Zaświeciła się kontrolka DPF, cheek out i ESP/ABS

Witam
bardzo proszę o pomoc w temacie:
Mam Mazdę 5 disel 2.0 rok prod. 2008 110KM. Podczas wczorajszej jazdy do Chorwacji na wakacje po przejechaniu ponad połowy trasy zaświeciła się kontrolka DPF i po kilkunastu sekundach zaczęła migać w tym samym czasie (co miganie) zapaliły się kontrolki cheek out i kontroli trakcji ESP/ABS. Nie miałem za bardzo wyjścia i przejechałem kolejne 500km. Wydawało mi się, że w tym czasie samochód stracił ciut mocy i wolniej się rozpędzał ale mimo tego udawało mi się osiągać około 140km/h, by później mieć problemy z osiągnięciem 120 i tak dalej cykl przemienny (dodam, że samochód był obciążony min 300kg z załogą), Po wypakowaniu balastu kolejnego dnia udałe się na przejażdżkę po lokalnych drogach i wszystko w miarę ok. obroty osiągane 3000 na czwartym biegu prędkość 90km/h na piętce też ok niestety szybciej nie mogłem pojeździć bo nie było gdzie. Z moich skromnych przemyśleń doszedłem do wniosku, że może to być inspekcja olejowa, ponieważ olej wymieniałem nie w serwisie Mazdy, wcześniej był on wymieniany w serwisie ostani wpis był po 160 000 km i kolejna wymiana wpisana po 180 000 km, ja olej wymieniłem po 175000, akcja z kontrolkami rozpoczęła sie po 180 000 km/h. Byłem w lokalny serwisie "mechanik" odczytał błedy i powiedział, ze nic nie jest w stanie zrobić kody: P2463; P2458; 02023. Jutro wybieram się do ASO w Zadarze proszę o pomoc w temecie, żeby nie zostać naciągniętym na zbędne koszty, np przepalanie filtra wymian oleju itp, Z góry dziękuję i pozdrawiam wszytskich forumowiczów
bardzo proszę o pomoc w temacie:
Mam Mazdę 5 disel 2.0 rok prod. 2008 110KM. Podczas wczorajszej jazdy do Chorwacji na wakacje po przejechaniu ponad połowy trasy zaświeciła się kontrolka DPF i po kilkunastu sekundach zaczęła migać w tym samym czasie (co miganie) zapaliły się kontrolki cheek out i kontroli trakcji ESP/ABS. Nie miałem za bardzo wyjścia i przejechałem kolejne 500km. Wydawało mi się, że w tym czasie samochód stracił ciut mocy i wolniej się rozpędzał ale mimo tego udawało mi się osiągać około 140km/h, by później mieć problemy z osiągnięciem 120 i tak dalej cykl przemienny (dodam, że samochód był obciążony min 300kg z załogą), Po wypakowaniu balastu kolejnego dnia udałe się na przejażdżkę po lokalnych drogach i wszystko w miarę ok. obroty osiągane 3000 na czwartym biegu prędkość 90km/h na piętce też ok niestety szybciej nie mogłem pojeździć bo nie było gdzie. Z moich skromnych przemyśleń doszedłem do wniosku, że może to być inspekcja olejowa, ponieważ olej wymieniałem nie w serwisie Mazdy, wcześniej był on wymieniany w serwisie ostani wpis był po 160 000 km i kolejna wymiana wpisana po 180 000 km, ja olej wymieniłem po 175000, akcja z kontrolkami rozpoczęła sie po 180 000 km/h. Byłem w lokalny serwisie "mechanik" odczytał błedy i powiedział, ze nic nie jest w stanie zrobić kody: P2463; P2458; 02023. Jutro wybieram się do ASO w Zadarze proszę o pomoc w temecie, żeby nie zostać naciągniętym na zbędne koszty, np przepalanie filtra wymian oleju itp, Z góry dziękuję i pozdrawiam wszytskich forumowiczów