Geometria kół w M5 – Jak należy ustawić zbieżność?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez linisko » 3 lut 2018, 17:04

Tylny wahacz regulowany ,trochę drogi, podobno załatwia sprawę ścinania opon.
Załączniki
DSC05766a.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 11:11
Posty: 42
Auto: MAZDA 5 2.3 manual

Postprzez ludwik1951 » 5 lut 2018, 14:19

Mówisz trochę drogie to znaczy ile kosztują. Jaka jest różnica w cenie pomiędzy zwykłymi a regulowanymi.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2012, 08:33
Posty: 59 (0/2)
Auto: Mazda 5 2.0 LF 146KM 107kw Exclusive+ 2008 benzyna + LPG TECH

Postprzez linisko » 6 lut 2018, 17:19

Za jeden komplent 472 zł. Trzeba jeszcze zakontrować, bo się odkręcają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 11:11
Posty: 42
Auto: MAZDA 5 2.3 manual

Postprzez pawel-e34 » 21 mar 2018, 20:40

https://mtuning.pl/Tylny-wahacz-regulow ... C30-p16747

Dokładnie tak. Zastanawiam się nad wymianą u siebie kupiłem auto na zimowych 16-tkach, na lato ma 17 cali. Dwie oponki w stanie "igła", pewnie z przodu, natomiast jedna ścięta od wewnętrznej strony do jej połowy, a druga jest wytarta równomiernie na całej powierzchni.
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2018, 19:11
Posty: 32
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 5 2.0 Pb 2006/7 manual

Postprzez kizior_ » 17 mar 2020, 10:47

Początkujący
 
Od: 12 mar 2014, 10:32
Posty: 23 (0/1)
Auto: Mazda 5 CR19 2.0 B + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy