Jakie ładowanie w 2.0 AT

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Bo_Lo » 8 lut 2023, 16:59

Jakie macie u siebie ładowanie podczas jazdy i postoju?
U mnie po regeneracji alternatora po odpaleniu pokazuje 13.4 po czym po chwili wskakuje między 13.8 a 14.2
Z reguły utrzymuje się między 13.9 a 14.1.
Włączenie mocnego odbiornika prądu skutkuje chwilowym spadkiem na 13.7 po czym wraca na 14.0
Generalnie walczę z błędami
P2187(uboga mieszanka na biegilu jałowym)
Kontrolka ESP, ładowania itp też potrafiły się zaświecić.
Kiedy zapalała się choinka ładowanie spadało na 11 i po chwili wracało na 13.9
Po wymianie napinacza,paska i rolki(były w stanie agonalnym) kontrolki ładowania i ESP już się nie zapalają , ale takie ładowanie mam j/w
Akumulator nowy rok pół roku temu razem z regeneracja alternatora .
Alternator tydzień temu sprawdzony jeszcze raz i bez uwag.
Dodam że po wymianie paska,napinacza i rolki , oraz sprawdzeniu alternatora , raz pokazał się błąd ,,za wysokie ładowanie"
Podobno w M5 prócz regulatora napięcia , ładowaniem steruje też ecu i momenty tak niskiego napięcia to norma.Prawda to?
Jadąc wczoraj trasę 200km miałem podgląd przez elm w napięcie ECU i w czasie jazdy cały czas 13.9-14.0 ale w jednym momencie na dwie sek spadło na 12.8
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy