Mazda 5 2.0 110KM nieszczelność doładowanie-chłodnica

Witam wszystkich. Potrzebuję porady. Na szybko dla niecierpliwych pytanie gdzie układ doładowania łączy się z układem chłodzenia cieczą (jeśli w ogóle jest takie miejsce)?
Usterka przebiega w taki sposób że przy "jeździe" na obrotach 1-2tys nic właściwie się nie dzieje nawet przez setki kilometrów, a gdy jadę w zakresie 2-3tys z prędkościami autostradowymi wyrzuca płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego (skrajnie nawet pod korek) po czym zaczyna rosnąć temperatura. Podczas dodawania gazu na postoju pojawiają się bąble powietrza pod korkiem w chłodnicy. Godzina odpowietrzania nic nie zmienia i bąble nadal są.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i ewentualną pomoc w rozwiązaniu problemu z moją M5.
Usterka przebiega w taki sposób że przy "jeździe" na obrotach 1-2tys nic właściwie się nie dzieje nawet przez setki kilometrów, a gdy jadę w zakresie 2-3tys z prędkościami autostradowymi wyrzuca płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego (skrajnie nawet pod korek) po czym zaczyna rosnąć temperatura. Podczas dodawania gazu na postoju pojawiają się bąble powietrza pod korkiem w chłodnicy. Godzina odpowietrzania nic nie zmienia i bąble nadal są.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i ewentualną pomoc w rozwiązaniu problemu z moją M5.