rufuse napisał(a):ALe w premacy nie regeluje się wolnych obrotów jest coś takiego jak autoadaptacja po skasowaniu wszystkiego po czyszczeniu przepustnicy odpalasz silnik i zostawiasz go tak na jakiś czas byle się tylko nie przełączył od razu na gaz adaptacja musi odbywać się na benzynie. Ja aktualnie siedzę w Wawie dzielnica Mokotów Mam autko po lifcie ten sam silnik
Wiesz, ja już próbowałem w rożne sposoby, ale brakuje mi pewna informacja, wartość obr. z odpięta kostką od IAC, bo próbowałem ustawić przepustnicę, tak jak w dziale 626. Jak dzwoniłem do Jaksa, to otrzymałem info, ze w Premacy ustawia się podobno jak 626 , bo jest ta sama przepustnica. Próbowałem ustawić obroty według schematu: z odpiętą kostką IAC i śruba bypass, nie ruszałem TPS. Jednak pomieszałem wszystko i chciałbym zacząć od nowa.
Jeśli nie masz nic przeciwko temu i jakbyś miał ochotę, to po Świętach mógłbyś sprawdzić, ilość obrotów/min z odpiętą kostką IAC i byś wrzucił te dane na forum, tylko musisz mieć program diagn., np. PCMSCAN, bo tam zobaczysz obroty. W przypadku jak byś nie miał, to ja posiadam tego programu i możemy coś zadziałać. W końcu coś wrzucimy tu cennych informacji. Pozdro
przez givance » 1 lutego 2014, o 20:19 Witam,
Sorry, ze muszę znowu zawracać Waszej głowy z tymi obrotami w Premacy, bo widzę, że w dziale nie ma za bardzo aktywności. Więc, liczę, że może ktoś pomoże?
Pomoc polega w tym, żeby podać info ile obroty wskazuję przy odpiętej kostce od IAC, przy zworku GND i TEN . Bo od tego zależy, czy ile mam kręcić bypassem i ustawić przepustnicę, no wiadomo, ze później warto zresetować komputer. A jeśli ktoś będzie z Wawy i wyrazi chęć pomocy w trakcie spotkania, to byłbym wdzięczny.
Dot. rufuse: Jeśli chodzi o adaptację, którą przeprowadziłeś, czy taka opcja jest prawidłowa, bo słyszałem o innych opcjach, którą mogę Cie udostępnić. Odpinaj kleme, 20 sek. naciśnij pedał hamulca, potem kleme z powrotem, czyli podpinasz, wyłącz wszystkie działające urządzenie, włącz silnik i nich pracuje do pierwszego włączania wiatraka. Przeprowadzasz na zimnym silniku. Przez ten czas nie naciskaj pedała gazu, niech silnik sam chodzi. Jak włączy się wiatrak, to wyłącz silnik i włącza a potem w drogę. Na benzynie pojedz około 200 km, bo wtedy komputer uczy się do nowych ustawień.
Mam nadzieję, ze to o czym pisałem pomoże Cię, może również innym użytkownikom.
Pozdrawiam