Swap silnika-wymiana zamiast remontu
Strona 1 z 1
Zastanawiam się,czy mozliwy jest swap silnika np lanosa 1.6 do mazdy premacy 1.8 ?Jakie problemy można by napotkać-np przypasowanie skrzyni mazdy do silnika lanosa lub innego itd. Pytam,bo czasem silnik innego auta jest pod ręką i tak kusi aby zrobić podmiankę zamiast remontu starego.
-
rajtkezjusz
Co by nie pisać nowego tematu.
Od jakiegoś czasu silnik mi szwankuje. Objawy to wypadanie zapłonu, duszenie się przy w okolicach 2600 obrotów, pożeranie oleju, czasami praca na 3 cylindrach. Zastanawiam się czy opłaca się remontować czy wymienić. Aktualnie mam silnik 1.8 FP.
Czy trzeba wstawić identyczny, czy może być np. 2.0 FS?
Czy silnik 2.0 FS od 626 (ten sam rocznik) będzie pasował?
Czy nie ma problemu z przełożeniem instalacji gazowej?
Od jakiegoś czasu silnik mi szwankuje. Objawy to wypadanie zapłonu, duszenie się przy w okolicach 2600 obrotów, pożeranie oleju, czasami praca na 3 cylindrach. Zastanawiam się czy opłaca się remontować czy wymienić. Aktualnie mam silnik 1.8 FP.
Czy trzeba wstawić identyczny, czy może być np. 2.0 FS?
Czy silnik 2.0 FS od 626 (ten sam rocznik) będzie pasował?
Czy nie ma problemu z przełożeniem instalacji gazowej?
- Od: 20 wrz 2012, 11:50
- Posty: 20
- Skąd: Korsze (W-M)
- Auto: Mazda Premacy 2003 1.8 100KM PB/LPG (VSI PRINS)
Jezeli chcesz autem jezdzic zrob remont
remont głowicu, pierscienie
sprawdzic panewki
wtedy wiesz czym jezdzisz a jezdzac na gazie masz przynajmniej 100 000 bezawaryjnie
kupisz uzywke, nie masz gwarancji co do kondycji, nie wiesz czy jezdzil na gazie czy nie a kazdy sprzedawca powie ze nie
Głowice na probe szczelnosci, pelna obrobka gniazda zaworowe, prowadnice, planowanie
pierscienie nominal badz nadwymiar (trzeba zwymiarowac) i zapominasz o temacie
remont głowicu, pierscienie
sprawdzic panewki
wtedy wiesz czym jezdzisz a jezdzac na gazie masz przynajmniej 100 000 bezawaryjnie
kupisz uzywke, nie masz gwarancji co do kondycji, nie wiesz czy jezdzil na gazie czy nie a kazdy sprzedawca powie ze nie
Głowice na probe szczelnosci, pelna obrobka gniazda zaworowe, prowadnice, planowanie
pierscienie nominal badz nadwymiar (trzeba zwymiarowac) i zapominasz o temacie
- Od: 8 lut 2015, 02:26
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
1992
Zdecydowałem się na remont. Głowica poszła do szlifu, rozrząd do wymiany – zalewany był olejem który mi uciekał ostatnio. Przy okazji do wymiany pompa wody, pierścienie. Koszty idą cały czas do góry...
Tak wyglądały tłoki po rozebraniu
Tak wyglądały tłoki po rozebraniu
- Od: 20 wrz 2012, 11:50
- Posty: 20
- Skąd: Korsze (W-M)
- Auto: Mazda Premacy 2003 1.8 100KM PB/LPG (VSI PRINS)
viewtopic.php?f=424&t=130974&hilit=remont+silnika
poczytaj coś dla ciebie silnik prawie ten sam i koszty podobne
na 2 lata to zrobiłbym przekładkę ale to moje prywatne zdanie
poczytaj coś dla ciebie silnik prawie ten sam i koszty podobne
na 2 lata to zrobiłbym przekładkę ale to moje prywatne zdanie
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości