Dokładnie tak jak Ci napisał kolega Raczkowski. Jak wymontujesz aku zobaczysz mniej więcej taka przelotkę na ścianie grodziowej:

Pod przelotką jest warstwa wygłuszająca (filc), a dalej już plastik wew. kabiny (bardzo elastyczny).
Bierzemy twardy (nie za gruby), zaostrzony drut z pętelką na końcu. Do tej pętelki na końcu drucika przywiązujemy kabelek i przekłuwamy się przez trzy warstwy. Ostatnia warstwa (plastik w kabinie w okolicach pedałów) jest bardzo elastyczna i aby jej nie odkształcić można poprosić kogoś o przytrzymanie jakiegoś kawałka styropianu od wewnątrz. Jedna osoba powoli się przeciska od strony silnika, a druga przy pedałach patrzy w którym miejscu zaczyna odkształcać się plastik i tam dociska styropian. Jeśli jesteśmy sami (tak było u mnie), to lekko odkształcamy plastik, a potem w tym miejscu robimy otworek wiertarką.
Na plastik od strony kabiny możemy zamontować uniwersalną przelotkę, którą pokazał Say i wtedy mamy pełen PRO
