Regulacja zaworów w silnikach benzynowych FE
Witam,
mój problem to dzwoniące zawory po rozgrzaniu, najbardziej słychać pod obciążeniem i po kilkunastu minutach jazdy po mieście w temp około 25 st.C. jak już olej się dobrze rozgrzeje.
Auto sprowadziłem w tamtym roku z niemiec z przebiegiem 97.000 km. założyłem nowy rozrząd, paski, płyny, Olej Castrol Magnatec 10W40. Brak reakcji na lepsze paliwo. Przy niższej temperaturze poroblem występuje tylko pod bardzo dużym obciązeniem.
15 czerwca 2010, o 14:14
Pytanie: dla czego dzwonią ?
Dzięki i pozdrawiam
mój problem to dzwoniące zawory po rozgrzaniu, najbardziej słychać pod obciążeniem i po kilkunastu minutach jazdy po mieście w temp około 25 st.C. jak już olej się dobrze rozgrzeje.
Auto sprowadziłem w tamtym roku z niemiec z przebiegiem 97.000 km. założyłem nowy rozrząd, paski, płyny, Olej Castrol Magnatec 10W40. Brak reakcji na lepsze paliwo. Przy niższej temperaturze poroblem występuje tylko pod bardzo dużym obciązeniem.
15 czerwca 2010, o 14:14
Pytanie: dla czego dzwonią ?
Dzięki i pozdrawiam
,auto jezdzi na syntetyku ,jest od 1 właściciela i ma pełną książkę do końca,zobaczymy co dalej
,podłączyłem pod kompa-zero błędów,zapłon kąt 10 plus/minus 1 trzyma,także no zagadka....