Prawidłowe przepalenie DPF

Witam.
Więc tak – wszystko już wiem i podzielem siem.
Wskoczyłem na drogę szybkiego ruchu na 4biegu ustawiłem troszkę powyżej 25000 obrotów i włączyłem tempomat spalanie pokazywało od razu 8 l po chwili wzrosło do 8,9 potem spadło 5,8 i przez około 20 km tak skakało raz dłużej raz krócej 8,8 9,6 6,4 Po przejechaniu ponad 20 km uspokoiło się i cały czas już zostało na 5,6 5,2 l
Szkoda tylko,że nie ma kontrolki stanu zapełnienia dpfu lub kontrolki prawidłowego przepalenia dpfu.
Pozdrawiam
Więc tak – wszystko już wiem i podzielem siem.
Wskoczyłem na drogę szybkiego ruchu na 4biegu ustawiłem troszkę powyżej 25000 obrotów i włączyłem tempomat spalanie pokazywało od razu 8 l po chwili wzrosło do 8,9 potem spadło 5,8 i przez około 20 km tak skakało raz dłużej raz krócej 8,8 9,6 6,4 Po przejechaniu ponad 20 km uspokoiło się i cały czas już zostało na 5,6 5,2 l
Szkoda tylko,że nie ma kontrolki stanu zapełnienia dpfu lub kontrolki prawidłowego przepalenia dpfu.
Pozdrawiam