Aby się tam dostać wykorzystałem:
– klucz 10
– klucz 12
– małe kombinerki
– imadło
– narzędzie do odkręcania filtrów
1.Zdejmujemy osłonę silnika
2.Widzimy nasz filtr w metalowej osłonie.

3.Odpinamy czujniki (2)

4.Odkręcamy nakrętki od metalowej obudowy(1)

5.Za pomocą kombinerek ściągamy wężyki(3) z filtra
6.Poluzowujemy śrubki od obudowy filtra przy ścianie grodziowej
7.Wyciągamy filtr do góry uważając żeby nie wyleciała z niego ropa

8.Mamy gotowy filtr do wymiany

9.Nad pojemnikiem odkręcamy odstojnik i wylewamy ropę z filtra

10. Korzystając z imadła odkręcamy górna część obudowy filtra.

11.Widok starego filtra

i nowego Knechta

12. Za pomocą imadła i/lub urządzenia do odkręcania filtrów montujemy nowy filtr i dokręcamy odstojnik.


13.Do nowego filtra wlewamy czystej ropy żebyśmy później nie musieli dużo pompować ze zbiornika.
14. Montujemy filtr na swoim miejscu.
I na następne 45tyś km mamy spokój.
Powodzenia