Strona 1 z 1

Kopci na biało groźna diagnoza

PostNapisane: 28 lut 2019, 23:03
przez Bishmish
Witam!

Tytułem wstępu miałem kiedyś spore problemy dpf. Zatyka się co 3 dni, wypalanie nie wystarczało aż w końcu całkiem się zapchal. Podjąłem wtedy decyzję o jego wycięciu. Po tym zabiegu nie jestem pewien czy od razu ale raczej tak pojawił się mój problem. Po odpaleniu auto przez jakieś 30 – 60 sekund pracuje nierówno, a z wydechu toczy biały dym. Oleju ani płynu nie bierze, choć brał ale winne były podkładki pod wtryskami. Szukałem przyczyn i jeden z mechaników orzekl że to będzie wina wtryskow. Wtryski poszły do regeneracji ale problem nie ustąpił. Zadzwoniłem do polecanego diagnosty który stwierdził że jeśli wtrysk są ok to z doświadczenia wie że będzie to albo skrzywiony korbowod albo przepalony tłok. Diagnozą przyznam mocno niepokojąca.
Czy ktoś z kolegów może coś doradzic?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

PostNapisane: 1 mar 2019, 10:29
przez Yard
Czytałeś podobne wątki na dole. Źle zrobione oprogramowanie po wycięciu.

Re: Kopci na biało groźna diagnoza

PostNapisane: 1 mar 2019, 14:50
przez Bishmish
Tak czytałem, dlatego wcześniej dzwoniłem do tego diagnosty ale stwierdził że skoro dpf się zatykal to problem musiał istnieć już wcześniej.

Ale warto spróbować. Ma ktoś może kogoś sprawdzonego w okolicy Wrocławia?

PostNapisane: 1 mar 2019, 17:54
przez Yard
Rewelacyjne tłumaczenie. Pogrzebałem, pogrzebałem, a odpowiedzialność zwalę na to co było wcześniej.
Zajrzyj do "polecanych warsztatów" lub do działu lokalnego.

PostNapisane: 13 kwi 2019, 22:56
przez marcintor
Sprawdź czy masz olej w dolocie przed turbiną. Jeśli tak, to załóż tzw oil catch tank czyli dodatkowa odma. Olej ze skrzyni korbowej przedostaje sie do dolotu dalej idzie na turbine i IC i w koncu z powietrzem trafia do komory spalania. Bialy dym to efekt nagromadzenia sie oleju i jego spalania po rozruchu silnika.