główica od 626 2.0l do premacy

Postprzez achper » 3 sie 2010, 01:51

WITAM,
Mam Mazdę Premacy 1.8 16V przepraszam może nie piszę w odpowiednim dziale i proszę o wybaczenie .
Samochód ma uszkodzoną głowicę i nie opłaca się jej naprawiać (tak stwierdził zakład obrabiający głowicę)
Teraz poszukuję takiej głowicy ale nie mogę znaleźć i dodam, że jestem laikiem w tym temacie.
Więcej w necie widzę głowic od 626 i 323, mechanik stwierdził, że może włożyć od Mazdy 626 2.0 lub 323 i będzie O.K. ale mam wątpliwości
Może któraś z nich pasuje ? Samochód od dłuższego czasu stoi w warsztacie i nie widzę , że będę mógł go odebrać w najbliższym czasie.

Jeszcze raz proszę .... jakie głowice pasują do Mazdy Pemacy .

Jeśli forumowicze macie wiedzę na tan temat proszę o pomoc. Z góry dziękuje
Początkujący

Od: 3 sie 2010, 01:31
Auto: Mazda Premacy 1.8 2002,16 V

Postprzez say » 3 sie 2010, 08:18

Nie wiem czy pasuje ale sprawdzałeś czy nie mają w www.japancar.pl?
Pozdrawiam
Forumowicz

Od: 14 lip 2007, 08:58
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez achper » 3 sie 2010, 09:31

Dziękuje za dobre chęci..,dzwoniłem pod tym adresem.,ale tam mają po 1000 zeta..a kolega Yard ma fajną stronę i sprawdzając według katalogu wychodzi 323 również..,szybka akcja,tel i do szrota i...1000 zet..,bo jest to ten sam silnik..,próbowałem pytac o 626..,ale sprzedawca zastanawiał sie ,czy ma powiedzieć czy nie..,ale i tak nie powiedzal. 626 na allegro można kupić od 300zl...,tylko nadal nie wiem czy będzie pasowało.Nadal potrzebuje waszej pomocy..
Początkujący

Postprzez achper » 4 sie 2010, 11:03

Nikt nie może więcej wypowiadać na ten temat..,może są osoby na forum co próbowali a nawet jeżdżą z takim silnikiem? Chciał bym wiedzieć,czy głowica bądź cały silnik od 626 do Premacy będzie pasował,czy taka modyfikacja zda egzaminu ..?Z góry dziękuje.
Początkujący

Postprzez McMan » 6 sie 2010, 09:48