Remont silnika 1.8 benzyna+lpg

Hej.
Moja Madzia przy niecałych 200tys przebiegu zaczęła mnie denerwować. Zaczęły się pojawiać tematy typu
Branie oleju
Dymienie z rury (nie zawsze)
Problem z nagrzewnica, czasami zimne powietrze z.nawiewow mimo że temperatura silnika w normie
Czasami gdzieś ubędzie płyn chłodniczy
Itd utrata mocy
Czasami trzeba ją długo kręcić żeby odpalila
Myślałem o.zmianie auta ale w dzisiejszych czasach za pieniądze.ktore bym wzial za mazdę nic nie kupię sensownego więc wpadłem na pomysł remontu silnika
Uszczelka pod głowicą
Pierścienie
Uszczelniacze
Tłoki
Może kompletny rozrząd
Co myślicie o takim rozwiązaniu ? Co ewentualnie jeszcze wymienić ? Zależy mi poprostu ja tym żeby wsiąść w auto i przejechać na drugi koniec Polski bez stresów.
Moja Madzia przy niecałych 200tys przebiegu zaczęła mnie denerwować. Zaczęły się pojawiać tematy typu
Branie oleju
Dymienie z rury (nie zawsze)
Problem z nagrzewnica, czasami zimne powietrze z.nawiewow mimo że temperatura silnika w normie
Czasami gdzieś ubędzie płyn chłodniczy
Itd utrata mocy
Czasami trzeba ją długo kręcić żeby odpalila
Myślałem o.zmianie auta ale w dzisiejszych czasach za pieniądze.ktore bym wzial za mazdę nic nie kupię sensownego więc wpadłem na pomysł remontu silnika
Uszczelka pod głowicą
Pierścienie
Uszczelniacze
Tłoki
Może kompletny rozrząd
Co myślicie o takim rozwiązaniu ? Co ewentualnie jeszcze wymienić ? Zależy mi poprostu ja tym żeby wsiąść w auto i przejechać na drugi koniec Polski bez stresów.