Błąd P1200 po kalibracji wtysków

Witajcie,
Poratujcie mnie jakąś wiedzą, bo wpadnę w depresję. Dzisiaj mechanik wymienił mi podkładki pod
wtryskami, wyczyścił wtryski, gniazda w których one były, wymienił uszczelkę pod pokrywą,
a następnie rozebrał miskę olejową, wyczyścił ją i smoka oraz zmienił olej i filtr.
Po tym wszystkim skasowałem inspekcje olejową kabelkiem do masy (zadziałało, bo się zapaliła
5 razy dioda świec oraz OIL_DIL jest 0). Następnie próbowałem uruchomić kalibrację wtrysków,
ale wydawało mi się, że się nie udało. Za którymś razem auto zaskoczyło i zaczęło chodzić
ciut inaczej (ale obroty raczej jałowe). Po chwili zapalił się błąd (ikona silnika i ikona świec).
ELM i ForScan twierdzą P1200 – czyli problem z parametrami lub wydajnością wtrysków.
Błąd skasowałem, zniknął z deski rozdzielczej, ale nadal go widzę podczas podłączania się
DTC. Nie ma żadnych objawów – auto jeździ normalnie, lampka się już nie zapala. Ale błąd
w ForScan widać.
Mam kilka pytań:
– czy to oznacza uszkodzony wtrysk?
– czy problem mógł spowodować mechanik wymieniając podkładki?
– czy to ja mogłem spowdować błąd nieumiejętnie uruchamiając kalibrację?
– a może błąd był tylko wyszedł dopiero teraz podczas kalibracji?
Ogólnie poradźcie proszę, bo zaczynam żałować, że w ogóle uruchamiałem tą kalibrację.
Pozdrawiam!
Poratujcie mnie jakąś wiedzą, bo wpadnę w depresję. Dzisiaj mechanik wymienił mi podkładki pod
wtryskami, wyczyścił wtryski, gniazda w których one były, wymienił uszczelkę pod pokrywą,
a następnie rozebrał miskę olejową, wyczyścił ją i smoka oraz zmienił olej i filtr.
Po tym wszystkim skasowałem inspekcje olejową kabelkiem do masy (zadziałało, bo się zapaliła
5 razy dioda świec oraz OIL_DIL jest 0). Następnie próbowałem uruchomić kalibrację wtrysków,
ale wydawało mi się, że się nie udało. Za którymś razem auto zaskoczyło i zaczęło chodzić
ciut inaczej (ale obroty raczej jałowe). Po chwili zapalił się błąd (ikona silnika i ikona świec).
ELM i ForScan twierdzą P1200 – czyli problem z parametrami lub wydajnością wtrysków.
Błąd skasowałem, zniknął z deski rozdzielczej, ale nadal go widzę podczas podłączania się
DTC. Nie ma żadnych objawów – auto jeździ normalnie, lampka się już nie zapala. Ale błąd
w ForScan widać.
Mam kilka pytań:
– czy to oznacza uszkodzony wtrysk?
– czy problem mógł spowodować mechanik wymieniając podkładki?
– czy to ja mogłem spowdować błąd nieumiejętnie uruchamiając kalibrację?
– a może błąd był tylko wyszedł dopiero teraz podczas kalibracji?
Ogólnie poradźcie proszę, bo zaczynam żałować, że w ogóle uruchamiałem tą kalibrację.
Pozdrawiam!