centralny ,pasażer prawy tył,słychać że silnik pracuje,ale coś chrobocze i nie podnosi ani opuszcza blokady drzwi,zdecydowałem się na uniwersalny za 12 zł,sprawdzę co i jak i...jak się uda to dam foty jak zrobić
edit:
niestety nie miałem aparatu, ale kupić siłownik uniwersalny slave za 10 zł
nalezy:
zdemontować boczek drzwi, zdjąć osłonę z folii – przyklejana na silikon, zdemontować osłonę (na 2 kołkach, jest pod prętami zamka... taka – nie wiadomo do czego ta osłona), siłownik przymierzyć w poziomie – główką w stronę przodu auta, wyprofilować listwę mocujacą (jest zawsze w zestawie), siłownik schować jak najbardziej w drzwi, inaczej boczek przy skręcaniu nie będzie dolegał, przykręcić listwę wraz z siłownikiem do drzwi wkrętem z wiertełkiem – dobrze mieć wkrętarkę, sprawdzić działanie po podpięciu kabli, zamontować pręt prowadzący do pręta od blokowania zamka...
teraz uwaga:
boczek może mimo wszystko opierać sie o siłownik (boczek ma wzmocnienie) i trzeba je brzeszczotem, czy nożem odciąć – wiadać to przy mocowaniu boczka, gdy nie dochodzi do blachy... opiera się wzmocnieniem o siłownik. po podcięciu wzmocnienia pasuje jak ulał
robota na 30 minut...
potrzebne beda:
– 2 wkręty z wiertełkiem, wkrętarka, nozyk, wkrętaki krzyzak i płaski, tasma izolacyjna
koszt całości do 15 zł wliczając browar
Ostatnio edytowano 29 maja 2012, 13:34 przez rajtkezjusz, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem znaki interpunkcyjne... prosze, uzywaj ich ;)