Strona 1 z 1

PostNapisane: 21 sie 2021, 11:23
przez Płomień
Huehuehuehuehuehue

Jakby tuning był taki prosty, to tunerzy nie byliby potrzebni.

Immo masz w ecu, zegarach i kluczyku. Wszystkie trzy sygnały muszą się zgadzać, inaczej nie odpali. Jeśli już bawisz się w takie hocki klocki to trzeba kupić cały zestaw zegary-ecu-kluczyk i poprzekładać, a w kluczyku albo wymienić pestkę, albo umocować go gdzieś przy pętli, albo wymieniać też zamki i stacyjkę.

Żeby to działało musiałbyś oddać "nowy" ecu do usunięcia immobilisera. Nie wie ile to może kosztować, ani tym bardziej kto Ci to zrobi.

Sprawdzałeś czy pinout obu komputerów się zgadza?

PostNapisane: 21 sie 2021, 11:37
przez Płomień
No i masz babo placek. Samochód to nie klocki lego że podmieniasz sobie części na chybił-trafił i będzie działać. Pinout to rozpiska wyjść i wejść z komputera, przy odrobinie szczęścia znajdziesz je w serwisówce albo gdzieś w internecie. Upewnij sie tylko że pinout jest od właściwego auta na właściwy rynek, bo zmiany między rynkami też były.

Zdajesz sobie sprawę że podłączając inny komputer mogłeś spalić elektronikę w aucie? Albo spalić komputer który próbowałeś podłączyć. Wystarczy żeby masy i zasilania były na innych pinach. Nadzieja w tym że komputery od tego samego silnika nawet jeśli mają jakieś zmiany, to niewielkie.

PostNapisane: 21 sie 2021, 12:28
przez Płomień
No i super, to jeden problem prawdopodobnie masz z głowy. Teraz tylko znajdź kogoś kto potrafi grzebać te komputery, i zapytaj co będzie tańsze – usunięcie immo czy chip-tuning fabrycznego.

Re: Zmiana ECU z 110km na 143km

PostNapisane: 7 lis 2021, 11:42
przez smile
Poza elektroniką do podmiany także turbo :)

[Usunięte]

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:57
przez Neonixos666
PostTen post został usunięty przez Neonixos666 7 lis 2021, 20:58.