Strona 1 z 1

Brak ciśnienia na 2 cylindrach,pobór oleju ok 2 litry na 1000 km

PostNapisane: 31 sie 2015, 11:59
przez jetta11
Błagam o poradę . Jestem II właścicielem Madzi 5 1.8 benzyna . Rok produkcji koniec 2006 roku, przebieg 140 000 km. Problem: auto żre bezlitośnie olej, po wymianie oleju udało się przejechać ok 900 km gdy po wyjęciu bagnet okazał się !!! suchy!!! mechanik zrobił OCZY, auto nie kopci , ani przy przyspieszaniu ani przy próbie na " zimnym" , przyspiesza fajnie , odpala genialnie , chodzi cichutko i równo itd. Ale po podniesieniu plastikowej osłony okazało się, że silnik jest zalany olejem... diagnoza "mechanika" uszczelka .... więc oddaliśmy auto do wymiany tejże uszczelki, mechanik zaczął też sprawdzać ciśnienie w cylindrach i powiedział ,że w dwóch cylindrach. brak ciśnienia .... po czym powiedział ,że naprawa wyniesie 2,500 tys złotych .... Ludzie ratunku, jak to możliwe ? czy możliwe że nasz Pan mechanik sie pomylił??? jakie są objawy braku ciśnienia w !!!dwóch !!!! cylindrach ??? Możliwe jest ,żebyśmy przejechali już 4,500 km z tak uszkodzonym silnikiem ? Błagam o pomoc !! Kocham moją Madzię ale ceną mnie facet zabił

Re: Brak ciśnienia na 2 cylindrach,pobór oleju ok 2 litry na 1000 km

PostNapisane: 31 sie 2015, 13:06
przez Wojtek
Przy braku pracy na 2 cylindrach silnik by nie pracował tak jak opisujesz...
jetta11 napisał(a): auto nie kopci , ani przy przyspieszaniu ani przy próbie na " zimnym" , przyspiesza fajnie , odpala genialnie , chodzi cichutko i równo itd

Zmień mechanika...

jetta11 napisał(a):Ale po podniesieniu plastikowej osłony okazało się, że silnik jest zalany olejem...

Autko musi gubić / wyrzucać olej górą...

Re: Brak ciśnienia na 2 cylindrach,pobór oleju ok 2 litry na 1000 km

PostNapisane: 31 sie 2015, 15:51
przez jetta11
Dzięki, odbieram Madzię od tego mechanika , zobaczę do jeszcze mi powie , poki co to wiem ile mi powiedział przez telefon. Ale biore auto po pracy i zobaczę co mi jeszcze sprzeda ... twierdzi ,że się nie pomylił A olej na obudowie silnika to od walniętej uszczelki .... wywala górą . Powiedzial mi ,że auto nie kopci bo pewnie olej spiernicza nie przez rure ale gdzieś indziej . Wiecej bedziemy wiedzieli po wizycie .

PostNapisane: 31 sie 2015, 22:17
przez dzux
Dokładnie zmien mehanika, jak byś niemiał ciśnienia na dwóch cylindrach auto niemiało by mocy, zdejmij osłone plastikową umyj silnik pojeździj krótkie odcinki,zaglądaj gdzie cieknie.