M5 1.8 PB+LPG Gdzie ten olej znika ?

Postprzez AXe_MeXx » 10 maja 2018, 14:14

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2013, 18:37
Posty: 191 (4/4)
Skąd: GKW
Auto: Była: Mazda 323f Ba 1.5 benz 1997r.
Są: Mazda Premacy 2003r., 1.8 benz + lpg
Mazda 5 2008r., 2.0
benz + lpg

Postprzez szkodnik_byd » 10 maja 2018, 20:11

Czyli jednak remont a jak to wyszło finansowo
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Kujaw
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 5747 (802/402)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 GG 2,0 KAT 104 kW hatchback 2002r.
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 1998r. MT
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 2001r. AT

były
626 GF 2,0 136kM 1998r.
323f BG 1,6 8v 84kM 1991r.

Postprzez dec87 » 12 maja 2018, 11:18

szkodnik_byd napisał(a):Czyli jednak remont a jak to wyszło finansowo

Za robocizne i wszystkie części wyszło 3400zl A w tym między innymi:
– regeneracja głowicy – dotarcie gniazd, zaworów, uszczelniacze
– pierścienie
– panewki
– wszystkie uszczelki
– świece irydowe
– olej dexelia i filtr

Wyczyszczony cały dolot z przepustnice. Komora silnika wypucowane, że po otwarciu maski myślałem że silnik wymienili na nowy:) Robota wykonana naprawdę bardzo porządnie – nie widać że było coś robione – wszystkie przewody, spinki na swoim miejscu.
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2015, 18:49
Posty: 36 (0/1)
Auto: MAZDA 5, 1.8, 2006r

Postprzez szkodnik_byd » 12 maja 2018, 12:15

To super – tak jak powinno być

Jak jeszcze w środku zrobione jak na zewnątrz to przed tobą kilka lat jazdy bez stresu

I tego życzę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Kujaw
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 5747 (802/402)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 GG 2,0 KAT 104 kW hatchback 2002r.
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 1998r. MT
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 2001r. AT

były
626 GF 2,0 136kM 1998r.
323f BG 1,6 8v 84kM 1991r.

Postprzez adi76 » 21 cze 2018, 08:25

dec87 napisał(a):Madzia odebrana od mechanika. Pierwsze wrażenia:
– silnik jakby ciszej pracował
– po przejechaniu 200km oleju nie ubyło, ani trochę więc na pewno jest lepiej.

Czy jest pełen sukces trzeba jeszcze trochę poczekać. Narazie jeżdżę delikatnie max 3500rpm/delikatne przyspieszanie i tak pojezdze do 500km od naprawy, a potem już normalnie. Choć normalnie też żadko mi się zdarza przekraczać 3500rpm chyba że trzeba szybciej pocisnąć:)

21.04.2018 200km: ubyło 0ml oleju
27.04.2018 568km: ubyło 0ml oleju
04.05.2018 960km: ubyło 0ml oleju, kolor oleju bez zmiany, przed remontem po takim przebiegu robił się już bardzo ciemny
18.05.2018 2039km: ubyło 0ml oleju
26.05.2018 3010km: ubytek nie duży 1mm na bagnecie


napisz gdzie robiłeś remont i jak się ma sytuacja teraz u Ciebie.
Początkujący
 
Od: 20 gru 2017, 08:42
Posty: 2
Auto: Mazda 5

Postprzez dec87 » 7 lip 2018, 09:36

Przypomniałeś mi, że trzeba by już sprawdzić stan oleju :)

07.07.2018 6100km: ubytek 0.7L stan minimum na bagnecie, kolor oleju brązowawy

W tym czasie było trochę dynamiczniejszej jazdy z dużymi prędkościami. Wlałem resztę oleju z bańki z wymiany i obecnie jest max na bagnecie. Mam nadzieję, że do wymiany oleju którą planuje przy 10kkm nie będę musiał dolewać i od wymiany do wymiany będę mógł przejechać na jednej bańce 5L oleju razem z wymianą. Zobaczymy co będzie się dalej działo.
Co do dalszych obserwacji:
– silnik odpala zawsze od strzału – przed zdarzało mu się, że tak nie było
– dynamiczniejszy
– cichszy
Ostatnio edytowano 7 lip 2018, 21:58 przez dec87, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2015, 18:49
Posty: 36 (0/1)
Auto: MAZDA 5, 1.8, 2006r

Postprzez szkodnik_byd » 7 lip 2018, 20:33

Jest świeżo po remoncie powinno się ułożyć i zmniejszyć zużycie oleju
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Kujaw
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 5747 (802/402)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 GG 2,0 KAT 104 kW hatchback 2002r.
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 1998r. MT
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 2001r. AT

były
626 GF 2,0 136kM 1998r.
323f BG 1,6 8v 84kM 1991r.

Postprzez szimene » 8 lip 2018, 14:10

A jakie pierścienie w końcu założyłeś? Goetze? Też robie remont mojego silnika i zastanawiam się jakie kupić.
Początkujący
 
Od: 6 lip 2018, 22:54
Posty: 6
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 147KM

Postprzez dec87 » 8 lip 2018, 20:45

Goetze niestety nie mogli dostać i założone są NPR polecane przez hondziarzy.
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2015, 18:49
Posty: 36 (0/1)
Auto: MAZDA 5, 1.8, 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy