Bagnet – uszczelniacz, o-ring, gumowa uszczelka... co tam powinno być?

Postprzez Babcia » 18 sie 2019, 14:14

Mam wyciek z miejsca gdzie rurka bagnetu (prowadnica) łączy się z blokiem.
Za cholerę nie wiem jak to powinno być uszczelnione.
Dodam, że rurka na bagnet ma w tym miejscu zakończenie rozszerzone (coś jak trąbka :) ) i nie wchodzi do bloku.
Szukam intensywnie w sieci informacji na ten temat i co równie ważne tej "uszczelki" ale nic nie mogę znaleźć a olej sobie leci :/

Ktoś coś wie?
Początkujący
 
Od: 27 mar 2016, 09:27
Posty: 3
Auto: Cronos 2.5L 1995r

Postprzez KrzyzakMitsu » 18 sie 2019, 20:04

Zrób zdjęcie ocb. Wszystkie przypadki rury bagnetu, którą się wyciąga z miski a które ja widziałem, mają oring uszczelniający.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy