Korekty wtryskiwaczy forscan

Witam mam prośbę do użytkowników forscana. Czy ktoś kto posiada forscana i mazdę 5 z silnikiem 143KM może podejrzeć u siebie i napisać jakie program pokazuje korekty wtryskiwaczy?
Mam problem z mazdą i dlatego pytam . Powoli zaczynam się poddawać z naprawą.
Mazda odpala od strzała ale zaczyna poszarpywać i nierówna pracować do tego bardzo ciężko wejść jej na obroty. Praktycznie sama się nie radzi. Gdy jakimś cudem rozbujam ją do ok 2 tyś obrotów wtedy Mazda ożywa i wszystko wraca do normy anie nie zawsze niekiedy nic się nie zmienia i zostaje zamulona. Wymieniłem wtryski, pompę CR, zawór SCV, czujnik ciśnienia na listwie, zawór bezpieczeństwa na listwie, filtry. Nie ma żadnych błędów i praktycznie wszystkie parametry rzeczywiste są w normie. Czujnik ciśnienia doładowania sprawny, turbina nie zacina się, jest wysterowana prawidłowo, Przepływomierz pokazuje prawidłowy przepływ powietrza, temp. wszystkie w normie. W zbiorniku czyściutko, zasilenie z baki nic nie daje. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to poproszę bo już ani ja ani żaden mechanik który ją oglądał nie wie co jej dolega. Co do wtrysków to tu obstawiam 50/50 bo to nie ja osobiście je wymieniałem. Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze po 28.
Znalazłem post na forum odnośnie korekcji i już się wyjaśniło, ale mam drugą prośbę o sprawdzenie parametru z forscana. MAF_C, MAF_CYL, MAF_C_DSD. Jest to przepływ powietrza na cylinder rzeczywisty i wymagany. Ja mam duże rozbierzności.
Pozdrawiam Piotrek.
Mam problem z mazdą i dlatego pytam . Powoli zaczynam się poddawać z naprawą.
Mazda odpala od strzała ale zaczyna poszarpywać i nierówna pracować do tego bardzo ciężko wejść jej na obroty. Praktycznie sama się nie radzi. Gdy jakimś cudem rozbujam ją do ok 2 tyś obrotów wtedy Mazda ożywa i wszystko wraca do normy anie nie zawsze niekiedy nic się nie zmienia i zostaje zamulona. Wymieniłem wtryski, pompę CR, zawór SCV, czujnik ciśnienia na listwie, zawór bezpieczeństwa na listwie, filtry. Nie ma żadnych błędów i praktycznie wszystkie parametry rzeczywiste są w normie. Czujnik ciśnienia doładowania sprawny, turbina nie zacina się, jest wysterowana prawidłowo, Przepływomierz pokazuje prawidłowy przepływ powietrza, temp. wszystkie w normie. W zbiorniku czyściutko, zasilenie z baki nic nie daje. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to poproszę bo już ani ja ani żaden mechanik który ją oglądał nie wie co jej dolega. Co do wtrysków to tu obstawiam 50/50 bo to nie ja osobiście je wymieniałem. Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze po 28.
Znalazłem post na forum odnośnie korekcji i już się wyjaśniło, ale mam drugą prośbę o sprawdzenie parametru z forscana. MAF_C, MAF_CYL, MAF_C_DSD. Jest to przepływ powietrza na cylinder rzeczywisty i wymagany. Ja mam duże rozbierzności.
Pozdrawiam Piotrek.