Huehuehuehuehuehue
Jakby tuning był taki prosty, to tunerzy nie byliby potrzebni.
Immo masz w ecu, zegarach i kluczyku. Wszystkie trzy sygnały muszą się zgadzać, inaczej nie odpali. Jeśli już bawisz się w takie hocki klocki to trzeba kupić cały zestaw zegary-ecu-kluczyk i poprzekładać, a w kluczyku albo wymienić pestkę, albo umocować go gdzieś przy pętli, albo wymieniać też zamki i stacyjkę.
Żeby to działało musiałbyś oddać "nowy" ecu do usunięcia immobilisera. Nie wie ile to może kosztować, ani tym bardziej kto Ci to zrobi.
Sprawdzałeś czy pinout obu komputerów się zgadza?
Jakby tuning był taki prosty, to tunerzy nie byliby potrzebni.
Immo masz w ecu, zegarach i kluczyku. Wszystkie trzy sygnały muszą się zgadzać, inaczej nie odpali. Jeśli już bawisz się w takie hocki klocki to trzeba kupić cały zestaw zegary-ecu-kluczyk i poprzekładać, a w kluczyku albo wymienić pestkę, albo umocować go gdzieś przy pętli, albo wymieniać też zamki i stacyjkę.
Żeby to działało musiałbyś oddać "nowy" ecu do usunięcia immobilisera. Nie wie ile to może kosztować, ani tym bardziej kto Ci to zrobi.
Sprawdzałeś czy pinout obu komputerów się zgadza?