Silnik kopci i dudni w filtr jest mułowaty do 1800obr.

Postprzez Skwarek1 » 19 wrz 2017, 18:21

POMOCY! Moja M5 2.0citd 143km. Kopci nie ma mocy do 1800ob. Była w 4 warsztatach i nic. Pompa regenerowana + nowy SCV, wtryski regenerowane, wszystkie filtry oleje smok czyszczony zawory regulowane, wymienione wszystkie przewody podciśnienia, drugi EGR puźniej zaślepiony,podmieniana i czyszczona przepływka i nic. Dodatkowo dziwne dudnienie z obudowy filtra. Zauważyłem że ktoś odłączył przełącznik pod pedałem sprzęgła jak go wcisnołem silnik zaczoł klekotać i się dusić a z tyłu masakryczna chmóra czarnego dymu. Raz zapalił sie czek i kontrola trakcji ale skasowali go kompem i już sie niepokazał ( przed zaślepieniem) innych błendów niema. Szukałem na wszystkich forach i niewiem co jeszcze może być nietak. Pomórzcie.
Początkujący
 
Od: 7 sie 2017, 06:44
Posty: 2
Auto: MAZDA 5 2.0 143km.

Postprzez MAZVAGTECH » 12 paź 2017, 00:27

Tyle rzeczy bylo zrobione i nic? DPF jest czy wyciety?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Skwarek1 » 13 paź 2017, 08:34

DPF był wycięty 2 lata temu i chidziła potem jak szalona. Martwi mnie to że jak wcisne sprzęgło dużo mniej kopci ale silnik głośniej pracuje i dudni w filtr powietrza, puszczam sprzęgło silnik cichnie równiej pracuje ale cochwila jakby go coś dławiło dusi sie aż słychać klekotanie zaworów zachwile znowu równo, strasznie ale to strasznie kopci i śmierdzi niespaloną ropą.
Początkujący
 
Od: 7 sie 2017, 06:44
Posty: 2
Auto: MAZDA 5 2.0 143km.

Postprzez MAZVAGTECH » 14 paź 2017, 00:54

EGR odslepic Sprawdzic przepustnice I caly dolot powietrza od filtra az po kolektor ssacy
Skwarek1 napisał(a):strasznie ale to strasznie kopci i śmierdzi niespaloną ropą
Cudow nie ma To jest bardzo prosty silnik, ewentualnie, mialem tez przypadek ze modyfikowane oprogramowanie w sterowniku sie posypalo
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy