Yard napisał(a):Dlaczego nie pojechałeś do Jaksy?
Powołaj się na forum.
www.mazdaspeed.pl
achper napisał(a):Czuję się jakbym wpadł już w jakichś slepy zaułek i nie wiem jak sobie z tym poradzić.
jeni napisał(a):achper napisał(a):Olej który wlałem do silnika ,to pól syntetyk.
Bardzo dobrze![]()
Czy wiesz, jak długo płukali silnik bo jeśli dłużej jak 10 minut to bardzo żle dla silnika
achper napisał(a):Czy oprócz Jaksa, w Warszawie, poza Warszawą lub w okolicach, niema mechanika, który zna sie na Mazdach i potrafi czasem naprawiać w sposób niekonwencjonalny, czyli np.zmienić uszczelniacze bez ściągania głowicy ...? Aby wynik końcowy był perfect..
jeni napisał(a):achper>> czy sprawdziłeś świece w jakim są stanie zaraz po uruchomieniu jak i po dłuższej trasie jeśli są suche nie zalewane olejem to wstrzymałbym się z wymianą uszczelniaczy po wymianie poduszek pojeździj trochę zobaczysz co będzie się dalej działo z olejem. Co bo wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy >> pytałem się w kilku starych mechaniorów>> w maździe nikt tego nie robił a i nie wykluczyli ,że taka możliwość istnieje wystarczy się przyjrzeć i szczere chęci
Mariianek napisał(a):Nie wiem czemu nie chcesz jechać do gościa który się zna na temacie do którego ludzie pól polski potrafią przejechać i postawił na nogi niejedna dla innych martwą madzie.
No ale to twój wybór,jak nie chcesz pomóc sobie sam ,to nikt ci nie pomoże.
achper napisał(a):A w sprawie Jaksa, w przypadku takiej naprawy niestety nie podejmują się czegoś takiego .... Więc, jak dzielny optymista szukam dzielnego mechanika, który podejmie się takiej roboty.
jeni napisał(a):achper napisał(a):Witam, tak sprawdziłem świece i są suche, nie ma oznak oleju na świecach. A propos zalewania świec olejem, czy w przypadku nieszczelności uszczelniaczy jest możliwe zalewanie świec ?
Postaram się to wyjaśnić> Gdy jest rozgrzany silnik i go wyłączysz to olej spływa minimalnie bo jest rzadki przez uszczelniacz do grzybka zaworu i jest w komorze spalania , gdy odpalisz to następuje jego spalanie i zakopci krótko z wydechu.
Dzięki za odpowiedz .., to co napisałeś, tak wygląda u mnie, faktycznie silnik z rana kopci, czyli można stawiać na uszczelniacze. Tak radzili mi i forumowicze i po przeczytaniu kilku wypowiedzi innych forumowiczów. Niby już znam prawdziwą przyczynę tego kopcenia, zawsze pozostaje te kilka procent pod znakiem zapytania, czy to tylko uszczelniacze, czy coś innego? Szukam sposobu na redukcję kosztów naprawy mojego samochodu, dlatego też chciałbym znaleźć mechanika, który bez wyjmowania głowicy wymieniłby uszczelniacze. Ale czytając Twoją wypowiedź, mogę zrozumieć, że u mnie to nie jest pierścień zgarniający główną przyczyną, ponieważ nie kopci cały czas ale ubytek oleju jest.
W warsztacie sprawdzali ciśnienie w cylindrach, w każdym cylindrze ciśnienie jest 14, i mówili, że to nie może być kopcenie przez pierścienie,ponieważ przy takim ciśnieniu, nie da się sprawdzić sprawności pierścieni od oleju. Mój rozsądek podpowiada jednak coś innego ..., a może jednak pierścienie też mogą mieć na to wpływ, skoro jest ubytek oleju na 1300 km – 0,4 litra oleju. Ciekawi mnie czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie sprawności tych pierścieni, odpowiadających za pobór oleju.
Natomiast kiedy będą zużyte pierścienie zwłaszcza > zgarniający< to będzie brał olej i kopcił cały czas. wymiana samych pierścieni nie pomoże gdyż rowki na tłoku są rozkalibrowane, wymienić trzeba tłoki + pierścienie wówczas zniknie ten hałas który u ciebie występuje a po dotarciu nowych pierścieni w cylindrach problem na pewno zniknie
krzycho57 napisał(a):ja spróbował bym czegoś takiego:http://allegro.onet.pl/bilstein-r-2000- ... 31578.html , koszta żadne,mi pomógł,mój stary golfik 3 w ciągu 200 kilometrów zżarł 3/4 oleju,po wymianie oleju i dodaniu bilsteina praktycznie przestał brać olej,nie mówiąc już o kulturze pracy silnika.Po wymianie golfa na madzie premacy pierwsza rzeczą jaką zrobiłem to dodałem do wymienionego oleju bilsteina,ten środek nie ma nic wspólnego z środkami działającymi na moment typu doktorek,może tobie też pomoże
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości