych doświadczeń pomyślałem od razu o "wyczyszczeniu" wtrysków tylko tym razem raczej od środka, poprzez dodatek do paliwa. Wlałem pierwsze co znalazło się w zasięgu mojej ręki w markecie: stp do czyszczenia wtrysków.
Oczywiście objawy ustąpiły po wyjeżdżeniu pół baku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 23:08
Posty: 74
Skąd: Tychy/Ornontowice
Auto: 626GW DiTD '00 101KM

Postprzez lechutek » 4 lis 2011, 16:16

Z Pyrlandii pobrali 1250 (przez telefon usłyszałem od 1200-1700), do tego trzeba doliczyć VAT + 400 złotych w zaprzyjaźnionym warsztacie zdjęcie i założenie pompy
Początkujący
 
Od: 31 paź 2011, 11:32
Posty: 6

Postprzez Enzoo » 4 lis 2011, 16:23

A przypomnij co robili?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez lechutek » 4 lis 2011, 20:48

demontaż pompy, weryfikacja, mycie ulteradźwiękowo, regeneracja głowicy, wymiana uszczelnienia, wymiana rolek i sworzni, montaż pompy, test (przepisałem z opisu zlecenia)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2011, 11:32
Posty: 6

Postprzez ntmindseo » 7 lis 2011, 20:00

dobra, trzeba dać pompę do Nadarzyna, najbliżej.

Szukałem i szukałem i nie moge znaleźć Pana Andrzeja z Nadarzyna, ma ktos jakis namiar na niego? Bo chyba nie padło tutaj nazwisko, tel lub adres jego.

PILNE !!! Zaraz mrozy :(
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez Paprotek » 7 lis 2011, 22:49

W poradniku diesla masz namiary do warsztatów, w tym do tego w Nadarzynie:
viewtopic.php?t=65171

Ale po drodze z Białegostoku do Nadarzyna będziesz mijał Diesel System (dawniej Mabi) w Warszawie.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2009, 22:55
Posty: 37
Skąd: Zamość/Warszawa
Auto: 626 GW 2.0 DITD 1999r

Postprzez ntmindseo » 12 lis 2011, 15:42

Mabi to ja dziękuje ;)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez Madman » 14 lis 2011, 14:02

Koledzy być może to niewłaściwy temat, ale sprawa dotyczy utrudnionego odpalania auta, więc podzielę się moimi ostatnimi doświadczeniami, bo sporo osób to czyta.

Otóż, jakieś półtora miesiąca temu autko zaczęło mi gorzej odpalać. Nie chodziło o to, że Madzia nie chciała zapalić, ale nie działo się to od strzału jak zawsze. Czasami trochę dłużej silnik się obracał, a czasem rozrusznik musiał pokręcić dobre 4-6 sekund.

Oczywiście w pierwszej kolejności pomyślałem o aku, ale to nie to. Później pojawiły się obawy o pompę wtryskową, ale zacząłem główkować i okazało się, że najzwyczajniej w świecie zapowietrzały mi się przewody prowadzące od baku do silnika. Mam założone ogrzewanie postojowe i ułamał się jeden z łączników pomiędzy pompką od ogrzewania, a przewodem paliwowym. Ropa ciekła i mechanik który to odkrył obszedł pompkę, ale musiała gdzieś być nieszczelność i stąd problem. Po naprawie pompki ogrzewanie działa, a problemy z rozruchem się skończyły.

Piszę o tym wszystkim dlatego, bo kolejny raz w moim przypadku okazuje się, że dokładne oględziny mogą uratować nas przed ogromnymi kosztami. Przewody prowadzące od baku nie są niczym osłonięte, wiec czasem warto tam zajrzeć.

Pozdrawiam!
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 02:59
Posty: 56 (1/1)
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 323 F (BJ) 2.0 DiTD

Postprzez Riki » 14 lis 2011, 20:20

Madman napisał(a): pompki ogrzewanie działa, a


Zazdroszczę :)

Dziękujemy za podzielenie się i sprawdzone ale cenne informacje.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Madman » 16 lis 2011, 00:21

Nie ma co zazdrościć :D A co do rady, to sam korzystałem z wiedzy forumowiczów, więc mam nadzieję że moje doświadczenia też okażą się dla innych pomocne.
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 02:59
Posty: 56 (1/1)
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 323 F (BJ) 2.0 DiTD

Postprzez Domin_Lbn » 9 sty 2012, 01:45

Być może nie wszyscy czytali informacje o moim przypadku w temacie dot. mojego auta, więc dodam tylko, że również miałem bolączkę z pompą w Premacy, auto paliło z wielkim trudem lub wcale, naprawy podjęli się u Hoffmana w Rzeszowie, koniec końców zajęło to 3 dni robocze, pompa wymagała doszczelnienia i przestawiony był kąt wtrysku. Naprawa kosztowała mnie 760 zł, a miało to miejsce w lutym 2011 roku. Od tamtej pory nie mam żadnych problemów z uruchomieniem silnika. :)
Mazda Premacy 2.0 DiTD + Uniden Pro 520XL + Sirio AS-100

Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
Początkujący
 
Od: 16 lut 2011, 23:47
Posty: 11
Skąd: Lublin
Auto: była: Skoda Favorit 135 LSe, bi-fuel, r. 1992
była: Mazda Premacy 2.0 DiTD, r. 2000
jest: Skoda Octavia 1.9 TDI, r. 2004

Postprzez Neonixos666 » 9 sty 2012, 02:04

Domin_Lbn napisał(a):i przestawiony był kąt wtrysku


może nie wiesz ale kąt wtrysku sam się przestawia w zależności od warunków pracy motoru. :)


eh za dużo już czytam, za dużo... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Domin_Lbn » 9 sty 2012, 04:39

Źle się wyraziłem, przepraszam. Kąt wtrysku, przynajmniej z tego, co się orientuję, zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Niemniej jednak coś było nie w porządku z kątem wtrysku, był albo wyprzedzony albo opóźniony i w/w firma dokonała korekty, choć objawy wskazywały na to, że pompa nadaje się tylko do regeneracji.

Moją intencją było wskazanie na fakt, iż nie zawsze problem z uruchomieniem takiego silnika musi kończyć się koniecznością regenerowania pompy za sporą kasę oraz że w południowo-wschodniej Polsce również jest firma, która nie boi się grzebać w układach Denso i robi to skutecznie. Ponadto człowiek, z którym załatwiałem dany temat zapewnił mnie, że gdyby już okazało się, że w przyszłości pompa będzie wymagać regeneracji, to są w stanie to zrobić.
Mazda Premacy 2.0 DiTD + Uniden Pro 520XL + Sirio AS-100

Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
Początkujący
 
Od: 16 lut 2011, 23:47
Posty: 11
Skąd: Lublin
Auto: była: Skoda Favorit 135 LSe, bi-fuel, r. 1992
była: Mazda Premacy 2.0 DiTD, r. 2000
jest: Skoda Octavia 1.9 TDI, r. 2004

Postprzez Forte » 9 sty 2012, 19:52

Domin_Lbn napisał(a):Od tamtej pory nie mam żadnych problemów z uruchomieniem silnika. :)


Jak widzę, miałeś pompę rozregulowaną do "regeneracji" – generalnie jak wiemy w dużej mierze jakiekolwiek grzebanie przy pompie wymuszone jest przez........zanieczyszczenia.
DiTD ma pancerną pompę, wymaga tylko czystości.

Polecam stosowanie produktu FORTE ADFC profilaktycznie co 10-15.000km.

Na wszelkie pytania – z przyjemnością odpowiem.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 10:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy