Kasowanie inspekcji olejowej – zrób to sam

Postprzez kriskus » 23 lut 2017, 04:28

Tak, to jest kasowanie inspekcji. Ta druga wartość (chyba) jest wartością graniczną i prawie się nie zmienia pomiędzy wymianami. Po resecie powinna się ustawić na 21000km.
Wtryskiwacze kalibrują się same co jakiś czas, możesz też ewentualnie zrobić ręczną kalibrację przez odpowiednią opcję, ale nie kasuj ich wartości adaptacji tu.
MAF i pompę możesz wyzerować.
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 03:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez robi » 24 lut 2017, 08:33

Dzięki,
wtryski już skalibrowałem ręcznie, był akurat dzień cieplejszy tzn. powyżej 15 stopni i mogłem przeprowadzić kalibrację. wszystko przebiegło gładko. Autko chodzi dużo lepiej, automatyczna kalibracja w zimowych warunkach praktycznie nie ma szans sie przeprowadzić sama.
Skoro można inspekcje wykasować samemu Olej i filtry będę mógł też samemu sobie zrobić na dniach, muszę się tylko zaopatrzyć.
Dzięki i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 18:17
Posty: 11
Auto: Mazda 5 Disel 2.0 110KM 2007r.
190.000km

Postprzez Konrad90 » 2 lip 2017, 14:04

Witam od 3 tyg posiadam mazda 5. 2008r. Silnik 2.0 diesel. Wymienilem olej ale pytanko gdzie mam podlaczyz kabelek zeby skasowac inspekcje?? Zdjecie mojej kostki z bezpiecznikami wstawiam... ja tam nie widze takiej kostki jak na zdjeciach waszych:(
Załączniki
IMG_20170702_135654.jpg
Początkujący
 
Od: 22 cze 2017, 10:22
Posty: 9
Skąd: Zbąszynek, lubuskie
Auto: Mazda 5. 2008r. Silnik 2.0 (143km)

Postprzez Konrad90 » 3 lip 2017, 14:42

Wszystko zlokalizowane. Inspekcja skasowana poprawnie:)
Początkujący
 
Od: 22 cze 2017, 10:22
Posty: 9
Skąd: Zbąszynek, lubuskie
Auto: Mazda 5. 2008r. Silnik 2.0 (143km)

Postprzez tommalek74 » 17 lip 2019, 10:04

Witam,odgrzewając troszkę temat dotyczący kasacji serwisu olejowego w Maździe 5 z 2010roku.W/w kostki nad chłodnicą nie ma ma w moim modelu,natomiast koło skrzyneczki z bezpiecznikami znajduje się wprawdzie kostka z sześcioma pinami,ale już po wyciągnięciu zaślepki brak reakcji na kluczyk(nie zapalają się kontrolki,nie kręci rozrusznik,nie zamyka centralny zamek)ponadto po ponownym zaślepieniu świecą się na stałe kontrolki trakcji i ABS.Czy ktoś w egzemplarzu po lifcie wykonywał już kasację?Proszę o jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam.

Dopisano 17 lip 2019, 15:53:

W uzupełnieniu chciałem dodać,że właśnie zainstalowałem Forscan na komputerze i połączyłem z ELM327,a dokładnie Vgate iCar3BT i działa bez zastrzeżeń,również funkcje serwisowe mimo iż nie posiada przełącznika MS HS.
Początkujący
 
Od: 21 cze 2016, 20:21
Posty: 4
Skąd: Olsztyn,Kleve
Auto: Mazda 5 2.0 MZR CD,143KM,2010rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy