Kontrolka akumulatora pali się razem z kontrolką flira paliwowego.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez yaroslaw » 3 wrz 2012, 15:56

jak nie filtr i woda to:

Miernik w rękę – taki za 10 zł z marketu wystarczy;
Odpalamy samochód, podnosimy maskę odsłaniamy bieguny akumlatora – jeśli jest pokrywa
Miernik ustawiamy na 20 V prądu stałego – standardowa opcja – więc każdy to ma i przykładamy czerwony do (+) a czarny do (–) – klemy na akumlatorze są opisane a jak nie to + jest grubszy i ma czerwoną pokrywkę (powinien mieć)

Miernik powinien pokazać stan powyżej 13,5 V ( w przypadku pomylenia kolorów możliwe pokazanie wartości ujemnej)
Jeżeli pokazuje mniej niż 13 V to Alternator lub jego diody
jeżeli pokazuje więcej niż 14 V to raczej regulator napięcia (można rozwalić akumlator.

Jeżeli to jest problemem to można sprawdzić napięcie paska alternatora – spróbować troszkę naciągnąć bądź wymienić.
Jeżeli odczyty z miernika są poprawne i w filtrze nie było wody to szukamy dalej...
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2011, 19:01
Posty: 12
Auto: Mazda MPV 2.0 Diesel

Postprzez pawel_6794 » 24 mar 2013, 21:24

Witam. Mam podobny problem. Otóż świecą mi się kontrolki akumulatora i filtra paliwowego. Ale jak ruszę leciutko gazem to momentalnie zgasną. Naciskam tak do 1100 obr/min. Co to może być? Ten zawór TCV? Można tak jeździć czy rozleci mi się w szczerym polu? Dodam iż mam mazdę 323F 2.0DiTD 2002 rok. POMÓŻCIE.
pawel_6794
 

Postprzez Haxxorex » 12 lut 2014, 18:23

ffffffff
Haxxorex
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy