Brak mocy i duże spalanie po spawaniu
Strona 1 z 1
Witam..Może nie jestem nowa ,ale wątek pierwszy..szukam pomocy.!! Po 10 latach bezawaryjnej jazdy Madzia moja wylądowała z urwanym amortyzatorem tylnym na warsztacie..naprawili , zespawali gdzie wyrwało i auto oddali.....wyjechałam na autostradę i.. brak mocy, góra 80 km/h i paliła jak smok..wracam na warsztat i komputer pokazał niby coś z przepustnicą...po 4 godzinach auto do odbioru..niby naprawili błąd ...wyruszyłam w trasę. Po drodze Madzia znowu straciła siły , 140 km/h to góra, nie mogłam wyprzedzać , nie miała siły pod górkę wjechać .jakoś dojechałam ...jestem teraz w Niemczech i nie wiem czy da radę wrócić nią do Polski . Napiszcie mi proszę czy mogli coś poważnego uszkodzić spawając ?..może klemy nie zdjęli jak spawali??..czy to jest odwracalne???..czy złapała jakieś błędy, które mogę usunąć sama?? Proszę o poradę Spalanie było 8.9l/100, teraz jest 13 l/100
Ostatnio edytowano 20 mar 2020, 19:29 przez Kasia6763, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 mar 2015, 17:53
- Posty: 2
- Auto: MAZDA PREMACY 1,9 BENZYNA ,115 KM, ROK PROD.1999 GRUDZIEŃ
Przyczyn może być naprawdę dużo.
Jeżeli auto straciło moc i pali więcej może to byś sonda, nieszczelny dolot. Jeżeli komputer pokazał coś odnośnie przepustnicy warto dowiedzieć się dokładnie co, kod błędu czy opis usterki.
Jeżeli auto straciło moc i pali więcej może to byś sonda, nieszczelny dolot. Jeżeli komputer pokazał coś odnośnie przepustnicy warto dowiedzieć się dokładnie co, kod błędu czy opis usterki.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości