Strona 1 z 1

Napinacz paska wielorowkowego

PostNapisane: 2 sty 2024, 23:04
przez Absorbent
Może ktoś podesłać fotkę napinacza paska wielorowkowego. Zerwały się śruby napinacza w trakcie jazdy naszczescie beż strat. Proszeo fotkę gdzie mniej więcej go wkręcić jeśli śruby nie zostały w środku. M5 ON 2.0 143km

PostNapisane: 3 lip 2024, 16:42
przez shredcount
Witam, ale jestem zdruzgotany; Wymieniłem wszystko, co mogłem — czyli koło pasowe alternatora, koło pasowe luźne i napinacz — i nadal skacze na pasku; Nie mogę wkręcić żadnej z trzech śrub napinacza; gwint na środkowym jest uszkodzony, więc sprawdzę wszystkie śruby. Jedna z najdłuższych śrub zaczęła się kręcić, kiedy je wkręcałemfireboy and watergirl, chociaż odkręcili w ten sam sposób bez żadnych problemów. Nadmienię, że dokręcając tę ​​paskudną śrubkę, nie przykładałem dużej siły. Zaczął się obracać właśnie przy dokręconym pierścieniu zapadkowym. Mam w związku z tym dwa proste pytania. Napinacz nadal skacze, więc po drugie, czy może być tylko na dwóch śrubach? Są odpowiednio dokręcone i trzymają. Przepraszam, że narzekam; ale mam już dość tego auta i szukam porady. We wtorek wyjazd nad morze i mam nadzieję, że napinacz nie odpadnie po drodze. pozdrowienia