Andi_79 napisał(a):Jak to wypalone zawory?
mozna rzec nieszczelne, co powoduje spadek mocy auta i znikanie oleju silnikowego... silnik moze tracic kompresje gora, dolem lub obydwoma drogami...
to sa tylko przypuszczenia dopoty, dopoki nie zdejmiesz glowicy i jej nie sprawdzisz... moze sie np. okazac, ze to pierscienie nie trzymaja lub cylindry (gladzie) sa wytarte... ale to juz tylko mechanik moze okreslic...
Andi_79 napisał(a):Myślę, że z tym rozpadaniem się zaworów to trochę przesada.
nie do konca przesada... niestety

... czasem sie takie cos zdarza... wszystko zalezy od tego jak podejdziesz do tego problemu... troszke barwnie to okreslilem

Andi_79 napisał(a):w międzyczasie byłem u mechanika, który stwierdził, że nie wygląda to na wypaloną uszczelkę pod głowicą.
uszczelka moze byc nawet cala... gdyby byla uszkodzona, to mialbys np. olej w plynie chlodzacym, czy odwrotnie... i wybacz mi, ale 4 litry oleju w czasie roku, mialy by przedostac sie do chlodnicy?
i bez zadnych wyciekow na zewnatrz

nie wierz w bajki, bo one kosztuja najwiecej...
reasumujac:
– ucieka Tobie
4 litry oleju pomiedzy wymianami (co 10 000km)
– brak widocznych wyciekow
– spadek mocy silnika
– niska kompresjia cylindrow
a teraz podaj te informacje kilku mechanikom... niech powiedza jakie moga byc przyczyny...
Andi_79 napisał(a):O co chodzi z tym min 11 atm?
ja pisalem o barach, ale podaje wyjasnienie:
11.5 Atm = 11.65 Bars11 bar, to jest minimalna kompresja dla tego silnika... czyli cylinder jest w dolnej dopuszczalnej granicy... jezeli pomiar wykonales poprawnie... ponizej = remont silnika
Andi_79 napisał(a):Jak będzie poniżej to, co się na stać?
nic... bedzie pracowac, az do smierci klinicznej... ale wtedy, to juz szukaj innego silnika.
bo tego juz nie da sie uratowac... niech mnie ktos poprawi jak sie myle...
