Jak zakodować pilota zamka centralnego?
kkamyk – Spróbuj może nieco przeregulować TC1.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
TC1 (nie wiem co to jest) nie regulowałem, troszkę regulowałem VR1 (trymer). Działo się to w specjalictycznym zakładzie, na precyzyjnym urządzeniu. Częstotliwość ta sama 434,2 MHz. Bardziej precyzyjnie nie wykręcę...
Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
VR1 to faktycznie wpływa na częstotliwość pracy nadajnika.
TC1 raczej wpłynie chyba na taktowanie procka albo coś w tym stylu.
W tej chwili pilot i tak ci nie działa więc zaznacz sobie dokładnie pozycję i próbuj regulacji bo i tak nic na tym nie tracisz.
TC1 raczej wpłynie chyba na taktowanie procka albo coś w tym stylu.
W tej chwili pilot i tak ci nie działa więc zaznacz sobie dokładnie pozycję i próbuj regulacji bo i tak nic na tym nie tracisz.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Regulowałem również TC1 – nic to nie dało. Poddaję się ... Kolejny spec od kluczyków i pilotów też wymiękł. Jakoś lepiej się czuję z myślą, że pilot musi być uszkodzony. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. 
Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
kwiatu5 napisał(a):marcili napisał(a):Witam,
Ja miałem to samo.
W pilocie brak baterii a po jej zakupieniu i zamontowaniu pilot nadal nie działał.
Tak jak podaj post z rozwiązaniem problemu "Chudy" jest to kwestia zaprogramowania tego pilota.
W skrócie robisz to tak:
1. Wsiąść do samochodu od strony kierowcy
2. Otworzyć drzwi kierowcy
3. Przycisnąć na krótko zamek centralnego zamka (przystryczek przy szybie) – normalnie odbije bo drzwi otwarte.
4. Przekręcić kluczyk do pozycji on i z powrotem off z wyjęciem kluczyka ze stacyjki – czynność powtórzyć 3 x
5. Zamykasz i otwierasz drzwi (zamknąć nie oznacza złapanie za klamkę – normalnie należy zatrzasnąć drzwi) x 3. Samochód powinien dać znać (albo piknie albo centralny zamek zamknie się i otworzy)
6. 2 x przycisnąć jakikolwiek przycisk na pilocie. JAK Pilot dział to znowu samochód da znać przez pikniecie centrala lub zamkniecie – otwarcie centralka.
7. Po kilku s samochód znowu da sygnał o zakończeniu programowania przez kilka piknięć centrala lub biperem
U kumpla zadziałał właśnie ten sposób ze wszystkimi czynnościami opisanymi powyżej, ale...
...moim pilotem teraz mogę Jego Mazdę otwierać i zamykać. Taka ciekawostka.
Może dlatego, że w trakcie kodowania stałem obok mając swoje kluczyki w kieszeni...
- Od: 9 kwi 2008, 15:56
- Posty: 35
- Skąd: Swarzędz
- Auto: BYŁA: 626 GF/GW 2.0 DiTD (110KM)
JEST Premacy, 1.8 (101 KM), 1999r

Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
pomóż chłopie bo nie wiem skąd dorwałeś tyle pilotów, moja sytuacja była taka pewnego dnia jechałem , stawałem i otwierałem i zamykałem i za którymś tam z postojów brak reakcji z pilota i kluczyk w ruch, potem oczywiście cała masa czarów z forum i nie tylko; jednak centralka rozmawia ze mną a pilot już nie – zatem pozostaje mi walka o pilota, mam takie numerki w środku G8D-320A-A 4/10, premacy 2004
---------
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
- Od: 9 paź 2011, 21:34
- Posty: 5
- Skąd: Gliwice
- Auto: Premacy Active DiTD 2004
Te piloty są bardzo wrażliwe na uderzenia i upadek. Łamiąsię plastykowe elementy podtrzymujące baterię i wtedy ona przesuwa się minimalnie w środku tracąc styczność z elementami elektrycznymi. Wystarczy wtedy odpowiednio ją w środku ustawić i złożyć pilota. Mało prawdopodobne są inne uszkodzenia. W/g mnie powinieneś:
1. sprawdzić, czy pilot wysyła sygnał radiowy (wymienić baterię) – w zasadzie bezpłatnie w każdym zakładzie montującym alarmy,
2. jeśli wysyła sygnał to jedynie ponownie go przypisać zgodnie z procedurami na tym forum,
3. Jeśli nie da się przypisać to oznacza uszkodzenie inne pilota i raczej nie jest możliwa jego naprawa,
4. Szukać musisz pilota OMRON G8D-320A-A z oznaczeniem 1/10, 2/10, 3/10, 4/10 lub 5/10. Nie musi być dokładnie jak u Ciebie 4/10. Tak więc czeka Cię wycieczka po lokalnych szrotach. Koszt poniżej 50 złotych. Przypisujesz i to wszystko.
Pilotów na rynku wtórnym jest naprawdę sporo. Właściciele szrotów mogą Cię zbywać bo "nie zajmują się takimi pierdołami" ale nie wymiękaj. Często sprzedają kolumnękierowniczą lub samąstacyjkę z pilotem i nawet nie wiedzą, że przy kluczykach, na oczku wisi jakiś pilot. Cierpliwości, uda się znaleźć. Poza tym najlepiej jeździj swoją mazdą od razu na miejscu przed zakupem sprawdź czy to model od Twojego auta i spróbuj go przypisać.
Ale wracając do Twojego problemu to uważam, że nie będziesz musiał kupować pilota. Dobrze "zaopiekuj się" swoim a naprawisz go.
1. sprawdzić, czy pilot wysyła sygnał radiowy (wymienić baterię) – w zasadzie bezpłatnie w każdym zakładzie montującym alarmy,
2. jeśli wysyła sygnał to jedynie ponownie go przypisać zgodnie z procedurami na tym forum,
3. Jeśli nie da się przypisać to oznacza uszkodzenie inne pilota i raczej nie jest możliwa jego naprawa,
4. Szukać musisz pilota OMRON G8D-320A-A z oznaczeniem 1/10, 2/10, 3/10, 4/10 lub 5/10. Nie musi być dokładnie jak u Ciebie 4/10. Tak więc czeka Cię wycieczka po lokalnych szrotach. Koszt poniżej 50 złotych. Przypisujesz i to wszystko.
Pilotów na rynku wtórnym jest naprawdę sporo. Właściciele szrotów mogą Cię zbywać bo "nie zajmują się takimi pierdołami" ale nie wymiękaj. Często sprzedają kolumnękierowniczą lub samąstacyjkę z pilotem i nawet nie wiedzą, że przy kluczykach, na oczku wisi jakiś pilot. Cierpliwości, uda się znaleźć. Poza tym najlepiej jeździj swoją mazdą od razu na miejscu przed zakupem sprawdź czy to model od Twojego auta i spróbuj go przypisać.
Ale wracając do Twojego problemu to uważam, że nie będziesz musiał kupować pilota. Dobrze "zaopiekuj się" swoim a naprawisz go.
Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
Ok nie obraziłem się ale potraktowałeś mnie jak lajkonika w tych sprawach, oczywiście, że pierwszym ruchem było otwarcie pilota i wymiana baterii, ten kod spisałem z płytki pilota, uszkodzeń nie ma, jedyne czego nie zrobiłem to faktycznie nie byłem u żadnego elektronika, żeby sprawidzic czy wogole coś wysyła ten pilot skoro centralka nie reaguje na niego – bo tak juz pisałem przerobilem już wiele instrukcji dostrajania i ich klonów a tak poza tym to dzięki za radę ze szrotami, chyba zacznę się interesować tematem, niemniej jesli jest ktoś na forum, kto ma dojścia do pilotów chętnie kupię , pozdrawiam
---------
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
- Od: 9 paź 2011, 21:34
- Posty: 5
- Skąd: Gliwice
- Auto: Premacy Active DiTD 2004
Z całą pewnością nie chciałem Cię obrazić. Nie znam Cię więc nie umiem ocenić Twojej wiedzy i umiejętności. Wracająć do tematu: czy centralka wchodzi w tryb programowania? Skąd auto pochodzi, z jakiego kraju?
Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
Ok raczej pisze to z usmieszkiem na twarzy czy z małym przekąsem ale wracając do tematu może niejasno się wyraziłem ale wejście w tryb dostrajania nie jest problemem bo byłem w nim pewnie z kilkanaście razy z różnymi kombinacjami przyciskania klawiszy na pilocie i zawsze zero reakcji wiec dlatego zwatpilem w pilota, chociaż mam świadomość że o uszkodzenie pilota nie jest tak łatwo i przestał działać z niewiadomych mi przyczyn bo po wyjściu ze sklepu juz nie otworzył drzwi, nie spadł itd wiec pierwsze podejrzenie – bateria. Mazde kupiłem w Austrii 2004 data rejestracji raczej europejska nie był to żaden cudak , pierwszy właściciel serwisy powbijane w książkę salon go sprzedawał ktoś zostawił w rozliczeniu. ładna biała i chyba rzadka bo nie widziałem takiej na drogach 
---------
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
Żiguli 1.2 –> Cinquecento –> Nubira 2.0SX –> Fabia 1.4MPi –> Focus II 1.6TDCi –> Golf V 1.9TDi –> Voyager 3.3 –> Premacy DiTD
- Od: 9 paź 2011, 21:34
- Posty: 5
- Skąd: Gliwice
- Auto: Premacy Active DiTD 2004
Zerknij na te dwa piloty poniżej:
http://obrazki.elektroda.pl/5609362400_1334845217.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3755222300_1338182974.jpg
Pierwszy to mój stary, poczciwy i działający pilot, drugi to nowy, identyczny symbol a jednak nie współpracował z moją centralką chociaż był sprawny. Różnica między nimi to oznaczenie układu scalonego. Na Anglię były robione z układem OMRON a na bliższe rejony Europy miały oznaczenie takie lub podobne jak na pierwszym zdjęciu. Tak więc gdybyś musiał kupować pilota to raczej pilnuj aby nie miał scalaka Omron. Unikniesz niepotrzebnych nerwów. Niby jednakowe symbole pilotów a jednak nie były jednakowe. Przekonałem się o tym gdy niedawno dokupiłem identycznego pilota jak mój stary – moje auto pochodzi z Niemiec, dokupiony pilot też z niemieckiego auta.
Zresztą trochę o tym napisałem tu:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2277448.html
Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.pl/5609362400_1334845217.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3755222300_1338182974.jpg
Pierwszy to mój stary, poczciwy i działający pilot, drugi to nowy, identyczny symbol a jednak nie współpracował z moją centralką chociaż był sprawny. Różnica między nimi to oznaczenie układu scalonego. Na Anglię były robione z układem OMRON a na bliższe rejony Europy miały oznaczenie takie lub podobne jak na pierwszym zdjęciu. Tak więc gdybyś musiał kupować pilota to raczej pilnuj aby nie miał scalaka Omron. Unikniesz niepotrzebnych nerwów. Niby jednakowe symbole pilotów a jednak nie były jednakowe. Przekonałem się o tym gdy niedawno dokupiłem identycznego pilota jak mój stary – moje auto pochodzi z Niemiec, dokupiony pilot też z niemieckiego auta.
Zresztą trochę o tym napisałem tu:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2277448.html
Pozdrawiam.
Mazda Premacy 1.8 LPG 74kW 2001 r.
- Od: 14 kwi 2012, 00:38
- Posty: 17
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda Premacy 1.8 + LPG 74 kW 2001 r.
Koledzy, odkodowanie pilota zamka centralnego opisane dla MAZDY Premacy działa też na MAZDĘ 3 z 2004 r. (pilot -Visteon Model No.41835).
Po zastosowaniu opisanych przez Was czynności w jednym pilocie dział mi tylko otwieranie, a w drugim tylko zamykanie zamka.
Pozdrawiam
Po zastosowaniu opisanych przez Was czynności w jednym pilocie dział mi tylko otwieranie, a w drugim tylko zamykanie zamka.
Pozdrawiam
-
Maciek K
Maciek K napisał(a):Po zastosowaniu opisanych przez Was czynności w jednym pilocie dział mi tylko otwieranie, a w drugim tylko zamykanie zamka.
Niestety – musisz nosić wobec tego dwa piloty.

A tak na poważnie to przeprowadź procedurę kodowania pilotów jeszcze raz bo może coś źle naciskałeś.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Koledzy, odkodowanie pilota zamka centralnego opisane dla MAZDY Premacy działa też na MAZDĘ 3 z 2004 r. (pilot -Visteon Model No.41835) ?????????? (zapomniałem o znaku zapytania)
Po zastosowaniu opisanych przez Was czynności w jednym pilocie dział mi tylko otwieranie, a w drugim tylko zamykanie zamka.
