Brak ciśnienia na 2 cylindrach,pobór oleju ok 2 litry na 1000 km

Postprzez jetta11 » 31 sie 2015, 11:59

Błagam o poradę . Jestem II właścicielem Madzi 5 1.8 benzyna . Rok produkcji koniec 2006 roku, przebieg 140 000 km. Problem: auto żre bezlitośnie olej, po wymianie oleju udało się przejechać ok 900 km gdy po wyjęciu bagnet okazał się !!! suchy!!! mechanik zrobił OCZY, auto nie kopci , ani przy przyspieszaniu ani przy próbie na " zimnym" , przyspiesza fajnie , odpala genialnie , chodzi cichutko i równo itd. Ale po podniesieniu plastikowej osłony okazało się, że silnik jest zalany olejem... diagnoza "mechanika" uszczelka .... więc oddaliśmy auto do wymiany tejże uszczelki, mechanik zaczął też sprawdzać ciśnienie w cylindrach i powiedział ,że w dwóch cylindrach. brak ciśnienia .... po czym powiedział ,że naprawa wyniesie 2,500 tys złotych .... Ludzie ratunku, jak to możliwe ? czy możliwe że nasz Pan mechanik sie pomylił??? jakie są objawy braku ciśnienia w !!!dwóch !!!! cylindrach ??? Możliwe jest ,żebyśmy przejechali już 4,500 km z tak uszkodzonym silnikiem ? Błagam o pomoc !! Kocham moją Madzię ale ceną mnie facet zabił
jetta11
 

Postprzez Wojtek » 31 sie 2015, 13:06

Przy braku pracy na 2 cylindrach silnik by nie pracował tak jak opisujesz...
jetta11 napisał(a): auto nie kopci , ani przy przyspieszaniu ani przy próbie na " zimnym" , przyspiesza fajnie , odpala genialnie , chodzi cichutko i równo itd

Zmień mechanika...

jetta11 napisał(a):Ale po podniesieniu plastikowej osłony okazało się, że silnik jest zalany olejem...

Autko musi gubić / wyrzucać olej górą...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez jetta11 » 31 sie 2015, 15:51

Dzięki, odbieram Madzię od tego mechanika , zobaczę do jeszcze mi powie , poki co to wiem ile mi powiedział przez telefon. Ale biore auto po pracy i zobaczę co mi jeszcze sprzeda ... twierdzi ,że się nie pomylił A olej na obudowie silnika to od walniętej uszczelki .... wywala górą . Powiedzial mi ,że auto nie kopci bo pewnie olej spiernicza nie przez rure ale gdzieś indziej . Wiecej bedziemy wiedzieli po wizycie .
jetta11
 

Postprzez dzux » 31 sie 2015, 22:17

Dokładnie zmien mehanika, jak byś niemiał ciśnienia na dwóch cylindrach auto niemiało by mocy, zdejmij osłone plastikową umyj silnik pojeździj krótkie odcinki,zaglądaj gdzie cieknie.
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 22:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy