Ja ciągałem w poliftowej komplet drzwi , to jedne drzwi miały taka kostkę jak na zdjęciu a drugie z pinem od czoła – prostopadle do słupka drzwi. Pin wystawał przez dziurkę w gumce ochronnej

– trzeba dość mocno podciagnac pin, nie jestem pewien czy niema jeszcze czasem takiej zapadki która widać dopiero po odciągnięciu gumki( bodajże od góry kostki). Dla ułatwienia dodam ze można spokojnie ściągnąć gumkę ochronna i poprzyglądać się co i jak

Szkoda ze zdjęć nie zrobiłem bo nad tymi drugimi(brak na zdjęciu) namęczyłem się, szczególnie przy składaniu.
Zalecam nie szarpać się bo dość fajnie to schodzi pod warunkiem ze wszystko się zrobi prawidłowo.
PS> Blacharz mi polecił by zawias drzwi odkręcić od strony drzwi gdyż ponoć od strony karoserii jest regulacja . A tak przy zakładaniu z powrotem przykręciłem śruby do drzwi i nie trzeba było nic regulować.
EDIT:
Podałem żle..
należy drzwi odkręcić od zawiasów a te zostawić przykręcone do karoserii. POMYŁKA

Przepraszam POPRAWILEM