pozdrawiam czujnego Administratora
Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
Przepraszam że wywołałem dyskusję ale przez kilka miesięcy szukałem informacji o zakładach, które mogą mi naprawić samochodzik i forum bardzo mi pomogło. Natomiast o firmie w której naprawiałem nie było nic a wydaje mi się przynajmniej godna wspomnienia. Ponadto we wcześniejszych postach są ceny i firmy więc nie widziałem problemu, ponadto we wcześniejszych postach są wymienione warsztaty w Warszawie, Rzeszowie, Wrocławiu, chyba Płocku a w wielkopolsce była pustka.
pozdrawiam czujnego Administratora![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
pozdrawiam czujnego Administratora
- Od: 31 paź 2011, 11:32
- Posty: 6
lechutek napisał(a):Ponadto we wcześniejszych postach są ceny i firmy więc nie widziałem problemu
Dokładnie,sam opisywyałęm swoją regeneracje pompy w Rzeszowie we wcześniejszych postach,i dużo osób pytało mnie gdzie robiłem i za ile.Podawałem wtedy nazwę firmy i cenę usługi,ponadto z tej firmy był nawet gość zarejestrowany u nas na forum,i namawiał na regeneracje pomp u niego w firmie,ale te posty nie zostały usunięte
![co? <co?>](./images/smilies/co.gif)
- Od: 18 sty 2010, 12:54
- Posty: 75
- Skąd: Hajnówka
- Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r
malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,
A ile wziął Dieselservice z Pyrlandii? Pytam w razie czego – będę miał bliżej niż do Tucholi.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Enzoo napisał(a):malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,
A ile wziął Dieselservice z Pyrlandii? Pytam w razie czego – będę miał bliżej niż do Tucholi.
skoro masz bliżej to podjedz i zapytaj, nie wiem gdzie to jest
jeslli chodzi o serwis w Pozku to telefonicznie wiem ze:
sprawdzenie pompy 150zl
regeneracja do 1700zl
ceny netto.
Po sprawdzeniu dostaje sie wydruk co jest uszkodzone i koszty.
Znam ceny bo mam wlasnie pompe do sprawdzenie / regeneracji, a ze mam do Pozka najblizej no to chyba sie tam wybiore.. lub do Tucholi
sprawdzenie pompy 150zl
regeneracja do 1700zl
ceny netto.
Po sprawdzeniu dostaje sie wydruk co jest uszkodzone i koszty.
Znam ceny bo mam wlasnie pompe do sprawdzenie / regeneracji, a ze mam do Pozka najblizej no to chyba sie tam wybiore.. lub do Tucholi
- Od: 7 maja 2009, 09:23
- Posty: 36
- Skąd: Gostyń
- Auto: 323 F 95/96r
bruno napisał(a):Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?
Zeszłej zimy ten sam objaw ustąpił po mechanicznym czyszczeniu wtrysków ( przy okazji wymiany wytartego wałka rozrządu
Parę dni temu silnik znowu zaczął przerywać podczas porannych chłodów. Pomny zeszłorocznych doświadczeń pomyślałem od razu o "wyczyszczeniu" wtrysków tylko tym razem raczej od środka, poprzez dodatek do paliwa. Wlałem pierwsze co znalazło się w zasięgu mojej ręki w markecie: stp do czyszczenia wtrysków.
Oczywiście objawy ustąpiły po wyjeżdżeniu pół baku.
- Od: 5 mar 2010, 23:08
- Posty: 74
- Skąd: Tychy/Ornontowice
- Auto: 626GW DiTD '00 101KM
A przypomnij co robili?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
dobra, trzeba dać pompę do Nadarzyna, najbliżej.
Szukałem i szukałem i nie moge znaleźć Pana Andrzeja z Nadarzyna, ma ktos jakis namiar na niego? Bo chyba nie padło tutaj nazwisko, tel lub adres jego.
PILNE
! Zaraz mrozy ![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
Szukałem i szukałem i nie moge znaleźć Pana Andrzeja z Nadarzyna, ma ktos jakis namiar na niego? Bo chyba nie padło tutaj nazwisko, tel lub adres jego.
PILNE
![! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
- Od: 13 maja 2010, 18:57
- Posty: 11
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999
W poradniku diesla masz namiary do warsztatów, w tym do tego w Nadarzynie:
viewtopic.php?t=65171
Ale po drodze z Białegostoku do Nadarzyna będziesz mijał Diesel System (dawniej Mabi) w Warszawie.
Pozdrawiam
viewtopic.php?t=65171
Ale po drodze z Białegostoku do Nadarzyna będziesz mijał Diesel System (dawniej Mabi) w Warszawie.
Pozdrawiam
- Od: 3 lut 2009, 22:55
- Posty: 37
- Skąd: Zamość/Warszawa
- Auto: 626 GW 2.0 DITD 1999r
Mabi to ja dziękuje ![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
- Od: 13 maja 2010, 18:57
- Posty: 11
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999
Koledzy być może to niewłaściwy temat, ale sprawa dotyczy utrudnionego odpalania auta, więc podzielę się moimi ostatnimi doświadczeniami, bo sporo osób to czyta.
Otóż, jakieś półtora miesiąca temu autko zaczęło mi gorzej odpalać. Nie chodziło o to, że Madzia nie chciała zapalić, ale nie działo się to od strzału jak zawsze. Czasami trochę dłużej silnik się obracał, a czasem rozrusznik musiał pokręcić dobre 4-6 sekund.
Oczywiście w pierwszej kolejności pomyślałem o aku, ale to nie to. Później pojawiły się obawy o pompę wtryskową, ale zacząłem główkować i okazało się, że najzwyczajniej w świecie zapowietrzały mi się przewody prowadzące od baku do silnika. Mam założone ogrzewanie postojowe i ułamał się jeden z łączników pomiędzy pompką od ogrzewania, a przewodem paliwowym. Ropa ciekła i mechanik który to odkrył obszedł pompkę, ale musiała gdzieś być nieszczelność i stąd problem. Po naprawie pompki ogrzewanie działa, a problemy z rozruchem się skończyły.
Piszę o tym wszystkim dlatego, bo kolejny raz w moim przypadku okazuje się, że dokładne oględziny mogą uratować nas przed ogromnymi kosztami. Przewody prowadzące od baku nie są niczym osłonięte, wiec czasem warto tam zajrzeć.
Pozdrawiam!
Otóż, jakieś półtora miesiąca temu autko zaczęło mi gorzej odpalać. Nie chodziło o to, że Madzia nie chciała zapalić, ale nie działo się to od strzału jak zawsze. Czasami trochę dłużej silnik się obracał, a czasem rozrusznik musiał pokręcić dobre 4-6 sekund.
Oczywiście w pierwszej kolejności pomyślałem o aku, ale to nie to. Później pojawiły się obawy o pompę wtryskową, ale zacząłem główkować i okazało się, że najzwyczajniej w świecie zapowietrzały mi się przewody prowadzące od baku do silnika. Mam założone ogrzewanie postojowe i ułamał się jeden z łączników pomiędzy pompką od ogrzewania, a przewodem paliwowym. Ropa ciekła i mechanik który to odkrył obszedł pompkę, ale musiała gdzieś być nieszczelność i stąd problem. Po naprawie pompki ogrzewanie działa, a problemy z rozruchem się skończyły.
Piszę o tym wszystkim dlatego, bo kolejny raz w moim przypadku okazuje się, że dokładne oględziny mogą uratować nas przed ogromnymi kosztami. Przewody prowadzące od baku nie są niczym osłonięte, wiec czasem warto tam zajrzeć.
Pozdrawiam!
Być może nie wszyscy czytali informacje o moim przypadku w temacie dot. mojego auta, więc dodam tylko, że również miałem bolączkę z pompą w Premacy, auto paliło z wielkim trudem lub wcale, naprawy podjęli się u Hoffmana w Rzeszowie, koniec końców zajęło to 3 dni robocze, pompa wymagała doszczelnienia i przestawiony był kąt wtrysku. Naprawa kosztowała mnie 760 zł, a miało to miejsce w lutym 2011 roku. Od tamtej pory nie mam żadnych problemów z uruchomieniem silnika. ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Mazda Premacy 2.0 DiTD + Uniden Pro 520XL + Sirio AS-100
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
- Od: 16 lut 2011, 23:47
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: była: Skoda Favorit 135 LSe, bi-fuel, r. 1992
była: Mazda Premacy 2.0 DiTD, r. 2000
jest: Skoda Octavia 1.9 TDI, r. 2004
Domin_Lbn napisał(a):i przestawiony był kąt wtrysku
może nie wiesz ale kąt wtrysku sam się przestawia w zależności od warunków pracy motoru.
eh za dużo już czytam, za dużo...
Źle się wyraziłem, przepraszam. Kąt wtrysku, przynajmniej z tego, co się orientuję, zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Niemniej jednak coś było nie w porządku z kątem wtrysku, był albo wyprzedzony albo opóźniony i w/w firma dokonała korekty, choć objawy wskazywały na to, że pompa nadaje się tylko do regeneracji.
Moją intencją było wskazanie na fakt, iż nie zawsze problem z uruchomieniem takiego silnika musi kończyć się koniecznością regenerowania pompy za sporą kasę oraz że w południowo-wschodniej Polsce również jest firma, która nie boi się grzebać w układach Denso i robi to skutecznie. Ponadto człowiek, z którym załatwiałem dany temat zapewnił mnie, że gdyby już okazało się, że w przyszłości pompa będzie wymagać regeneracji, to są w stanie to zrobić.
Moją intencją było wskazanie na fakt, iż nie zawsze problem z uruchomieniem takiego silnika musi kończyć się koniecznością regenerowania pompy za sporą kasę oraz że w południowo-wschodniej Polsce również jest firma, która nie boi się grzebać w układach Denso i robi to skutecznie. Ponadto człowiek, z którym załatwiałem dany temat zapewnił mnie, że gdyby już okazało się, że w przyszłości pompa będzie wymagać regeneracji, to są w stanie to zrobić.
Mazda Premacy 2.0 DiTD + Uniden Pro 520XL + Sirio AS-100
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
- Od: 16 lut 2011, 23:47
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: była: Skoda Favorit 135 LSe, bi-fuel, r. 1992
była: Mazda Premacy 2.0 DiTD, r. 2000
jest: Skoda Octavia 1.9 TDI, r. 2004
Domin_Lbn napisał(a):Od tamtej pory nie mam żadnych problemów z uruchomieniem silnika.
Jak widzę, miałeś pompę rozregulowaną do "regeneracji" – generalnie jak wiemy w dużej mierze jakiekolwiek grzebanie przy pompie wymuszone jest przez........zanieczyszczenia.
DiTD ma pancerną pompę, wymaga tylko czystości.
Polecam stosowanie produktu FORTE ADFC profilaktycznie co 10-15.000km.
Na wszelkie pytania – z przyjemnością odpowiem.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
![Obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/7025/logoforte.jpg)
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
![Obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/7025/logoforte.jpg)
- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości