Mazda 5 2.3 l3 USA wymiana silnika.

Postprzez KrzyzakMitsu » 19 kwi 2019, 14:12

To zapewne zapowietrzona nagrzewnica – czasem właśnie po wymianie płynu i po przygazowaniu słychać jak pompa przepompowuje powietrze przez nagrzewnicę. Wg mnie instalacja nie ma nic do rzeczy, ot – większy o szklankę obieg. Niezależnie czy wpięta szeregowo czy równolegle nie powinna mieć wpływu na ogrzewanie. Mam 2 instalacje – w Galancie sam zakładałem, parownika wpięty równolegle a w maździe szeregowo i ogrzewanie wnętrza na obu tak samo skuteczne.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 391 (18/11)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez tadziol » 19 kwi 2019, 17:19

kaerka napisał(a):Odebrałem samochód złożony z tego złomu. Dalej ogrzewanie działa jak działało czyli powyżej 2 tyś obrotów.
Po świętach ma mi odłączyć instalację lpg i twierdzi, że wtedy będzie na pewno działać.

Wesołych świąt.

Trzymam kciuki żeby to była zapowietrzona nagrzewnica. Chociaż z doświadczenia wiem,ze w M5 odpowietrza się wyjątkowo łatwo,nie tak jak w M6. Tam to trwa dłużej i jest bardziej problematyczne.
Niemniej uważam,ze ta głowica nie powinna być założona.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3136 (7/139)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF5C & turbo
VJ 36

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy