cześć szukam pomocy jeżdżę mazdą premacy 2.0 TD 2000rok do tej pory było cacy odpalała dosłownie po dotknięciu a teraz klops poczytałem trochę tematów na forum ale żaden problem nie jest taki jak u mnie mam coś nie tak z imobilaizerem mogę przekręcać stacyjkę 50 razy i nic rozrusznik kręci ale nie pali nie świeci ta czerwona kontrolka z kluczykiem dopiero gdy zaświeci po nastepnym przekręceniu zapali i wszystko jest OK i potem jak ciepły to jest ok chodzi jak zegarek odpala od razu a gdy zimny to klops stał dwa dni u fachowca i nic nie wymyślił stwierdził tylko że to coś z immo nie mógł jej nawet zapalić pojechałem po nią i po dwudziestu minutach przekręcania stacyjki zapalił a najlepiej pali gdy przekręce kluczyk kontrolki się palą i tak postoi ze dwadzieścia minut i wtedy odpala może poradzicie gdzie szukać pomocy mam sto kilometrów do warszawy chciałem przeniesc do elektroniki ale jak
<<<Pozwoliłem sobie troszeczke zmienić formę tematu.Moderator>>>
Nie odpala.(pompa?,immo?,przekażnik?)
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 2 sty 2008, 20:55 przez pawełjulia, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 30 gru 2007, 22:52
- Posty: 5
- Auto: mazda premacy 2.0td 2000r
To nie problem z silnikiem, tylko z elektryką albo immo.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam moze to być przekażnik w skrzynce bezpiecznikow pod maską zrob tescik przekrec kluczyk na On takzeby grzalo swiece nie odpalaj od razu tylko poczekaj ze 2-3 minuty jak odpali to masz walniety lub przyjarany przekażnik
Ostatnio edytowano 3 sty 2008, 12:03 przez Issues, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 wrz 2007, 19:42
- Posty: 50
- Skąd: Łochów
- Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.
dzięki sprawdzę bo właśnie tak jest tylko to trwa trochę dłużej jakieś dziesięć minut i dopiero odpala jak ten przekażnik wygląda bo jestem laikiem
- Od: 30 gru 2007, 22:52
- Posty: 5
- Auto: mazda premacy 2.0td 2000r
Przekażnik znajduje sie obok zielonego przekażnika od SPV w stronę szyby, jutro postaram sie zrobić zdjęcie ( jak miałem remoncik pompy po włozeniu nie chciala palic za kazdym razem mechanik stwierdzil ze gdzieś mi prad ucieka i walczyl z nią dwa dni az wkoncu znalazł ten przekażnik, nie minęlo go też czyszczenie styków bo przyjarałem kreceniem. Przekażnika nie wymienialem przeczyszczono mu styki i w droge pali na dotyk
Ostatnio edytowano 3 sty 2008, 12:04 przez Issues, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 wrz 2007, 19:42
- Posty: 50
- Skąd: Łochów
- Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.
Witam nowego forumowicza.
Ja tez proszę o...
Jeśli nie zastosujesz się do kolejnej prosby kolejnego moderatora,temat wyladuje w koszu.
Ja tez proszę o...
Porek napisał(a):proszę zerknij do regulaminu i popraw temat – użyj opcji zmień przy Twoim pierwszym poście. Informacje jak powinien wyglądać temat w danym dziale znajdziesz w regulamin każdego działu.
Jeśli nie zastosujesz się do kolejnej prosby kolejnego moderatora,temat wyladuje w koszu.
[/quote]dzięki za informacje dziś po trzech dniach stania odpaliła po dwudziestu minutach przekręcam kluczyk jem śniadanie i dopiero odpala a jak stała na ogrzewanej hali to odpala po pięciu minutach jak odpali to jest cacy wszystko gra gasisz i jak coraz bardziej stygnie to znowu to samo jak gorąca odpala na raz jak zimna to klops byłem dziś w mabi na sokratesa komputer nic nie pokazuje żadnych błędów stwierdzili że to prawdopodobnie pompa trzeba zostawić unich na kilka dni wstępne koszty w granicach trzech tyięcy tylko ja dalej niewiem co to siadło nikt jakoś niechce się do tego zabrać sprawdzić napięcia przekażników przewodów ciśnienia wtrysków chyba tam jest jakiś filtr paliwa a oni że pompa a to kupa forsy moze ktoś w tym pięknym kraju by mi to zrobił dojadę wszędzie
- Od: 30 gru 2007, 22:52
- Posty: 5
- Auto: mazda premacy 2.0td 2000r
problem rozwiazany dzięki issues żadna pompa immo tylko tak jak podpowiedział issues przekażnik pojechałem do kumpla taki gość co pasek w golfie zmienia w dwadziescia minut a jaka kolejka poświęcił mi godzinę pomierzył posprawdzał i okazało się że przekażnik obyło się nawet bez wymiany na razie odpala na dotyk a w tych super serwisach to od razu pompa i kasa kasa a nikomu się niechce pomyślec nawet jak sugerujesz co to mogło być
- Od: 30 gru 2007, 22:52
- Posty: 5
- Auto: mazda premacy 2.0td 2000r
- Od: 16 wrz 2007, 19:42
- Posty: 50
- Skąd: Łochów
- Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.
Pozdrawiam serdecznie !
Czy nie masz przypadkiem opisu funkcji poszczególnychprzekażników-w instrukcji obsługi nic nie pisza.
Może masz jakiś adres gdzie z tym tematem można napisać.
Pozdrawim Edward
Czy nie masz przypadkiem opisu funkcji poszczególnychprzekażników-w instrukcji obsługi nic nie pisza.
Może masz jakiś adres gdzie z tym tematem można napisać.
Pozdrawim Edward
- Od: 16 lis 2007, 22:00
- Posty: 14
- Skąd: Zachodnia wielkopolska
- Auto: Mazda Premacy 1,8 benz
erenia napisał(a):Czy nie masz przypadkiem opisu funkcji poszczególnychprzekażników
Powinna być na osłonie przekaźników/bezpieczników odpowiednia rozpiska (w innych modelach jest).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzięki,że sie odezwałeś.Niestety jest tylko rozpiska bezpieczników ale przekażniki nie są opisane. Ja tak naprawdę to mam problem z ABS TCS i szukam konkretnych materiałów do Premacy 1,8/99 może jakieś dokładniejsze schematy- Może jakaś warsztatóka- jak byś moł i chciał pomóc- będe niezwykle wdzięczny
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 16 lis 2007, 22:00
- Posty: 14
- Skąd: Zachodnia wielkopolska
- Auto: Mazda Premacy 1,8 benz
Komora silnika to 323 BJ, płyta podłogowa to w zasadzie 626GW (kombi), pozostałe elementy to mieszanka i tylko parę plastików i blach zrobionych dla tego modelu – reszta to mix BJ/GW/GF.
Silniki te same co w 323 i 626 – poszukaj serwisówek od tego i znajdziesz co trzeba.
Silniki te same co w 323 i 626 – poszukaj serwisówek od tego i znajdziesz co trzeba.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzięki za informacje- znam ten temat w ten sposób staram się to czynić-ale szukam dalej konkretnych materiałów dla Premacy bo są problemy- skrzynka bezpieczników i przekażników jest inna ..nie taka sama jak tu i tu(32 lub 626)..wtyk do sterownika ABS-TCS jest też całkiem inny...więc aby być pewnym do końca szukam jednak dalej coś konkretnego dla Premacy...jak ktoś może coś podrzucić- będę niezmiernie wdzięczny.
- Od: 16 lis 2007, 22:00
- Posty: 14
- Skąd: Zachodnia wielkopolska
- Auto: Mazda Premacy 1,8 benz
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości