Strona 3 z 3

Re: Mazda 5 2.3 l3 USA wymiana silnika.

PostNapisane: 19 kwi 2019, 15:12
przez KrzyzakMitsu
To zapewne zapowietrzona nagrzewnica – czasem właśnie po wymianie płynu i po przygazowaniu słychać jak pompa przepompowuje powietrze przez nagrzewnicę. Wg mnie instalacja nie ma nic do rzeczy, ot – większy o szklankę obieg. Niezależnie czy wpięta szeregowo czy równolegle nie powinna mieć wpływu na ogrzewanie. Mam 2 instalacje – w Galancie sam zakładałem, parownika wpięty równolegle a w maździe szeregowo i ogrzewanie wnętrza na obu tak samo skuteczne.

Re: Mazda 5 2.3 l3 USA wymiana silnika.

PostNapisane: 19 kwi 2019, 18:19
przez tadziol
kaerka napisał(a):Odebrałem samochód złożony z tego złomu. Dalej ogrzewanie działa jak działało czyli powyżej 2 tyś obrotów.
Po świętach ma mi odłączyć instalację lpg i twierdzi, że wtedy będzie na pewno działać.

Wesołych świąt.

Trzymam kciuki żeby to była zapowietrzona nagrzewnica. Chociaż z doświadczenia wiem,ze w M5 odpowietrza się wyjątkowo łatwo,nie tak jak w M6. Tam to trwa dłużej i jest bardziej problematyczne.
Niemniej uważam,ze ta głowica nie powinna być założona.