Strona 1 z 1

Czy to uszczelka pod głowicą?

PostNapisane: 22 lis 2015, 14:52
przez pyrex1
Witam
Wczoraj mnie zaniepokoiły pewne objawy mianowicie płyn w zbiorniczku wyrównawczym aż wrzał a instalacja lpg i ogrzewanie wogóle nie chodziło :( termostat wymieniony na nowy więc to odpada.
Jeśli jednak była by to uszczelka pod głowicą to jaki jest przybliżony koszt takiej naprawy?? lepiej naprawiać czy kupić inny silnik??

PostNapisane: 22 lis 2015, 15:18
przez Yard
Wymiana uszczelki to grosze w porównaniu z kupnem silnika.

PostNapisane: 22 lis 2015, 15:21
przez pyrex1
ale to są objawy uszczelki??? sama uszczelka jest stosunkowo tania ale planowanie glowicy itp??

Re: Czy to uszczelka pod głowicą?

PostNapisane: 22 lis 2015, 21:55
przez Domelek
Drożność chłodnicy, sprawdż też czy korek od zbiorniczka jest dokręcony a na koniec tak to może być uszczelka – koszt z uszczelką i planowaniem to około 200-250 ze sprawdzeniem szczelności no i ewentualnie dalej różne dodatki, uszczelniacze , śruby, zawory kontrola, nowy płyn i olej to do 500 pln spokojnie może dojść -jest to robota kompleksowa i po prostu tu muszą zrobić dużo więcej żeby mieć pewność. ale kozacy potrafią zrobić za 150 – recykling płynów, fachowe oględziny i położenie samej uszczelki <czarodziej>

Re: Czy to uszczelka pod głowicą?

PostNapisane: 22 lis 2015, 22:42
przez pyrex1
Domelek czyli byś obstawiał że chłodnica nie drożna?? ale przewód górny twardy się nie robi a dolnego niestety nie sprawdzałem

Dopisano 23 lis 2015, 16:37:

Witam was prawdopodobnie problem się rozwiązał.
narazie jestem w fazie testów a sprawa polega na tym iż przez parownik gaz dostaje się do układu chłodzenia przez co wywala zały płyn do zbiorniczka

Re: Czy to uszczelka pod głowicą?

PostNapisane: 26 lis 2015, 13:41
przez Domelek
No ja pisałem co w teorii zasłyszałem kiedyś ale jak widać zawsze jest coś nowego – ale chodzi ci o parownik klimatyzacji i czynnik ? czy to możliwe :|

PostNapisane: 26 lis 2015, 14:54
przez pietia82
Nie chodzi mu o reduktor LPG bo bywa ze przepuszcza gaz do układu chłodzenia i wtedy objaw jest jakby uszkodzonej uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 4 gru 2015, 22:37
przez pyrex1
Tak jak mówisz pietia82 przez membranę gaz dostawał się do układu chłodzenia. Całe szczęście że to nie uszczelka :) :D

PostNapisane: 5 gru 2015, 09:30
przez pietia82
Czyli obeszło sie bez wiekszych robót na szczescie <spoko> <spoko> <spoko> służe <faja>