Dzień dobry,
Ten problem pojawił się 2 raz. Robiąc ponad 300 km i duszeniu pedału przyśpieszenia, jak auto wchodziło na 2500 rpm traci jakąkolwiek reakcję na pedał gazu. Pomaga dopiero wrzucenie na luz i spadek obrotów do ok 900rpm i wrzuceniu niższego biegu. Po paru razach wskazówka obrotomierza opada do 0 ale silnik dalej pracuje i zapala się kontrolka odpowiedzialna za kontrolę trakcji. Gdy przyśpiesza się delikatnie takich objawów brak. Na postoju na biegu jałowym silnik kręci się do 3500 rpm i następuje odcięcie zapłonu i jak obroty spadną do 1000 silnik znów wchodzi na obroty. Jakieś rady?
Mazda 5, silnik na biegu jałowym kręci się do 3500rpm i potem odcina zapłon.
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości