Strona 1 z 1

Silnik kopci i dudni w filtr jest mułowaty do 1800obr.

PostNapisane: 19 wrz 2017, 18:21
przez Skwarek1
POMOCY! Moja M5 2.0citd 143km. Kopci nie ma mocy do 1800ob. Była w 4 warsztatach i nic. Pompa regenerowana + nowy SCV, wtryski regenerowane, wszystkie filtry oleje smok czyszczony zawory regulowane, wymienione wszystkie przewody podciśnienia, drugi EGR puźniej zaślepiony,podmieniana i czyszczona przepływka i nic. Dodatkowo dziwne dudnienie z obudowy filtra. Zauważyłem że ktoś odłączył przełącznik pod pedałem sprzęgła jak go wcisnołem silnik zaczoł klekotać i się dusić a z tyłu masakryczna chmóra czarnego dymu. Raz zapalił sie czek i kontrola trakcji ale skasowali go kompem i już sie niepokazał ( przed zaślepieniem) innych błendów niema. Szukałem na wszystkich forach i niewiem co jeszcze może być nietak. Pomórzcie.

PostNapisane: 12 paź 2017, 00:27
przez MAZVAGTECH
Tyle rzeczy bylo zrobione i nic? DPF jest czy wyciety?

Re: Silnik kopci i dudni w filtr jest mułowaty do 1800obr.

PostNapisane: 13 paź 2017, 08:34
przez Skwarek1
DPF był wycięty 2 lata temu i chidziła potem jak szalona. Martwi mnie to że jak wcisne sprzęgło dużo mniej kopci ale silnik głośniej pracuje i dudni w filtr powietrza, puszczam sprzęgło silnik cichnie równiej pracuje ale cochwila jakby go coś dławiło dusi sie aż słychać klekotanie zaworów zachwile znowu równo, strasznie ale to strasznie kopci i śmierdzi niespaloną ropą.

PostNapisane: 14 paź 2017, 00:54
przez MAZVAGTECH
EGR odslepic Sprawdzic przepustnice I caly dolot powietrza od filtra az po kolektor ssacy
Skwarek1 napisał(a):strasznie ale to strasznie kopci i śmierdzi niespaloną ropą
Cudow nie ma To jest bardzo prosty silnik, ewentualnie, mialem tez przypadek ze modyfikowane oprogramowanie w sterowniku sie posypalo