Witam.
Zakupiłem obudowę kluczyka do mojej Madzi 5 z trzema przyciskami (stary ma tez trzy przyciski).
Wymieniłem środek – całą płytkę + bateria. I po tym zabiegu sytuacja wygląda nastepująco:
1. pilotem (nowym) można otwierać i zamykać drzwi.
2. niestety nie można odpalić auta – miga kontrolka immobilaizera (czerwony samochód i na nim kluczyk)
Pytanie: jak zaradzić temu problemowi, aby autko mogło odpalić?
Próbowałem kodować kluczyk jak jest w opisie, wszystko byłoby cacy, ale u mnie nie działa krok 7, 8 i 9 z pierwszego postu:
Krok 7: Najpierw naciśnij przycisk (np. CLOSE) na pierwszym pilocie dwukrotnie. Komputer odpowie blokując i odblokowując zamki. – pierwszy pilot to ten w stacyjce i to ten nowy pilot
i ten też nie działa
Krok 8: Naciśnij przycisk (np. OPEN) na drugim pilocie dwukrotnie. Za każdym razem komputer odpowie blokując i rozblokowując zamki – opuściłem ten punkt i pilot stary mi dalej działa
Krok 9: Wyjmij kluczyk ze stacyjki, Komputer zareaguje finalnie seria zablokowań I odblokowań zamków – po wyciągnięciu u mnie kluczyka nic się nie stało, a nowy pilot działa.
Jak zaprogramować immobiliser?
Strona 1 z 1
Ta procedura służy do programowanie centralnego zamka...
Musisz zaprogramować teraz immobiliser
Czy masz ten Twój stary kluczyk? ten z którego wyjąłeś płytkę?
Musisz zaprogramować teraz immobiliser
Czy masz ten Twój stary kluczyk? ten z którego wyjąłeś płytkę?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Właśnie w tej części gdzie był grot jest IMMO...
Sposób I.
Aby zaprogramować dodatkowy kluczyk, to musisz posiadać dwa działające...
Procedura wygląda mniej więcej tak:
1. wkładasz pierwszy działający kluczyk do stacyjki i przekręcasz ją w pozycję ON –> zamiga IMMO i zgaśnie
2. w ciagu (chyba 2s) wkładasz w stacyjkę drugi działający kluczyk i przekręcasz na ON –> zamiga IMMO i zgaśnie
3. w ciągu 2 s wkładasz nowy kluczyk i przekręcasz na ON –> IMMO zacznie mrugać i ECU doda ten kluczyk do pamięci...
Sposób II
Udajesz się do zakładu, gdzie dorabiają kluczyki do samochodów (lub ASO) i prosisz o dodanie nowego kluczyka... W tym wypadku potrzebujesz tylko jednego działającego
Sposób I.
Aby zaprogramować dodatkowy kluczyk, to musisz posiadać dwa działające...
Procedura wygląda mniej więcej tak:
1. wkładasz pierwszy działający kluczyk do stacyjki i przekręcasz ją w pozycję ON –> zamiga IMMO i zgaśnie
2. w ciagu (chyba 2s) wkładasz w stacyjkę drugi działający kluczyk i przekręcasz na ON –> zamiga IMMO i zgaśnie
3. w ciągu 2 s wkładasz nowy kluczyk i przekręcasz na ON –> IMMO zacznie mrugać i ECU doda ten kluczyk do pamięci...
Sposób II
Udajesz się do zakładu, gdzie dorabiają kluczyki do samochodów (lub ASO) i prosisz o dodanie nowego kluczyka... W tym wypadku potrzebujesz tylko jednego działającego
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Właśnie w tej części gdzie był grot jest IMMO...
Właśnie wyciągnąłem ze śmieci tę uszkodzoną część – widzę, że jest tam takie małe "coś" o długości 0,5cm.
Mogę coś z tym zrobić?
Dodatkowo problem polega na tym, że nie mam trzeciego grotu dorobionego w taki sposób, aby przekręcić stacyjkę.
Ostatnio edytowano 4 cze 2014, 17:36 przez bary75, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 mar 2014, 19:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
OK, poradziłem sobie z pomocą kolegi Wojtka.
Niestety w obudowie kluczyka, którego kupiłem z serwisu aukcyjnego nie było transpondera immobilaizera. Znajduje się on w części z grotem (kluczykiem). Jest niewielkich rozmiarów – około 0,5cm x 0,2 cm. Można go zauważyć, jest zamocowany na tzw. sztorc.
W każdym razie ja musiałem przełożyć ten transponder ze starego kluczyka do nowego. Był przyklejony do obudowy w starym kluczyku. Powoli, szczypcami żony (takimi do paznokci ) zacząłem po kawałeczku kruszyć ścianki, do których był przyklejony, aż w końcu puścił i poleciał na koniec pokoju
Myślałem, że już po ptakach. Jednak po zamontowaniu okazało się, że wszystko działa.
Raz jeszcze podziękowania dla kolegi Wojtka bez którego pomocy bym sobie nie poradził.
Oto, jak wygląda taki transponder:
Niestety w obudowie kluczyka, którego kupiłem z serwisu aukcyjnego nie było transpondera immobilaizera. Znajduje się on w części z grotem (kluczykiem). Jest niewielkich rozmiarów – około 0,5cm x 0,2 cm. Można go zauważyć, jest zamocowany na tzw. sztorc.
W każdym razie ja musiałem przełożyć ten transponder ze starego kluczyka do nowego. Był przyklejony do obudowy w starym kluczyku. Powoli, szczypcami żony (takimi do paznokci ) zacząłem po kawałeczku kruszyć ścianki, do których był przyklejony, aż w końcu puścił i poleciał na koniec pokoju
Myślałem, że już po ptakach. Jednak po zamontowaniu okazało się, że wszystko działa.
Raz jeszcze podziękowania dla kolegi Wojtka bez którego pomocy bym sobie nie poradził.
Oto, jak wygląda taki transponder:
Ostatnio edytowano 4 cze 2014, 19:14 przez bary75, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 26 mar 2014, 19:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
Witam!
Wojtku, pytanie do Ciebie.
Czy żeby zaprogramować nową pastylkę immo, potrzebujemy dwóch już zaprogramowanych kluczyków?
Czy można w sposób opisany przez Ciebie zaprogramować nową pastylkę, mając tylko jeden działający kluczyk immo?
Wojtku, pytanie do Ciebie.
Czy żeby zaprogramować nową pastylkę immo, potrzebujemy dwóch już zaprogramowanych kluczyków?
Czy można w sposób opisany przez Ciebie zaprogramować nową pastylkę, mając tylko jeden działający kluczyk immo?
- Od: 4 mar 2020, 18:01
- Posty: 1
- Auto: Mazda 2 DY 2002-2007
Silnik 1.25 Isuzu
Do immobilizera samemu można zaprogramoważ tylko kluczyk nr.3, czyli trzeba mież dwa wcześniejsze. Jeśli masz tylko jeden kluczyk to drugi możesz zaprogramować w ASO bądź u pana który dorabia kluczyki.
- Od: 15 kwi 2009, 22:20
- Posty: 57
- Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM
Forumowicze prośbą o pomoc.
Mamiałem dwa piloty oba działające że samochód odpalał. Chciałem przełożyć całą obudowę z jednego do nowo kupionej obudowy.
Przełożyłem cały grot do nowego, transponder również po lekkich bojach aby go wyjąć. No i teraz kluczyć nie działa nie mogę odalic auta, miga kontrloka immobilisera. Zostałem z jedynym działającym pilotem, ale muszę mieć działający zapasowy pilot. Prośba o pomoc.
Mamiałem dwa piloty oba działające że samochód odpalał. Chciałem przełożyć całą obudowę z jednego do nowo kupionej obudowy.
Przełożyłem cały grot do nowego, transponder również po lekkich bojach aby go wyjąć. No i teraz kluczyć nie działa nie mogę odalic auta, miga kontrloka immobilisera. Zostałem z jedynym działającym pilotem, ale muszę mieć działający zapasowy pilot. Prośba o pomoc.
- Od: 26 sty 2015, 14:11
- Posty: 27
- Skąd: Mińsk Mazowiecki nr rej. WM
- Auto: Mazda 5 1,8 16v 2006r lpg brc sq24
Tak to wygląda w forskanie, chyba to wina chińskiego elm ze nie mogę zaproponować starego kluczyka bo przy podłączeniu interfejsu od razu nie łączy się z DTC nie można odczytać błędów
- Od: 26 sty 2015, 14:11
- Posty: 27
- Skąd: Mińsk Mazowiecki nr rej. WM
- Auto: Mazda 5 1,8 16v 2006r lpg brc sq24
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości