Strona 1 z 1

Szarpie na niskich obrotach.Prośba o pomoc

PostNapisane: 26 kwi 2015, 21:29
przez Radd
Witam jestem nowy na forum, także proszę o wyrozumiałość. Nie znam się specjalnie na mechanice więc proszę o pomoc. Kupiłem Mazdę Premacy 1.8 kat Benzyna 100Km 74 Kw 2004r. przez jakieś 3 dni było ok. Potem zaczął szarpać na jedynce także nie dało się jechać tylko od razu 2 i gaz bo inaczej tez miał problem, na wyższych biegach już ok. Potem zapalił się check. Mechanik na komputerze stwierdził lambda bank 1. Taką też wymieniłem tylko na zamiennik boscha. Po wykasowani błędu przez dwa dni było ok potem zaczął znów szarpać ale mniej 3 dnia zapalił się check, nie wiem czy to znów ten sam błąd bo jeszczcze nie był podpinany. Następny problem to, że oryginalna sonda to: NTK: JAPAN S84:FS8A:495F7 nie mogę nigdzie takiej znaleźć...

Prośba czy miał ktoś taki problem? Pytanie czy to wina zamiennika czy może jakaś inna przyczyna...?

PostNapisane: 26 kwi 2015, 21:34
przez Yard
Sprawdź numer błędu.
viewtopic.php?f=121&t=64573

PostNapisane: 28 kwi 2015, 13:10
przez TOMBLA
A P300 i P304 jednocześnie ?
Chwile poszarpał i zaświecił się check.
Cewka na 4 cyl. ale łącznie z P0304 ?
Zawory ?
Ciśnienie trzyma.
Znów cewka ?

Re: Szarpie na niskich obrotach.Prośba o pomoc

PostNapisane: 9 maja 2015, 07:40
przez ToYaFarba
Witam sprawdź dolot prawdopodobnie masz tam dziurkę gdzie łapie fałszywe powietrze
jak na 1 i 2 biegu ci szarpie a na innych nie to na pewno jest to wystarczy zakleić taśmą
na początek i będzie ok dobrze popatrz na tej harmonijce tam przeważnie guma ze starości lubi pękać ja tak miałem

PostNapisane: 11 maja 2015, 09:03
przez TOMBLA
harmonijka jest w całości. nie łapie lewego powietrza na 100 % sprawdzone papierosem :)

PostNapisane: 13 maja 2015, 18:34
przez ToYaFarba
a jaką masz instalacje LPG może trzeba podjechać sprawdzić mapy może tu jest problem

Re: Szarpie na niskich obrotach.Prośba o pomoc

PostNapisane: 13 maja 2015, 20:18
przez emagal
Dot. Radd:
Po pierwsze to kolega nic nie pisał, że ma lpg wiec proszę nie motać.
Po drugie trzeba sprawdzić jakie błędy się pojawiły.
Przyczyn może być wiele. Od układu dolotu powitrza, poprzez układ zasilania paliwem, system zapłonu, a na wydechu i kontroli spalin kończąc. Równie dobrze może być niskie napięcie czy kiepskie paliwo.
Bez kodu błędu to szukanie igły w stogu siana. Odczytaj błąd, bedziemy wiedzieć na czym się skupić. <faja>

ToYaFarba napisał(a):a jaką masz instalacje LPG może trzeba podjechać sprawdzić mapy może tu jest problem

Sprawdź świece, przewody, napięcie ładowania i obwód recyrkulacji spalin-to tak dla relaksu ;). Czy objawy masz takie same na benzynie co na gazie?