Strona 1 z 3

Wymiana przewodów zapłonowych

PostNapisane: 31 sie 2007, 12:52
przez uundy
Witam,

szukam przewodów zapłonowych do Mazdy Premacy. Niestety obdzwoniłem już Fotę, Intercars i parę innych sklepów, ale nigdzie tego nie mają. Orientujecie sie może gdzie takie coś mogę znaleźć? Ewentualnie może te przewody są identyczne jak np. w Maździe 626?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

PostNapisane: 31 sie 2007, 22:05
przez Yard

PostNapisane: 26 sty 2008, 16:33
przez badolog
powiem tak firma CAROL pro SPARK robi kabelki ok 150 zł a mozna je kupic w .......

PostNapisane: 10 mar 2008, 15:10
przez PierogK
Yard napisał(a):już mam. Kto produkuje? Odpowiedzi prosimy nie przysyłać. oczko
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... &m=Premacy


NGK może i produkuje te przewody ale nie ma sposobności ich dostania... <killer>

badolog napisał(a):powiem tak firma CAROL pro SPARK robi kabelki ok 150 zł a mozna je kupic w .......


Zamienników brak :(


Gdzie można kupić kable do Premacy?? Już przeszukałem kilka ciekawych sklepów (m.in. Fota, Inter Cars, ALLEGRO,Lokalne sklepy z częściami samochodowymi ... itp)

Jak jest faktycznie z tymi przewodami WN?? Będą pasować z 323F?? W sumie jak widziałem to są tam na silniku zamontowane jakieś 2 cewki zapłonowe razem z fajką która wchodzi na świecę + dwa kabelki (jeden dłuższy a jeden króciutki) Cewki zapłonowe można dostać ale kabli niestety nie ....

PostNapisane: 10 mar 2008, 16:52
przez Fiveopac
PierogK pytales w http://www.carspeed.pl ? Bardzo mily i bardzo dobrze zaopatrzony sklep forumowicza Smirnoff'a.

PostNapisane: 10 mar 2008, 17:15
przez PierogK
Tam akurat nie pytałem, bo nie mogłem się dodzwonić. Przed chwilką dostałem odpowiedź od jednego z allegrowiczów:

"Witam
kable występują osobno , jeden kosztuje 113zł a drugi 148zł – obydwa są dostępne od ręki"

Czy to musi być aż tak drogie??

PostNapisane: 4 cze 2008, 14:37
przez DARMAT
Niedawno kupiłem 2 szt. fajki z kablami firmy NGK za 140 zł do Premacy z 2000 r. silnik 1840 cm3 84 kW. Wymieniam i tu "surprise" – fajki są o ok. 2-3 cm za długie, wystają ponad pokrywę zaworów i gumowa uszczelka nie leży na pokrywie (nie zamyka otworu na fajkę). Narazie jeżdże z tymi przydłygimi fajkami ale szukam właściwych tzn. krótszych, tak aby otwór w pokrywie zaworów był szczelnie zamknięty gumową uszczelką. Czy może mi ktoś poradzić gdzie mogę pytać/kupić właściwe fajki?

PostNapisane: 4 cze 2008, 18:36
przez Yard

PostNapisane: 7 wrz 2008, 17:23
przez laik
A ja zamówiłem w serwisie i zapłaciłem 200pln za komplet!!
I Wszystko pasuje!

[Usunięte]

PostNapisane: 16 lut 2009, 15:41
przez gregbuk
PostTen post został usunięty przez Yard 3 sty 2013, 21:38.
Powód: porządki

PostNapisane: 13 mar 2009, 22:31
przez frankie
Ja mam chyba jeszcze ciekawiej. W Intercars w ogóle nie znają silnika 2.0 i np. swiece mi sprzedali od 1.8, a różnica jest nacząca – 1.8 ma znacznie mniej wysuniętą elektroę środkową niż 2.0.
Efektem jest choćby to, że na zimno auto zapala dopiero po kilku obrotach wału :(
No i spalanie wg komputera min. 0,5dm3 wyższe
PS. W Intercars mogą mi sprowadzić kable ...do 1.8 oczywiście, za 120zł – i bez możliwości zwrotu
<killer>

Kable WN

PostNapisane: 29 paź 2009, 12:00
przez wucash*wro
Witajcie, to mój pierwszy post tutaj.
Chcialem tylko powiedzieć, że problem kabli, to problem ich producentów, ktorzy chyba nie sa swiadomi, i z gory zakladaja ze roznica w silnikach 1840cm3 polega tylko na roznicy mocy, a nie tylko !

Ja kupilem kable Japan Lines (dystrybutor Saga) do mojej 1840cm3, 74kW (100KM) i niestety one nie pasują, gdyż w silnikach słabszych oryginalne fajki kabli mają po 10cm a te z Japan Lines miały po 8cm.

Natomiast kable NGK mają 10cm i z tego co czytałem w innych postach kolegom z mocą 84kW (114KM) one wystają ponad blok o 2cm, co nie jest dobre.

Są jeszcze kable Nippartsa(220zl), ale są w cenie zbliżonej do oryginalnych, więc lepiej już kupić oryginal za 280zl w ASO.

Acha, jakby ktoś chciał te krótsze, to mam na zbyciu z gwarancją.
Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow.

PostNapisane: 4 sty 2010, 22:58
przez Yard
Oryginały 122 + VAT długi, 93 + VAT krótki

PostNapisane: 8 sty 2010, 18:49
przez Toma1
myślałem, że chodzi o kable NGK nr: RC-ZX52, ale to nie te :(

PostNapisane: 8 sty 2010, 18:56
przez Yard
Coś chyba źle wybrałeś. Wg katalogu NGK to RC-EZ1201

PostNapisane: 8 sty 2010, 19:14
przez Toma1
wg katalogu wybrałem wyśmienicie, właśnie mam w ręku RC-EZ1201
problem w tym, że RC-EZ1201 mają za długie fajki
katalog się myli, muszę być sprytniejszy niż on

PostNapisane: 8 sty 2010, 19:49
przez Yard
Toma napisał(a):właśnie zamówiłem taki zestaw NGK za 90 zeta – tanio, aż trochę za tanio

Teraz wiesz czemu taka cena. Ja wolę zapłacić trochę więcej i nie mieć problemów. W innym przypadku muszę towaru dotknąć przed zakupem żeby nie wpakować się na minę.

PostNapisane: 8 sty 2010, 20:19
przez Toma1
ale nie kupiłem tych przewodów z powodów oszczędnościowych tylko dlatego, że większość użytkowników poleca NGK jako najlepsze kable (w niektórych mazdach szły na pierwszy montaż)
cena była niska, ale już w innym sklepie za te same niepasujące kable chcieli 170 zł.

nie ma problemu – kable oddam, ale widze, że sobie nie pojeżdżę na NGK :)
a jaka firma robi "oryginały"?

PostNapisane: 8 sty 2010, 21:16
przez Yard
Toma napisał(a):a jaka firma robi "oryginały"?

Tego można się tylko dowiedzieć z napisów na kablach, jeśli są. Nigdzie nie znalazłem takiej informacji.

PostNapisane: 19 sty 2010, 01:45
przez avenger
Ja mam u siebie problem ze zbyt krótkimi fajkami. Mam 323F 1.8 z 97r i według powszechnego katalogu NGK, zamówiłem u siebie w mieście przewody RC-ZE37. Dałem za ten interes 236zł ale na próżno. Facet ze sklepu, też był zdziwiony, że fajki są zbyt krótkie. Zamówił drugie przewody, na zasadzie porównywania długości fajek <lol> Jeśli hurtownia nie będzie chciała wziąć spowrotem tych RC-ZE37 to mogę odsprzedać no i urwę nieco z ceny ;)