Kopci po postoju gęstym dymem

Postprzez Piotr Raczkowski » 1 mar 2013, 10:18

ozimek napisał(a):Może w to nie uwierzycie ale nastąpił cud od miesiąca nie kopci ani ani obeszło sie bez grzebania w silniku jestem zajarany jak dziecko <jupi>

on to może kolega się pochwali jak udało się ten stan osiągnąć???????
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez ozimek » 1 mar 2013, 10:56

brak oleju taki efekt daje :( dolałem i powrót do kopceniaB
przez ozimek » 7 maja 2013, o 14:33

Pojechałem do mechanika wymienił gumki powiedział że pierścionki też walnięte i powinno być dobrze jutro odbieram z warsztatu
Jest super nic nie dymi po wymianie gumek i pierścieni koszt 1180zł ale było warto 3dni potem walnął mi alternator <nie>
Ostatnio edytowano 7 maja 2013, 23:24 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: łączenie postów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 gru 2012, 14:48
Posty: 21
Auto: Mazda PREMACY 1.8 2000r benzyna pb/lpg

Postprzez vvoollii » 8 cze 2013, 16:08

Witam,
Przegrzałem auto.
Odstawiłem do mechanika, wymienił uszczelniacze pod zaworami, uszczelkę pod głowicą, regenerował głowicę.
Po odebraniu auta auto po postoju np 3-10h strasznie kopci jak lokomotywa. Po ok 5 minutach przestaje kopcić. Momentami aż się dusi. Wcześniej po przegrzaniu auta nie kopcił. Reklamowałem naprawę i mechanik stwierdził że należy wymienić pierścienie.

Czy orientujecie sie co może być przyczyną kopcenia?
1. Pierścienie?
2. Żle założone uszczlniacze zaworów?
3. Żle zregenerowana głowica?

Marcin
vvoollii
 

Postprzez Andi_79 » 8 cze 2013, 22:35

Jak przegrzałeś silnik to pierścienie radziłbym i tak wymienić.
Silnik górą nie ssie dużo oleju i kopcenie jest niewielkie.
Jak okopci mocno to pierścienie do wymiany.
Szkoda że mechanik od razu nie wymienił bo teraz do 350 zł za pierścienie musisz dodać ponowny demontaż głowicy, uszczelkę pod głowicę oba kolektory i może jeszcze nowe śruby do głowicy.
Na uszczelniacze nie narzekaj nawet jeżeli któryś puszcza to to nie tragedia.
A jeśli chodzi o głowicę to musiałaby być pęknięta. Ale tego raczej nie obstawiaj.
Miałem podobny problem kopciła i ubywało oleju. Padła uszczelka pod głowicą i też zrobiłem tylko głowicę.
Niestety oleju wciąż ubywało i musiałem jeszcze raz zrzucić głowicę i wymienić pierścionki teraz mam zrobione 10 tys. i jest spokój.
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2011, 13:13
Posty: 93
Skąd: Gliwice Śląsk
Auto: Mazda Premacy 2002r 1,8 74kW (Pb+LPG STAG Hana+Magic III)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy