Strona 1 z 1

Prawidłowe przepalenie DPF

PostNapisane: 21 lut 2016, 23:27
przez Świder
Witam.

Więc tak – wszystko już wiem i podzielem siem.

Wskoczyłem na drogę szybkiego ruchu na 4biegu ustawiłem troszkę powyżej 25000 obrotów i włączyłem tempomat spalanie pokazywało od razu 8 l po chwili wzrosło do 8,9 potem spadło 5,8 i przez około 20 km tak skakało raz dłużej raz krócej 8,8 9,6 6,4 Po przejechaniu ponad 20 km uspokoiło się i cały czas już zostało na 5,6 5,2 l
Szkoda tylko,że nie ma kontrolki stanu zapełnienia dpfu lub kontrolki prawidłowego przepalenia dpfu.

Pozdrawiam

Re: Prawidłowe przepalenie DPF

PostNapisane: 1 mar 2016, 15:54
przez Joozwa
Ja jeżdżąc w trasie (póki nie miałem Torque w telefonie) rozpoznawałem wypalanie dpf przez wzrost chwilowego spalania o około 1-1,5l/100km. Wypalanie trwa normalnie około 5 minut na 6-tum biegu z obrotami około 2200-2300.
Mając ELM-a i torque łatwo rozpoznać wypalanie przez przymykanie się przepustnicy (normalnie jest stale otwarta na 80%) i przez wzrost temperatury czujników DPF-a z 400-450 na 600-700 stopni.

Re: Prawidłowe przepalenie DPF

PostNapisane: 2 mar 2016, 17:03
przez stonoga
Jeszcze łatwiej jest obserwować wypalanie przez aplikacje Forscan na androida. W tym tyg. uaktualnili ja i jest polska wersja językowa.