Mam zamiar zamontować w Premacy coś takiego:
http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=14
Czy komp nie będzie czasem wykrywał innego oświetlenia i rzucał błędami? Słyszałem, że czasem się tak dzieje.
bixenon H4
Strona 1 z 1
Nasze autka nie mają oświetlenia sterowanego komputerem (tak jak np auta na O), zatem komp sam z siebie nic nie zrobi. Natomiast częstotliwość pracy przetwornicy palnika zwłaszcza jak jest marnej jakości może wprowadzać do instalacji różne syfy, a to z kolei może powodować różnego rodzaju dziwne "rzeczy".
Druga sprawa, pierwszy napotkany patrol policji zatrzyma ci dowód rejestracyjny, ponieważ klosze lamp ksenonowych mają odpowiednie znaki homologacyjne, których na naszych nie uświadczysz, no i teoretycznie powinny być zamontowane systemy samooczyszczania i samopoziomowania, w przeciwnym razie – no właśnie trzecia sprawa, takie wynalazki powodują tylko oślepianie kierowców – a to już było moje, być może niepotrzebne zdanie na ten temat.
Na stronie tego przedmiotu nie ma słowa o homologacji na ten produkt (bo nigdy jej nie otrzyma) zatem montaż czegoś takiego w aucie już jest nielegalny.
Mimo wszystko, Powodzenia!
Druga sprawa, pierwszy napotkany patrol policji zatrzyma ci dowód rejestracyjny, ponieważ klosze lamp ksenonowych mają odpowiednie znaki homologacyjne, których na naszych nie uświadczysz, no i teoretycznie powinny być zamontowane systemy samooczyszczania i samopoziomowania, w przeciwnym razie – no właśnie trzecia sprawa, takie wynalazki powodują tylko oślepianie kierowców – a to już było moje, być może niepotrzebne zdanie na ten temat.
Na stronie tego przedmiotu nie ma słowa o homologacji na ten produkt (bo nigdy jej nie otrzyma) zatem montaż czegoś takiego w aucie już jest nielegalny.
Mimo wszystko, Powodzenia!
Pozdrowionka!!!
- Od: 30 maja 2009, 08:21
- Posty: 42
- Skąd: Jelcz-Laskowice / Wrocław
- Auto: Premacy '02 DiTD 2.0 101KM 7-os
Moje zdanie jest takie ze jak widzę takie przeróbki to mnie szlag trafia jak jadę z naprzeciwka i szczerze życzę takiemu żeby wylądował w rowie zanim wyląduje ktoś kogo on oślepi.
A tak na marginesie większość normalnych ludzi nazywa to wiejskim tuningiem,
nie wspominając ze światła takiego auta wyglądają do pupy.
Chcesz lepsze światło kup Philipsy ice blue ja takie używam i jest lepiej niż na białych.
Pozdrawiam
Marian
A tak na marginesie większość normalnych ludzi nazywa to wiejskim tuningiem,
nie wspominając ze światła takiego auta wyglądają do pupy.
Chcesz lepsze światło kup Philipsy ice blue ja takie używam i jest lepiej niż na białych.
Pozdrawiam
Marian
Ostatnio edytowano 6 wrz 2011, 14:49 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Polecam żarówki , które mają najlepszy rozkład światła na drodze.
Osram H4 NightBreaker PLUS + 90% światła – ok 26 zł
Philips H4 X-Treme Vision +100% – ok 37 zł
... i efekt jest lepszy i nikt nam nie zakwestionuje tego, ani policja ani ubezpieczyciel.
Osram H4 NightBreaker PLUS + 90% światła – ok 26 zł
Philips H4 X-Treme Vision +100% – ok 37 zł
... i efekt jest lepszy i nikt nam nie zakwestionuje tego, ani policja ani ubezpieczyciel.
Wszystko pięknie, macie rację, ale zapominacie dodać, że mamy żarówki 2in1 czyli mijania z drogowymi (2 żarniki), po założeniu takiego wynalazku (a fuj) nie będzie drogowych? Lepiej samemu (lub oddać komuś kto się tego podejmie
) rozebrać klosze, wyczyścić, wypolerować plastik i założyć porządne żarówki, aczkolwiek mi Tungsram'y wystarczają – świetne i tanie.
Pozdrawiam
kolego ThoMB, dziękuję za konkretną odpowiedź na konkretne pytanie. co do reszty, spodziewałem się, nawet nie chce mi się z tym polemizować. zgłębiłem temat i wiem na co się porywam. nie ma szans na oślepianie (technologia wykonania) a jeśli się okaże, że granica światła-cienia się przesunęła (małe szanse) to ten zestaw wyleci. aktualnie mam Philips BlueVision Ultra, ale to i tak nie jest to.
kolego say (a fuj
to są bixenony, światła drogowe realizowane są poprzez przesunięcie palnika w profilowanej osłonie.
kolego say (a fuj
- Od: 29 gru 2010, 15:14
- Posty: 66
No tak, mea culpa, ignorancja czasem gorsza od...Nie zmienia to faktu, że znacznie lepiej jest doprowadzić lampy do stanu "jak nowe". O przeróbkach "zwykłe > xenon" głośno wszędzie i tylu zwolenników co przeciwników ( jak diesel kontra benzyna
). Moim zdaniem, konstrukcja naszych lamp (rozbierałem) powoduje, że taka przeróbka będzie bardzo niekomfortowa dla innych użytkowników dróg. Jeszcze jedno, jak bardzo grzeją się takie bixenony?
Pozdrawiam
Osobiście nie polecam takich zestawów bo nie mam o nich zdania, na logikę biorąc nie jest to dobry substytut dla H4.
Również uważam, że fabryczne oświetlenie jest do
, ale na przerobienie świateł na ksenony z prawdziwego zdarzenia mnie nie stać i ratuję się wspomnianymi już wyżej Osram'ami lub Philips Nightguide DoubleLife, ewentualnie eXTreme.
Również uważam, że fabryczne oświetlenie jest do

Pozdrowionka!!!
- Od: 30 maja 2009, 08:21
- Posty: 42
- Skąd: Jelcz-Laskowice / Wrocław
- Auto: Premacy '02 DiTD 2.0 101KM 7-os
say napisał(a):Mam odmienne zdanie, ale może wynika ono ze stanu przednich lamp.
Klosze i odbłyśniki mam niemalże dziewicze.
Fakt, źle się wyraziłem, nasze lampy jak na h4 świecą nadzwyczaj dobrze.
H4 nie jest jednak idealnym rozwiązaniem dlatego wymyślili h7 i aż dziw mnie bierze, że w naszych Premaskach ich zabrakło.
Ostatnio edytowano 7 wrz 2011, 05:41 przez ThoMB, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowionka!!!
- Od: 30 maja 2009, 08:21
- Posty: 42
- Skąd: Jelcz-Laskowice / Wrocław
- Auto: Premacy '02 DiTD 2.0 101KM 7-os
Do autora wątku.
Podejrzewam, że chęć zamontowania tego typu żarówek w aucie wynika z faktu ze odnosisz wrażenie iż Twoje światła są złe i słabo świecą.
Twoje światła są dobre, złe mają ci co jadą z naprzeciwka.
Fragment poniżej już nie do autora wątku lecz bardziej ogólnie
Powracając w ubiegłym roku ze Wszystkich Świętych musiałem sie kilka razy zatrzymać po drodze by dać odpocząć oczom, bo może co trzeci samochód jadący z naprzeciwka miał w miarę prawidłowe światła.
To jest jakaś ogolnopolska masakra. Jeżdża samochody z zezem zbieżnym i rozbieżnym. Są również specjaliści którzy najprawdopodobniej nie wiedzą, że należy przełączać długie na krótkie i jeżdżą na długich, trzeba im walnąć po gałach swoimi długimi żeby sobie przypomnieli że mają krótkie.
Powiem krótko SORRY, ale gdy widzę takiego specjalistę z naprzeciwka to mi sie nóż w kieszeni otwiera szczególnie że jestem z kieleckiego, a tak najchętniej to bym mu te jego światełka młotkiem wyregulował.
Przepraszam jeśli ktoś poczuł sie dotknięty ale ta sprawa bardzo mnie wnerwia, a sezon właśnie sie zaczyna.
Codziennie bezpłatne badanie dna oka po kilka razy dziennie to dla mnie stanowczo za dużo.
Podejrzewam, że chęć zamontowania tego typu żarówek w aucie wynika z faktu ze odnosisz wrażenie iż Twoje światła są złe i słabo świecą.
Twoje światła są dobre, złe mają ci co jadą z naprzeciwka.
Fragment poniżej już nie do autora wątku lecz bardziej ogólnie
Powracając w ubiegłym roku ze Wszystkich Świętych musiałem sie kilka razy zatrzymać po drodze by dać odpocząć oczom, bo może co trzeci samochód jadący z naprzeciwka miał w miarę prawidłowe światła.
To jest jakaś ogolnopolska masakra. Jeżdża samochody z zezem zbieżnym i rozbieżnym. Są również specjaliści którzy najprawdopodobniej nie wiedzą, że należy przełączać długie na krótkie i jeżdżą na długich, trzeba im walnąć po gałach swoimi długimi żeby sobie przypomnieli że mają krótkie.
Powiem krótko SORRY, ale gdy widzę takiego specjalistę z naprzeciwka to mi sie nóż w kieszeni otwiera szczególnie że jestem z kieleckiego, a tak najchętniej to bym mu te jego światełka młotkiem wyregulował.
Przepraszam jeśli ktoś poczuł sie dotknięty ale ta sprawa bardzo mnie wnerwia, a sezon właśnie sie zaczyna.
Codziennie bezpłatne badanie dna oka po kilka razy dziennie to dla mnie stanowczo za dużo.
- Od: 3 sie 2010, 22:36
- Posty: 40
- Skąd: Kleryków
- Auto: Premacy 2001 DiTD 74Kw
Zestaw: Pasta polerska + papier wodny 2000 – cena allegro 3,60zł czyszczenie czas 30 minut.
Zarówka OSRAM NIGHT BREAKER PLUS – wymiana czas 5 minut.
I nie trzeba Bixenonów
Zarówka OSRAM NIGHT BREAKER PLUS – wymiana czas 5 minut.
I nie trzeba Bixenonów

[img]http://www.wac.zum.pl/mazdaspeed1.jpg[/img]
MOJA MADZIA.... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=60481&highlight=premacy
MOJA MADZIA.... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=60481&highlight=premacy
- Od: 7 lip 2008, 09:22
- Posty: 375
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Premacy 2005(74KW-104KM)
say napisał(a):Wszystko pięknie, macie rację, ale zapominacie dodać, że mamy żarówki 2in1 czyli mijania z drogowymi (2 żarniki), po założeniu takiego wynalazku (a fuj) nie będzie drogowych? Lepiej samemu (lub oddać komuś kto się tego podejmie) rozebrać klosze, wyczyścić, wypolerować plastik i założyć porządne żarówki, aczkolwiek mi Tungsram'y wystarczają – świetne i tanie.
zgodzę się z tą opinia, testowałem, różne żarówki od drogich Philips, poprzez średnio drogie Osramy do tanich Tungsram, i te ostatnie są wg mnie najlepsze.
Nie mówiąc że trafia człowieka, jak z przeciwka jedzie samochód z niby ksenonami, święcącymi w kosmos, oślepiającymi gorzej niż lampa na przesłuchaniu.
Zakupiłem coś takiego.
http://www.turtlewax.com.pl/sklep/clear ... -p-40.html
Na początek papier 500, 1000, 1500, 2000, a potem ten płyn. Efekt doskonały. Sam preparat pomógł też na delikatne zarysowania na szybie.
Teraz czas na znalezienie rozwiązania jak przeszlifować szkła od przeciwmgielnych.
http://www.turtlewax.com.pl/sklep/clear ... -p-40.html
Na początek papier 500, 1000, 1500, 2000, a potem ten płyn. Efekt doskonały. Sam preparat pomógł też na delikatne zarysowania na szybie.
Teraz czas na znalezienie rozwiązania jak przeszlifować szkła od przeciwmgielnych.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość