Witam,
chciałbym się upewnić czy znaleziona poluzowana klema może być powodem poniższych objawów.
Wczoraj postawiłem auto na dworze, dziś rano wychodzę, wciskam przycisk w pilocie i NIC. Cała instalacja elektryczna umarła. Centralny nie działa. Myślałem, że może aku się rozładował. Otworzyłem drzwi kluczykiem, wsiadam. Patrzę, wszystkie wskaźniki – nawet od Webasto wygaszone. Przekręcam kluczyk w stacyjce i..... po 3sek auto ożywa. Podjechałem do mechanika, aby zbadać w jakim stanie jest aku –> stan jest OK. Zauważył tylko, że klema była zsunięta do połowy i poluzowana.
Czy poluzowana klema może być powodem takiego zachowania? Najpierw nie ma prądu i po przekręceniu w stacyjce auto ożywa po kilku sek.?
Pozdrawiam
Poluzowana klema – brak doładowania, po przekręceniu w stacyjce startuje
Strona 1 z 1
Może tak być jak mówisz bo mogla być za mała moc w amperażu na instalacji elektrycznej.
Podobnie miałem kiedyś w Toyocie.
Jeśli po założeniu klemy wszystko działa to taki był pewnie powód.
Pozdrawiam
Marian
Podobnie miałem kiedyś w Toyocie.
Jeśli po założeniu klemy wszystko działa to taki był pewnie powód.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości