Strona 2 z 2

Re: Falujące obroty na zimnym silniku

PostNapisane: 22 sty 2016, 18:36
przez kamilbanan
Witam, mam podobny problem, na zimnym silniku obroty latają jak szalone i auto bardzo często gaśnie jak dojeżdżam do skrzyżowania, po dociśnięciu do 4 tyś obrotów podczas jazdy, a następnie zdjęcia nogi z gazu wskazówka spada z ogromną prędkością na 500 obrotów, po 5 minutach juz jest wszystko ok. Dodam że nie mam problemu z odpalaniem.




na filmie nie dotykam gazu, auto sie toczy z 50 metrów do świateł

Re: Falujące obroty na zimnym silniku

PostNapisane: 2 sty 2019, 18:57
przez kris87nt
Witam. Mam podobny problem z żony mazdą. Premacy 2.0 b+g ,silnik faluje i „pyrka” z tłumika jak by nie palił na wszystkie cylindry. Najgorzej jest jak motor jest zimny,pali od „strzała” za pierwszym razem ale jak zgaśnie to już problem żeby odpalić i trzeba pedałgazu wcisnąć bo inaczej kręci i ma problem. Przy dojeżdżaniu np. do zakrętu czy skrzyżowania i wciskając pedał sprzęgła obroty spadają i auto gaśnie .Silnik jest słaby ,ewidentne czuć ze stracił moc i nawet przy ruszaniu trzeba uważać żeby go nie zdławić .
Co zrobiłem:
-nowe świece
-nowe przewody WN
-nowa cewka( wymieniona po złej diagnozie mechanika)
-nowa rura dolotu powietrza do przepustnicy(była uszkodzona)
-wyciągnięta i wyczyszczona przepustnica z krokowym
-nowa uszczelka przepustnicy
-wyczyszczony egr
-nowy olej+filtr
-nowy filtr powietrza i kabinowy
-nowa uszczelka pokrywy zaworów (przy okazji nowe przewody lpg)
Zmierzona kompresja na cylindrach :
1) 11,3
2) 9,5
3) 10,3
4) 9
Zrobiona próba olejowa:
1) 13
2) 11,6
3) 12
4) 11
Auto nadal pracuje nie równo ,przerywa i gaśnie . Czy winowajcą są pierścienie ,wymieniać czy nie ma tragedi i szukać przyczyny gdzie indziej?

PostNapisane: 10 sty 2019, 10:01
przez Piotr Raczkowski
cieniutkie to ciśnienie 2i4 silnik do remontu

Re: Falujące obroty na zimnym silniku

PostNapisane: 14 sty 2019, 15:18
przez kris87nt
Właśnie remontuję . Głowica zawieziona do regeneracji .Szukam teraz uszczelek i reszty części.Wyciągam jeszcze tłoki żeby pierścienie zmienić. Robił ktoś taki remont w 2.0 16v benzyna silnik FS? Przydała by się pomoc żebym wiedział co i jak .

PostNapisane: 15 sty 2019, 07:48
przez Yard