Witam!
Jestem nowym, szczęśliwym posiadaczem 5ki (fr7j 143km rok 2007), (wymieniony rozrząd, olej i filtry – oryginalne)
Zrobiłem 5kkm i od wczoraj autko uziemione.
objawy:
brak mocy – obroty wporządku przy dodawaniu gazy na luzie, ale zero przełożenia na prędkość auta – z trudem do 60ki dociąga
nierówna praca silnika – szarpie na niskich obrotach, ale nie gaśnie,
brak jakichkolwiek wskazówek w postaci migających kontrolek
auto odpala bez zarzutu
nic nie kopci
Zrobiłem 20 km – powrót do domu – i dalej nic nie wyskoczyło dodatkowego.
Proszę o pomoc – co mogę sprawdzić pod blokiem? – jako amator oczywiście,
Szukam także "dobrego" warsztatu w okolicy Lubina (kod 59-300) DOLNOŚLĄSKIE
dZIĘKI ZA POMOC Z GÓRY
ps forum poczytałem – jest kilka podobnych tematów – ale tylko podobnych, zawsze autko coś podpowiada – a u mnie cisza...
awaria – brak mocy
Strona 1 z 1
eMarko w weekend wymieniałem filtr powietrza i niechcący zostawiłem odpiętą rurke dochodzącą do obudowy filtra. Objawy identyczne jak Twoje, na luzie obroty wchodziły, ale podczas jazdy można było wcisnąć pedał do podłogi, a samochód toczył się max 40km/h.
Obyś miał tak samo błahe rozwiązanie jak moje.
Obyś miał tak samo błahe rozwiązanie jak moje.
Witam,
Dziś wracając z pracy moja 5tka nagle odmówiła posłuszeństwa. Moc spadła, samochód jechał jak na pół gwizdka, żadna kontrolka się nie zapaliła na desce. Zgasiłem silnik i po ponownym zapaleniu przejechałem kilkaset metrów, redukując biegi i dodając gazu do spodu samochód nagle odzyskał swoja moc i już jechał bez zarzutu?
Czy ktoś wie czym to mogło być spowodowane. Filtr paliwa i powietrza zmieniałem 20k km temu, tankuje tylko na BP w Austrii.
Dziś wracając z pracy moja 5tka nagle odmówiła posłuszeństwa. Moc spadła, samochód jechał jak na pół gwizdka, żadna kontrolka się nie zapaliła na desce. Zgasiłem silnik i po ponownym zapaleniu przejechałem kilkaset metrów, redukując biegi i dodając gazu do spodu samochód nagle odzyskał swoja moc i już jechał bez zarzutu?
Czy ktoś wie czym to mogło być spowodowane. Filtr paliwa i powietrza zmieniałem 20k km temu, tankuje tylko na BP w Austrii.
- Od: 28 paź 2012, 12:45
- Posty: 12
- Skąd: Berndorf (Austria)
- Auto: Mazda 5 2.0 110 KM 2006 rok
Witam , jestem nowa na forum. Mam taki sam problem z moją mazda 5 143KM 2007 , mianowicie żadna kontrolka nie świeci a auto nie ma mocy i nie chce jechać
.Silnik nie równo pracuje wariuje na obrotach ale nie gaśnie. Na biegu jałowym można dodać gazu i wskakuje na obroty ale z kolei na 1 jest masakra.Może ma ktoś jakieś ciekawe propozycje z rozwiązaniami.
bardzo dziękuję .Pozdrawiam Monika
.Silnik nie równo pracuje wariuje na obrotach ale nie gaśnie. Na biegu jałowym można dodać gazu i wskakuje na obroty ale z kolei na 1 jest masakra.Może ma ktoś jakieś ciekawe propozycje z rozwiązaniami.
-
Monikamazda
Witam w tym problem ze nie wyświetla żadnego błędu. Po dodpaleniu rowniez nic się nie zapala w aucie. Dziś ma przyjść kolejny mechanik.Masakra jakaś. W Polsce wiem że są dobrzy mechanicy ale tu w tej miejscowości co jestem nie mogę tego powiedzieć . W grudniu 2015 w ASO w Polsce robiłam wymianę rozrządu i paska mikro, wymianę oleju i płynu chłodzącego była też kasowania lampka DPFu, auto ma teraz 160 tys przebiegu.
-
Monikamazda
Witam, czy wasze problemy zostały rozwiązane i czy ktokolwiek jeszcze zagląda w ten wątek? Poszukuję rozwiązania podobnego problemu. Dodatkowo dorzucę że na biegu jałowym bez wciśniętego sprzęgła auto często się trzęsie i czasem skacze obrotami. Przy wciśniętym sprzęgle wszystko jest ok.
- Od: 28 kwi 2021, 07:41
- Posty: 5
- Skąd: Szczerbice
- Auto: Premacy 2.0 DiTD 2003
M5 2.0 RF7J 143KM 2006
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość