Błąd U2202.E0

Cześć,
Wstęp będzie trochę przydługi, ale chyba konieczny.
3 tygodnie temu w drodze do Poznania zapalił nam się DPF (standardowo – miga DPF, i ikonka trakcji). Była sobota i nie mogliśmy znaleźć na szybko mechanika, który by nam to ogarnąl. Zdecydowaliśmy o wycince DPFu i pojechałem do gościa na usunięcie. Zrobił to tylko programowo, bo na w warsztacie tego dnia nie miał już mechanika. Powiedział, że dojedziemy na tym do Szczecina (do domu).
Nie dojechaliśmy, auto zabrała laweta (auto zgasło i waliło błędami podciśnienia).
W drodze do domu doszliśmy do wniosku, że może jednak trzeba olać temat i po prostu auto naprawić (bez usuwania DPFa) i sprzedać. Mechanik wyczyścił EGR, który się zawiesił, a u gościa od usuwania DPFów w Szczecinie umówiłem się na wprogramowanie DPFa na powrót.
Niestety okazało się, że jest jakiś problem i się nie da. Auto zaczęło sypać błędami. Był na tyle honorowy, że zamówił sterownik i wymienił go na swój koszt. Teraz już błędów nie było, auto wykrywa zapchanego DPFa i jestem umówiony na chemiczne czyszczenie w przyszłym tygodniu.
Jednakże w Forscanie widzę błąd U2202.E0 dotyczący ABSa. Nie zapalają się kontrolki, a jedynie to widać w prorgramie.
Pytanie czy mogła to spowodować wymiana sterownika? Gość twierdzi, że na starym było to samo.
No i jak to naprawić?
Pozdrawiam
Wstęp będzie trochę przydługi, ale chyba konieczny.
3 tygodnie temu w drodze do Poznania zapalił nam się DPF (standardowo – miga DPF, i ikonka trakcji). Była sobota i nie mogliśmy znaleźć na szybko mechanika, który by nam to ogarnąl. Zdecydowaliśmy o wycince DPFu i pojechałem do gościa na usunięcie. Zrobił to tylko programowo, bo na w warsztacie tego dnia nie miał już mechanika. Powiedział, że dojedziemy na tym do Szczecina (do domu).
Nie dojechaliśmy, auto zabrała laweta (auto zgasło i waliło błędami podciśnienia).
W drodze do domu doszliśmy do wniosku, że może jednak trzeba olać temat i po prostu auto naprawić (bez usuwania DPFa) i sprzedać. Mechanik wyczyścił EGR, który się zawiesił, a u gościa od usuwania DPFów w Szczecinie umówiłem się na wprogramowanie DPFa na powrót.
Niestety okazało się, że jest jakiś problem i się nie da. Auto zaczęło sypać błędami. Był na tyle honorowy, że zamówił sterownik i wymienił go na swój koszt. Teraz już błędów nie było, auto wykrywa zapchanego DPFa i jestem umówiony na chemiczne czyszczenie w przyszłym tygodniu.
Jednakże w Forscanie widzę błąd U2202.E0 dotyczący ABSa. Nie zapalają się kontrolki, a jedynie to widać w prorgramie.
Pytanie czy mogła to spowodować wymiana sterownika? Gość twierdzi, że na starym było to samo.
No i jak to naprawić?
Pozdrawiam