Pozdrawiam
Po zastosowaniu opisanych przez Was czynności w jednym pilocie dział mi tylko otwieranie, a w drugim tylko zamykanie zamka.
Pozdrawiam
-
Maciek K
Dodam ze swojej strony ,ze wlasnie robilem metodą z pierwszej strony mazde 3 saloon 2007 rok i dziala wysmienicie
pozdrawiam

bububu831 napisał(a):U mnie w premacy kodowanie pilota centralnego zamka zadzialalo po wykonaniu nastepujacych czynnosci:
1.otworzyc drzwi kierowcy(reszta drzwi zamknieta)i tak zostawic;
2.wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic 3 razy na zaplon i z powrotem bez wyjecia kluczyka
3.nacisnac 3 razy czujnik wlaczenia i wylaczenia swiatel wewnatrz auta, znajdujacy sie na dole progu od strony drzwi kierowcy
4.w tym momencie centralny zamek zadziala zamykajac i otwierajac wszystkie zamki
5.na koniec nalezy wcisnac w pilocie otworz(LOCK) i zamknij (UNLOCK) i wszystko bedzie gites o ile bedziemy mieli sprawny pilocik..w moim przypadku mialem takie szczescie:)niestety stosujac inne metody kodowania podane na tym forum nie zdaly egzaminu a ta metoda naprawde dziala:)
Chciałem podziękować koledze bububu831 za opisaną metodę, która również zadziałała w moim przypadku mojej Premacy(jak w opisie) również ver.po lifcie. Nadmieniam że metoda podana przez kolege kwiatu5 w przypadku Premacy-ki nie dała pożądanego skutku. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
Wszystkim którzy odpowiadają na moje pytania -czasami niezbyt mądre, dziękuje!
- Od: 26 paź 2011, 16:28
- Posty: 22
- Auto: Magda sprzedana. Niestety mimo miłości- rdza, rdza, rdza. Aż głowa boli. Służyła bardzo dobrze ale już nigdy więcej. Wszystkim dziękuje i pozdrawiam.
bububu831 napisał(a):U mnie w premacy kodowanie pilota centralnego zamka zadzialalo po wykonaniu nastepujacych czynnosci:
1.otworzyc drzwi kierowcy(reszta drzwi zamknieta)i tak zostawic;
2.wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic 3 razy na zaplon i z powrotem bez wyjecia kluczyka
3.nacisnac 3 razy czujnik wlaczenia i wylaczenia swiatel wewnatrz auta, znajdujacy sie na dole progu od strony drzwi kierowcy
4.w tym momencie centralny zamek zadziala zamykajac i otwierajac wszystkie zamki
5.na koniec nalezy wcisnac w pilocie otworz(LOCK) i zamknij (UNLOCK) i wszystko bedzie gites o ile bedziemy mieli sprawny pilocik..w moim przypadku mialem takie szczescie:)niestety stosujac inne metody kodowania podane na tym forum nie zdaly egzaminu a ta metoda naprawde dziala:)
W moim przypadku zadziałał sposób podany wyżej przez marcili. Od wczoraj miałem ten problem, a dziś wszedłem na forum i po kłopocie. Warto w pierwszej kolejności sprawdzić stan baterii pilota. Tylko trzeba pamiętać, aby w czasie ewentualnej jej wymiany nie naciskać żadnych przycisków pilota, bo może to spowodować zmianę kodu elektronicznego.
I jeszcze jedna uwaga: instrukcję podaną przez marcili wykonywać pewnie, energicznie, raz za razem, bez żadnych przerw.
- Od: 23 sie 2012, 12:00
- Posty: 7
- Auto: Mazda Premacy 2.0, Turbo Diesel, 101 KM, 2002
witam
mam pytanko czy musza byc 2 piloty?mam niestety tylko jednego probuje robic wszystko jak piszecie i lipa:(
mam pytanko czy musza byc 2 piloty?mam niestety tylko jednego probuje robic wszystko jak piszecie i lipa:(
-
mz150ts
Na bazie jednego pilota też to działa.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość